Strona 3 z 3
Re: Chip tuning 323i
: 16 gru 15, 20:54
autor: Dawid_G
Bardzo ciekawy temat. Posiadam u siebie końcowy tłumik Eisenmanna, jutro się dowiem, czy tylko końcowy tłumik, czy przypadkiem coś jeszcze nie jest. Auto już tak kupiłem i nic nie ruszałem. Kto wie?
Zastanawia mnie jednak jak modyfikacje mocy silnika działają w aucie, napędzanym LPG.
Re: Chip tuning 323i
: 16 gru 15, 21:26
autor: Miłosz
Normalnie , przestrajasz mapę benzynową czyścisz adaptacje śmigasz na pb, a potem przestawiasz mapę gazową u gazownika i tyle (tak mi się wydaje). Jak dobrze pamiętam mapy gazowe się rozjeżdżają.
Re: Chip tuning 323i
: 16 gru 15, 21:43
autor: Dawid_G
Rozumiem. Teraz zasnąć mi nie da czy mam kompletny wydech Eisenmanna czy tylko końcówkę.
Jutro mam nadzieję, że się dowiem.
Re: Chip tuning 323i
: 18 gru 15, 11:23
autor: kiceq
mape lpg robisz oddzielnie. Mija sie z celem chipowanie zagazowanego auta, lepiej podjechac do dobrego gazownika i na hamownie, zrobi Ci chipa Lpg a na benzynce bedziesz mial standardowa mape. Zreszta chip w benzynie to wiecej zabawy niz to warte. Na lpg juz lepszy wynik bedzie;)
Re: Chip tuning 323i
: 18 gru 15, 22:29
autor: michaalek1908
W tc performance powiedzieli mi ze nie chipuja wolnossakow, poradzili wsadzenie turbiny w innej firmie. Ale to juz grubsza zabawa. Chyba wolalbym zmienic z 2.5 na 3.0
Re: Chip tuning 323i
: 18 gru 15, 22:57
autor: wandii
Wsadzisz 3.0 i będziesz miał ledwie 50 KM więcej, wsadzisz turbo i uzyskasz podobnym kosztem 100KM a po grubszych modach sporo więcej.
Re: Chip tuning 323i
: 18 gru 15, 23:11
autor: michaalek1908
Jak 3.0 to nie robilbym swapa a raczej zmienil na polifta z silnikiem 3.0
A jak bym modzil w swoim to pewnie ze turbina zamiast swapa , zwlaszcza ze silnik zdrowy to szkoda byloby mi go zmieniać.