Chip tuning 323i

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Awatar użytkownika
Dawid_G
Bywalec forum
Posty: 562
Rejestracja: 25 wrz 14, 22:26
BMW: BMW 335xi
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski

#21

Post autor: Dawid_G »

Bardzo ciekawy temat. Posiadam u siebie końcowy tłumik Eisenmanna, jutro się dowiem, czy tylko końcowy tłumik, czy przypadkiem coś jeszcze nie jest. Auto już tak kupiłem i nic nie ruszałem. Kto wie? :D Zastanawia mnie jednak jak modyfikacje mocy silnika działają w aucie, napędzanym LPG.
Zapraszam:
Obrazek
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#22

Post autor: Miłosz »

Normalnie , przestrajasz mapę benzynową czyścisz adaptacje śmigasz na pb, a potem przestawiasz mapę gazową u gazownika i tyle (tak mi się wydaje). Jak dobrze pamiętam mapy gazowe się rozjeżdżają.
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
Dawid_G
Bywalec forum
Posty: 562
Rejestracja: 25 wrz 14, 22:26
BMW: BMW 335xi
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski

#23

Post autor: Dawid_G »

Rozumiem. Teraz zasnąć mi nie da czy mam kompletny wydech Eisenmanna czy tylko końcówkę. :D Jutro mam nadzieję, że się dowiem. :D
Zapraszam:
Obrazek
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#24

Post autor: kiceq »

mape lpg robisz oddzielnie. Mija sie z celem chipowanie zagazowanego auta, lepiej podjechac do dobrego gazownika i na hamownie, zrobi Ci chipa Lpg a na benzynce bedziesz mial standardowa mape. Zreszta chip w benzynie to wiecej zabawy niz to warte. Na lpg juz lepszy wynik bedzie;)
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#25

Post autor: michaalek1908 »

W tc performance powiedzieli mi ze nie chipuja wolnossakow, poradzili wsadzenie turbiny w innej firmie. Ale to juz grubsza zabawa. Chyba wolalbym zmienic z 2.5 na 3.0 :)
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#26

Post autor: wandii »

Wsadzisz 3.0 i będziesz miał ledwie 50 KM więcej, wsadzisz turbo i uzyskasz podobnym kosztem 100KM a po grubszych modach sporo więcej.
michaalek1908
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 15, 22:36
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#27

Post autor: michaalek1908 »

Jak 3.0 to nie robilbym swapa a raczej zmienil na polifta z silnikiem 3.0
A jak bym modzil w swoim to pewnie ze turbina zamiast swapa , zwlaszcza ze silnik zdrowy to szkoda byloby mi go zmieniać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”