ceramizer

Tomesky81

#1

Post autor: Tomesky81 »

Witam was.
Mysle nad srodkiem ceramizer. Mam uszczelniony silnik, wymienione uszczelniacze, odma. Olej bierze dalej. Pozostaja pierscienie.
Czy myslicie, ze ceramizer zalatwi sprawe?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

:ROFL: dobry zart :good:
Sprobuj i daj znac ;)
Obrazek
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#3

Post autor: adi3d »

Ja dałem 1 dawkę. Trochę pomaga. Powinienem dać 2 ale jakoś nie było okazji
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#4

Post autor: Lashie »

U mnie żarł litr na 1000km autostrady, po ceramizerze nieco łagodniej silnik chodził ale apetyt nie zmalał, przy takiej ilości nawet te 100ml jest i tak niezauwazalne. Moto doktor i wsio :ROFL: a tak serio proponuje nafty zalać do cylindrów, może coś da. tylko broń boże nie katuj go 10w40 przypadkiem :timeout:
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#5

Post autor: scghost »

costam moze i pomoze, ale zadne srodki wlewane do silnika nie odbudują metalu ani nie naprawią pierscieni czy scianek cylindrow
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Tomesky81

#6

Post autor: Tomesky81 »

Witam, kolego Lashie, dlaczego nie 10w40?
Tomesky81

#7

Post autor: Tomesky81 »

co pozostaje? wozic ze soba banke 5l z olejem i dolewac co 1k :D
Ogolnie to nie tylko silniki serii N42
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#8

Post autor: Flaczek »

Tomesky81 pisze: 18 lis 19, 14:50 Witam, kolego Lashie, dlaczego nie 10w40?
Bo 10w40 jest olejem półsyntetycznym, a BMW powinno pracować na pełnym syntetyku 0/5w - 30/40/50 i nic innego :)
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#9

Post autor: Grzechu »

M54B30 300k przebiegu. Castrol 5w40 full syntetyk lany niemal od samego początku. W tym roku wlałem ceramike CERATEC i musze przyznać że przede wszystkim kultura pracy silnika jest o niebo lepsza. ten silnik lubi olej, o czym mówi sam producent (luźniej osadzone tłoki dla redukcji tarcia i zmniejszenia spalania). Przed wymianą odmy lubił sobie podjeść, ale nie dawał grama dymu z wydechu. po zmianie na nową spalanie oleju zmniejszyło się o połowę :)

co do samej koncepcji ceramiki, myslę że jak najbardziej warto, ale nie ma co liczyć na "cudowne środki" jeśli chcesz uszczelnić silnik redukując spalanie oleju do zera
Tomesky81

#10

Post autor: Tomesky81 »

Czytalem wlasnie na temat tych tlokow i pierscieni i faktycznie tak jest ale to wydaje mi sie byc sciema i zabezpieczenie ze strony BMW, zeby nie bylo zbyt wiele roszczen. Prawda jest taka, ze BMW nie wiedzialo jak bedzie gdy silnik zrobi np 100k. Ogolnie problem BMW, bo jak byly nowe to nie braly przeciez oleju. 1 L na 1k to lekka przesada. Juz zainwestowalem duzo w naprawy silnika. Nie mowie zeby zniwelowac do 0 zuzycie oleju ale chociaz o polowe. A co do olejow. 10w czy 5 w tak naprawde chodzi tylo o rozruch silnika bo w temp roboczej te oleje maja taka sama gestosc i lepkosc. To tez tylko marketing zwazywszy, ze 5w jest o polowe drozszy.
Napisz odpowiedź

Wróć do „Benzyna”