Co Was denerwuje w E46?

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Stunter_M
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 4 sie 10, 0:01
BMW: 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów

#41

Post autor: Stunter_M »

Kolejna wada to szybko wytłukująca się poduszka dyfra od latania bokami.

W yarisie tego nie miałem :lol:
///M
patrykRR
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 17 paź 10, 14:39
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#42

Post autor: patrykRR »

1.Zacinająca się klamka kierowcy, bardzo sporadycznie.
2. Trzeszcząca uszczelka szyby przy drzwiach kierowcy, wystarczy delikatnie trącić przycisk od opuszczania szyby i już jest cisza.

Więc można powiedzieć ze nic mnie nie denerwuje :D
Awatar użytkownika
vanos24
Bywalec forum
Posty: 62
Rejestracja: 29 wrz 10, 14:31
BMW: 320dT
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa

#43

Post autor: vanos24 »

patrykRR pisze:1.Zacinająca się klamka kierowcy, bardzo sporadycznie.
2. Trzeszcząca uszczelka szyby przy drzwiach kierowcy, wystarczy delikatnie trącić przycisk od opuszczania szyby i już jest cisza.

Więc można powiedzieć ze nic mnie nie denerwuje :D
uszczelkę wystarczy przesmarować raz na jakiś czas i będzie cisza. Jak nie wiesz która to poszukaj na forum
Obrazek
ercanius
Posty: 6
Rejestracja: 20 lut 11, 14:29
BMW: E46 320d M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#44

Post autor: ercanius »

Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów i użytkowników e46! Ja śmigam e46 od niespełna miesiąca i jak na razie to w tym autku denerwuje mnie jedynie skrzypiące siedzenie kierowcy podczas jazdy :D
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#45

Post autor: Maniek »

ercanius pisze:Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów i użytkowników e46! Ja śmigam e46 od niespełna miesiąca i jak na razie to w tym autku denerwuje mnie jedynie skrzypiące siedzenie kierowcy podczas jazdy :D

Również miałem z tym problem. Odkąd wymontowałem je by wyczyścić i przesmarować wszystkie cięgna, zębatki i inne cuda odpowiadające za regulacje fotele skrzypienie ustało. :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
ercanius
Posty: 6
Rejestracja: 20 lut 11, 14:29
BMW: E46 320d M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#46

Post autor: ercanius »

siemka ManiekTDS powiedz czy trzeba całkowicie wymontować sierdzenie by to wyeliminować, i czym konkretnie nasmarowałeś wszystkie mechanizmy fotela?? Muszę przyznać że czasami jest to naprawdę uciążliwe :x
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#47

Post autor: Maniek »

ercanius pisze:siemka ManiekTDS powiedz czy trzeba całkowicie wymontować sierdzenie by to wyeliminować, i czym konkretnie nasmarowałeś wszystkie mechanizmy fotela?? Muszę przyznać że czasami jest to naprawdę uciążliwe :x

No ja wymontowałem, trudne to nie jest. Wykręcasz dwie śruby z tyłu fotela i dwie nakrętki z przodu. Klucz 16 albo 17 nie pamiętam dokładnie. No i nie zapomnij o wypięciu kostki pod spodem. Trzeba wysunąć środkową część kostki i można dopiero ją wypiąć. Na zębatki nałożyłem smar grafitowany, żeby miało jakiś w miarę długotrwały efekt, po cięgnach i mechanizmach psikałem WD-40. Zdało egzamin bardzo poprawnie, fotel przesuwa się z mniejszymi oporami, oparcie też lekko chodzi, dźwigienki również niczego sobie. Także niewielkim kosztem poprawiłem wiele no i udało się wyeliminować te skrzypienie, powstające na styku materiału siedziska z plastikową osłoną dźwigienek, rozprowadziłem tam delikatnie WD-40 i jest jak z fabryki :)
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
grabarz_x
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 7 kwie 10, 12:26
BMW: E 46 320D CR
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz
Lokalizacja: Zgierz

#48

Post autor: grabarz_x »

Witam,wszystkich...

Mnie klasycznie denerwują skrzypiące szyby...i ogrzewanie tylnej szybki(kombi).


Generalnie autko :good: ..no może od dołu mogła by sie lepiej zbierać,ale nie można mieć wszystkiego..hehehe

Aaaa...i dzisiaj 2 dzień z rzedu nie zapaliła..kręciła..kręciła i chu...strzelam na świec żarowe...może jutro uda mi się sprawdzic.... :P
Persil
Bywalec forum
Posty: 1025
Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
BMW: Volvo S60 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...

#49

Post autor: Persil »

Mnie drażni słaba dmuchawa , dmucha mocno tylko na szybe przednia , tzn głośno i średnio leci , nie wiem czy to normalne ale ja tak mam :(
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Awatar użytkownika
k3m0t1989
Bywalec forum
Posty: 725
Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka

#50

Post autor: k3m0t1989 »

no ja tez tak mam ze na szybe mocniej niz do srodka, mimo ze ustawiony max to dmucha slabo :P przy ustawieniu max w mondeo robi sie huragan i wlosy rozwiewa :D

mnie drazni ze mi cos szumi przy lewym uchu i nie wiem co, jak jest zimno to slychac troche piskow i roznych stukow wnetrza. Czesto pojawiaja sie i znikaja swierszcze przy przednich slupkach, aktualnie na luzie terkocze mi prawy :P troche piszczy dmuchawa na wolniejszych obrotach, tylne drzwi nie zamkna sie puszczone wlasnym pedem, trzeba je zamykac trzymajac na nich reke, klapa nie zawsze mi sie zamknie poniewaz nie odbijają te zabezpieczenia w dziurkach w przednim pasie (nie pomaga smarowanie i psikanie wd40, trzeba srubokret, klucz i recznie je wydlubac).

ale i tak bym sie nie zamienil na zadne inne, chyba ze nowsze BMW :P
Napisz odpowiedź

Wróć do „Ogólne”