Ciężko chodzące sprzęgło i gaz
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 kwie 20, 12:43
- BMW: E46 328i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: ez49988
Cześć!
Wczoraj kupiłem swoje pierwsze BMW. Oczywiście przejechałem już ok. 400km w ramach kompleksowych testów i jarania się zakupem
I mam do was takie pytanie/prośbę o weryfikacje:
Jedną rzeczą, którą to auto różni się od pozostałych, którymi jeździłem, to ciężar pedałów sprzęgła i gazu. Ze sprzęgłem jeszcze nie jest tak źle - ma mniejszy skok, niż np. Audi A3 I generacji, więc mimo że jest trochę cięższe, to zapewne po jakimś miesiącu je 'wyczuję'.
Większy problem mam z pedałem gazu.
Do tej pory jeździłem paroma nowszymi autkami (Toyota Yaris Hybrid, Hyundai i20), jak i starszymi (wspomniane Audi z 2002 roku ).
W każdym aucie gaz chodził bardzo lekko i reagował nawet na b. mały ciężar.
Natomiast w E46 muszę naprawdę dość mocno docisnąć pedał, żeby w ogóle się ruszył. Oczywiście to sprawia, że precyzyjne operowanie nim jest dość trudne. Zauwazyłem także, że w mniej więcej 50% skoku pedału czuć, że obciera on lekko materiałowe obicie przy pedale.
Czy u was też to tak wygląda? Zastanawiam się, czy jest to po prostu kwestia właściwości auta, do których trzeba przywyknąć, czy może coś gdzieś nie jest do końca naoliwione
Dodam, że pedał chodzi dokładnie tak samo na zapłonie i bez.
Dzięki za pomoc
Wczoraj kupiłem swoje pierwsze BMW. Oczywiście przejechałem już ok. 400km w ramach kompleksowych testów i jarania się zakupem
I mam do was takie pytanie/prośbę o weryfikacje:
Jedną rzeczą, którą to auto różni się od pozostałych, którymi jeździłem, to ciężar pedałów sprzęgła i gazu. Ze sprzęgłem jeszcze nie jest tak źle - ma mniejszy skok, niż np. Audi A3 I generacji, więc mimo że jest trochę cięższe, to zapewne po jakimś miesiącu je 'wyczuję'.
Większy problem mam z pedałem gazu.
Do tej pory jeździłem paroma nowszymi autkami (Toyota Yaris Hybrid, Hyundai i20), jak i starszymi (wspomniane Audi z 2002 roku ).
W każdym aucie gaz chodził bardzo lekko i reagował nawet na b. mały ciężar.
Natomiast w E46 muszę naprawdę dość mocno docisnąć pedał, żeby w ogóle się ruszył. Oczywiście to sprawia, że precyzyjne operowanie nim jest dość trudne. Zauwazyłem także, że w mniej więcej 50% skoku pedału czuć, że obciera on lekko materiałowe obicie przy pedale.
Czy u was też to tak wygląda? Zastanawiam się, czy jest to po prostu kwestia właściwości auta, do których trzeba przywyknąć, czy może coś gdzieś nie jest do końca naoliwione
Dodam, że pedał chodzi dokładnie tak samo na zapłonie i bez.
Dzięki za pomoc
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 26 Odpowiedzi
- 6981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz3k
-
- 11 Odpowiedzi
- 2518 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 3 Odpowiedzi
- 1298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomek122
-
- 3 Odpowiedzi
- 1641 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kab
-
- 5 Odpowiedzi
- 1639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jwiligal
-
- 6 Odpowiedzi
- 1390 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AxrIcz
-
- 3 Odpowiedzi
- 1174 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tyson150
-
- 5 Odpowiedzi
- 1943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patryk0s