Mam problem z moim BMW E46 318i 118KM m43.
Mianowicie podczas jazdy czasem rośnie mi temperatura do lecz kiedy włączę nadmuch na fulla to spada na środek i tak się trzyma przez dłuższą chwilę, czasem krótsza a czasem i bardzo długo.
Weze od chłodnicy przy zgaszeniu silnika są bardzo twarde, wiem że w tych silnikach powinny być twarde ale nie aż tak, dodam również że płynu chłodniczego nigdzie nie ubywa ani kor przedostaje się do oleju, jest cały czas w układzie chłodzenia. Wcześniej był problem z termostatem bo spod niego lał sie płyn chłodniczy to termostat został zdemonotowany i została sama obudowa od termostatu. Obieg w układzie również jest, dziwnym jest to że jak wąż, ten u góry, jest twardy i gorący i jak temperatura zaczyna iść do góry to nie załącza się wiatrak, dopiero jak włączę grzanie na fulla to się załącza, ciśnienie trochę schodzi wraz z temperaturą która jest wtedy w normie.
Wymieniłem korek od zbiorniczka bo powiedziała mi osoba jedna ze to może być od tego ale nic nie dało, chyba że i ten korek jest zły bo wcześniej miałem z oznaczeniem 200 a ten coam teraz ma oznaczenie 140, nie znam się na tym więc nie wiem czym to się różni. Ta sama osoba również powiedziała bym sprawdził chłodnice czy nie jest jakaś zabrudzona w środku, czy też tam nie narobiło się jakiegoś syfu. Jeżeli macie jakieś pomysły co to może być to był bym wdzięczny bo już nie mam do tego siły
Pozdrawiam
