Ciężko odpala na zimnym

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Tyson150
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 2 kwie 16, 17:27
BMW: E46 R6 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#1

Post autor: Tyson150 »

Witam serdecznie, mam problem ze swoim E46 M52B20TU zasilanym dodatkowo LPG :lpg: Mianowicie auto gdy jest zimne ma czasami problem z odpalaniem tzn. rozrusznik kręci,kręci i po chwili męczenia go zaskakuje odpala. Zgaszony odpali już normalnie, to samo na ciepłym. Dodatkowo dodam iż sytuacja nie jest zawsze taka sama bo czasami również na zimnym potrafi odpalić normalnie.
- alternator ładuje prawidłowo ( jest 14 V)
- na aku jest przed odpalaniem około 12,4 V
- muszę jeszcze zobaczyć czy przyczyna nie jest LPG - raz zakręciłem butle z gazem (wcześniej oczywiście wypaliłem gaz z układu) i auto jakby zapaliło lepiej,ale nie tak ja powinno. Dalej póki co nie próbowałem.

Jakieś pomysły ? Chwilowo nie mam dostępu do INPA,ale niedawno (jak problem się już pojawiał) to żadnych błędów nie było.
RazDwaTrzy92
Posty: 3
Rejestracja: 21 wrz 20, 17:37
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: STRZELCE KRAJENSKIE

#2

Post autor: RazDwaTrzy92 »

A sprawdzales świece zapłonowe? Może tutaj być przyczyna.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Spróbuj odpalić awaryjnie na lpg, możliwe, że pompa paliwa kończy żywot.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Tyson150
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 2 kwie 16, 17:27
BMW: E46 R6 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#4

Post autor: Tyson150 »

Świeczek nie sprawdzałem jeszcze, mają z 40tkm nalotu więc mogę je wymienić tak czy siak bo już powinny być wymienione :) Odnośnie pompy paliwa to sprawdzałem tylko metodą, która ktoś na internecie podał - kilka razy włączyłem/wyłączyłem zapłon i dopiero za 6 razem powiedzmy próbowałem odpalić,ale efekt taki sam.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”