Co wymieniać z osprzętu silnika?

sanczo1988
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 29 lut 16, 19:52
BMW: E46 Touring M47DO1
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Skoki
VIN: JL30767

#11

Post autor: sanczo1988 »

sprawdziłem i bardzo ciezko reka można obracac ta rolke.. poprosilem tescia by dodawał mi troche gazu i hmm.. albo mi sie wydaje teraz albo srodek sie kreci a zatrzymuje sie ta plastikowa obwoluta z zewnatrz...

teraz powiedz mi prosze jak mozesz czy to jest ok czy trzeba cos wymienic? skoro zacina sie rolka od sprezarki da sie ja sama wymienic czy tzreba caly element kupic?
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#12

Post autor: piotrek1474 »

Kompresor się obraca jak załączysz klimatyzacje. Jak ja wyłączysz to kompresor się zatrzymuje i dlatego się nie obraca
Obrazek
sanczo1988
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 29 lut 16, 19:52
BMW: E46 Touring M47DO1
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Skoki
VIN: JL30767

#13

Post autor: sanczo1988 »

tylko ze ja mam wiecznie wlaczona ;p nigdy nie wylaczam.. zatrzymuje mi sie cos tam po dodaniu gazu.. szukam przyczyny swistow na niskich obrotach jak dodaje gaz i to mi sie dzis rzuciło w oczy wiec pytam o co chodzi :D
nie zatrzymuje mi sie jak wylacze klime tylko jak wcisne gaz... i nie wiem czy to tak ma byc czy cos mam do wymiany..
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#14

Post autor: GUMMISS »

Sprezarka sie wlacza i wylacza co jakis czas. Zalezne to od temparatury parownika w nagrzewnicy. Byc moze masz mniej czynnika niz powinno byc i na wolnych obrotach niema potrzeby wylaczenia sprezarki, a po dodaniu gazu temperetura spada i sprezarka sie wylacza.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
sanczo1988
Bywalec forum
Posty: 100
Rejestracja: 29 lut 16, 19:52
BMW: E46 Touring M47DO1
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Skoki
VIN: JL30767

#15

Post autor: sanczo1988 »

acha.. dzieki bardzo czyli wszystko dobrze... czynnik uzupelnialem moze z tydzien temu wiec wszystko powinno byc ok.. dziekuje panowie za objaśnienie..
to szukam dalej przyczyny świstow :) myslalem ze sie pasek slizga a jednak pudlo..
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#16

Post autor: GUMMISS »

Sa filmy na yt jak dziala sprezarka klimy, faktycznie wyglada na slizgajacy sie pasek, bo sie kreci, a jednak stoi ;)

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
mariuszlol23
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 15 lip 14, 19:23
BMW: 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Orzesze

#17

Post autor: mariuszlol23 »

Czyli z rozrządem nic nie robić, dopóki nie zaczną wychodzić dziwne dźwięki?

A pompa wody, w sumie nie głupi pomysł:p

Bo chodzi o to, że chciałbym go oddać pod chip tuning i żeby potem nie wyszły z tego tylko same problemy:P

Jeszcze mam pytanie, bo widzę mały wyciek oleju z części silnika,jak się patrzy z góry to z czoła silnika z lewej strony wystaje z niego okrągły metal koło. Pod nim idzie rurka z zaworu EGR . Pytanie co to jest to okrągłe, bo mam wrażenie, że olej wychodzi spod tego.

https://www.google.pl/search?q=silnik+e46&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwijs4jkw8vNAhUGFywKHXMbDLAQ_AUICCgB&biw=1152&bih=764#imgrc=OJgspsanBdjWQM%3A
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”