Chip tuning 323i

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#1

Post autor: michaalek1908 »

Słyszeliście moze o firmie zajmujacej sie chip tuningiem TC Performance w Łodzi? Chcialbym zeby mi zrobili chipa. No i moje pytanie jakie przyrosty jestem w stanie uzyskac samym chipem?
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 871
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#2

Post autor: saku82pl »

Polowa polski ma od nich wirusa, sam tez sie do tej grupy zaliczam. Tylko ze problem dotyczy silnikow wysokopreznych, a twoj wnioskujac po avatarze to benzyna. Dobrze rozumuje?
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#3

Post autor: michaalek1908 »

Tak , benzyna. 2.5 l
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

W PB chip jest bardzo rzadko spotykany.
Pakuj turbo albo wkładaj M54B30
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#5

Post autor: michaalek1908 »

Niby rzadko, ale slyszalem ze robią i cod tam zawsze daje. A turbo albo swap to póki co za duze koszta.
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 871
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#6

Post autor: saku82pl »

No niestety. Albo rybki albo akwarium. Moze cos da, moze nie. A prawda jest zawsze taka ze nawet jesli, to bedzie to bardzo drogie 5 koni mechanicznych. A posiadacze klekotow maja teraz satysfakcje. Zadka chwila zeby pokazac pewna przewage diesla nad benzyna. Chociaz ja zawsze powtarzam, ze diesel nie brzmi moze ladnie, ale jest mega rozwojowy. Powodzenia w modzeniu. Bedzie dobrze jak do 200 kucy dobijesz.
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#7

Post autor: michaalek1908 »

Pewnie ze w tej kwestii diesel bardziej rozwojowy. Aczkolwiek no tak jak napisales , dzwiek diesla mnie strasznie odstrasza. Ale nie mowie ze jest gorszy :)
200 kucy jakby bylo to super , bo wiecej nie oczekuje - jak wiecej to 3.0 :)
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#8

Post autor: Miłosz »

Trochę ostatnio zgłębiłem temat i wg mnie nasz motor czyli m52tub25 jest w stanie osiągnąć 200 koni. Co trzeba by zrobić
- kolektor adapater i disa z m54b30 ( całość nie wiem 500 zł ? )
-downgrade dme do eu2 ( za darmo )
-program + rev limiter do 6,800 - 7,000 ( w moim przypadku 30 Euro , normalnie pewnie koło 1000 zł )
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#9

Post autor: rafał18 »

no i jeszcze jakis dobry wydech, na jakims forum czytałem temat. Koles podawał dokładne koszta i wykresy

koszta duuzeee ale jak sie chce byc w mniejszosci i sie wyrózniac to warto
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 871
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#10

Post autor: saku82pl »

Eisenmann za 3000 zł.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”