Chip 320d 150km.

BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: BuuumerE46 »

I jest zawirusowana, 182,6km ze 147,6km, w sumie przez 15 lat spadek 3,4km chyba nie jest taki ogromny - Całkowicie inne auto. :D
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#12

Post autor: Dzidek90 »

:Bravo: jaki NM wyszedl?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#13

Post autor: rafał18 »

2.4km.
To dawaj wykres jak po zabiegu
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#14

Post autor: BuuumerE46 »

Bardzo słabe zdjęcie bo pobrane z messengera i psuje strasznie jakość. Dół też nie jest rewelacyjny ale myślę, że to może być powodem uciekania gdzieś podciśnienia, bo późno trochę turbo wstaje, ogarnę na wiosnę cały kolektor, wszystkie wężyki, jak nie to może gruszka od turbiny?
Na razie i tak jestem zadowolony. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Dół nie będzie rewelacyjny bo to ochrona dla Twojego sprzęgła, poprawić można robiąc free flow, ale bez rewelacji w efektach.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: BuuumerE46 »

Dobrodziej_1983 pisze:Dół nie będzie rewelacyjny bo to ochrona dla Twojego sprzęgła, poprawić można robiąc free flow, ale bez rewelacji w efektach.
Tzn jak free flow? Wyjaśniłbyś?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#17

Post autor: Dobrodziej_1983 »

BuuumerE46 pisze:
Dobrodziej_1983 pisze:Dół nie będzie rewelacyjny bo to ochrona dla Twojego sprzęgła, poprawić można robiąc free flow, ale bez rewelacji w efektach.
Tzn jak free flow? Wyjaśniłbyś?
Free flow czyli pełny wolny przelot spalin od kolektora aż po wylot z wydechu końcowego. żero katalizatorów i końcowy tłumik przelotowy. Miałem u siebie w 318d+ i odczułem różnicę, jednak całkowicie laga nie zniwelujesz na jednym turbo, możesz tylko delikatnie poprawić dół co zazwyczaj jest satysfakcjonujące :wink:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 871
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#18

Post autor: saku82pl »

Zostaw katalizatory. Zaoszczędzisz 500 zł. Smród spalin tragiczny bez katów.

Co do dołu w 320d to szukaj turbo 1752v, a lag zniknie.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#19

Post autor: rafał18 »

Dobrodziej_1983 pisze:
BuuumerE46 pisze:
Dobrodziej_1983 pisze:Dół nie będzie rewelacyjny bo to ochrona dla Twojego sprzęgła, poprawić można robiąc free flow, ale bez rewelacji w efektach.
Tzn jak free flow? Wyjaśniłbyś?
Free flow czyli pełny wolny przelot spalin od kolektora aż po wylot z wydechu końcowego. żero katalizatorów i końcowy tłumik przelotowy. Miałem u siebie w 318d+ i odczułem różnicę, jednak całkowicie laga nie zniwelujesz na jednym turbo, możesz tylko delikatnie poprawić dół co zazwyczaj jest satysfakcjonujące :wink:
A jaki byl efekt tego przelotu jak np. odpaliles auto w garażu?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#20

Post autor: Dobrodziej_1983 »

rafał18 pisze:
Dobrodziej_1983 pisze:
BuuumerE46 pisze: Tzn jak free flow? Wyjaśniłbyś?
Free flow czyli pełny wolny przelot spalin od kolektora aż po wylot z wydechu końcowego. żero katalizatorów i końcowy tłumik przelotowy. Miałem u siebie w 318d+ i odczułem różnicę, jednak całkowicie laga nie zniwelujesz na jednym turbo, możesz tylko delikatnie poprawić dół co zazwyczaj jest satysfakcjonujące :wink:
A jaki byl efekt tego przelotu jak np. odpaliles auto w garażu?
Nie wiem, nie mam garażu :D
A tak na poważnie to odpalałem jak coś robiłem przy aucie, i pewnie Ci chodzi o gryzące spaliny :D Muszę przyznać że jest troszkę gorzej, ale naprawdę bez tragedii :) No i ten basik :twisted:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”