CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe - pomoc

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#61

Post autor: MARC »

Trzeba coś napisać...

Tylko co... ???

Prawdę, zapewne...

Od momentu jak oddałem urządzenie wraz dokumentami temat że tak powiem umarł. Kompletnie nic się nie dzieje.
Dzwoniłem tam w zeszły wtorek. Otrzymałem informację aby czekać na telefon od nich, urządzenie miało znajdować się w salonie orange, ponieważ komis znalazł paragon zakupu przez co mógł oddać go do orange celem wymiany na nowy.

Cały czas prowadziłem korespondencję z Samsung Polska. Oto fakty:
Poinformowałem ich że komis z którego zakupiłem urządzenie nie chce mi oddać $$$ tylko będzie się odwoływać od decyzji, tym bardziej nie chce mi wymienić telefonu na nowy...

"Witam,

Otrzymałem już od firmy CCS Piaseczno zwrot uszkodzonego telefonu wraz z załączoną dokumentacją od państwa: Akceptacją Wymiany Nienaprawialnego Urządzenia IMEI 359937064483548
RMA no: xxxx
Kod serwisu: xxxx
Nr zlecenia: xxx

Udałem się z tym dokumentem do komisu w który go nabyłem. Owy komis odmówił mi wymiany tego urządzenia. Powołał się na fakt iż to nie jest jego wina że producent czyli Samsung nie jest w stanie dostarczyć niezbędnych części celem jego naprawy.

Chciałbym zapytać co w takim przypadku mam zrobić, chciałbym aby Samsung jako gwarant zwrócił mi pieniądze (sumę jaką zapłaciłem) za to urządzenie czyli 1950zł za konto bankowe.

Proszę o wyjaśnienia jak dalej będzie wyglądać sprawa i kiedy w końcu zostanie zakończona.
"Męczę" się z firmą CCS dokładnie od 02.09.2016r a teraz wychodzi na to że urządzenie które kupiłem legalnie u sprzedawcy na co posiadam stosowny dokument w formie FV imiennej nadaje się do wyrzucenia, a ja nie otrzymam nic?

Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam

Odpowiedź

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Rozumiem, że kontaktuje się Pan w sprawie wymiany telefonu.



W odpowiedzi na Pana wiadomość chciałbym poinformować, że wysłałem zapytanie do Działu Zwrotów. Wysłałem zapytanie w sprawie wymiany urządzenia, do działu zajmującego się procesem związanym z wymianą nienaprawialnych urządzeń. Jak tylko otrzymam informację zwrotną, niezwłocznie się z Panem skontaktuję. Bardzo proszę o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z pozdrowieniami,


Michał Siwek"

Po otrzymaniu odp od razu przesłałem wiadomość:

"Witam,

Dziękuję za odpowiedź.

Kontkatowałem się z państwem celem nie tyle wymiany co zwrotu pieniędzy za urządzenie które kupiłem, z tytułu iż urządzenie jest nienaprawialne czyli posiada wady.
Jako że państwo są gwarantem, a owy komis nie che wymienić mi urządzenia ani oddać kwoty jaką za niego zapłaciłem to zwracam się bezpośrednio do Was.
Nalegam na zwrot gotówki gdyż nabyłem urządzenie zastępcze w sklepie Samsung jakim jest S7 edge ponieważ nie mogłem pozowlić sobie na pozostanie bez telefonu, dlatego też proszę o zwrot gotówki tj. 1950zł na konto bankowe: 69 xxxxxxxxxxxxxxxxxx 43.

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam"

Przyszła odp

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Rozumiem, że kontaktuje się Pan w sprawie wymiany urządzenia.



W odpowiedzi na Pana wiadomość chciałbym poinformować, że obecnie zgłoszenie jest weryfikowane przez Dział Zwrotów. Po weryfikacji zostanie z Panem podjęty kontakt zwrotny w celu przekazania informacji. Decyzja w sprawie wymiany lub zwrotu gotówki zostanie Panu przekazana po otrzymaniu informacji z wyżej wymienionego działu. Bardzo proszę o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Michał Siwek"

Następnie 28.10.2016r otrzymałem info:

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Prosimy o zwrot papierowej wersji dokumentu oraz telefonu na adres:



Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.

ul. Postępu 14

02-676 Warszawa

z dopiskiem ZWROT KOSZTÓW.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Krzysztof Soboń"

Na co odpisałem:

"Witam,

Urządzenie mogę Państwu przesłać wraz z dokumentem zakupu czy pisma odnośnie wymiany urządzenia nienaprawialnego które to sami osobiście wystawiliście ?

Kiedy otrzymam zwrot kosztów zakupu owego urządzenia tj. 1950zł ?
Jaki jest czas na owy zwrot.
Przypominam, że sprawa ciągnie się już od bardzo dawna, a to państwo jesteście moim gwarantem.
Wymiana urządzenia na nowe nie jest mi na rękę gdyż kupiłem tak jak wspominałem S7 edge, byłem po prostu zmuszony. Od 02.09.2016r jak oddałem telefon do naprawy tak zostałem "bez niczego" a dziś mamy 28.10.2016 to prawie 2 miesiące. Taka polityka naprawy czy zwrotów kosztów nie jest raczej popularna...

Proszę mi wyjaśnić procedurę którą po zwrocie ma przejść urządzenie oraz czas realizacji, czyli zwrotu kosztu zakupu.

Sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak jestem traktowany i odsyłany "od drzwi do drzwi" przez cały łańcuch serwisowy, począwszy od serwisu w Krakowie, przez CCS Piaseczno a skończywszy na Was czyli Samsung Polska.
Jeżeli teraz nie doprowadzimy sprawy do pozytywnego rozwiązania i wyjaśnienia owy Rzecznik przejmie zgłoszenie i będzie mnie reprezentował.
Natomiast jeżeli sprawa zostanie wyjaśniona i otrzymam zwrot kosztu zakupu, sprawę wycofam od Rzecznika.


Z góry dziękuję za odpowiedź."

Przyszła odp

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Bardzo proszę o przesłanie telefonu i oryginału dokumentu akceptacji wymiany oraz dowodu zakupu, w momencie jego otrzymania rozpocznie się proces zwrotu kosztów. Ciężko mi powiedzieć, ile będzie trwało procesowanie tej sprawy, gdyż czas na wymianę nie jest określony w żadnym dokumencie, jednak wszystkie problemy staramy się rozwiązać w ciągu 14 dni. Proszę o potwierdzenie faktu wysłania urządzenia na adres, który znajdzie Pan poniżej.



Samsung Electronics Polska

ul. Postępu 14 | 02-676 Warszawa

z dopiskiem ZWROT KOSZTÓW.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Konrad Nawrocki"

Na co odp:

"Witam,

W załączniku przesyłam Państwu skan pisma upoważniającego mnie do wymiany urzędzenia nienaprawialnego na nowe oraz FV zakupu.
Oczekuję jednoznacznej odpowiedzi, czy na podstawie tych dokumentów otrzymam od Państwa zwot kosztu zakupu na wskazany wcześniej nr konta bankowego, po odesłaniu urządzenia do Waszej siedziby ?

Kolejna sprawa to kto poniesie koszty wysyłki?
Czy nie możecie wysłać do mnie kuriera na swój koszt, jako gwarant, który wystosował pismo upoważniające do wymiany urządzenia, gdzie sprzedawca nie chce mi wymienić owego urządzenia ani oddać kosztu zakupu to powinniście to zrobić, prawda ?

Z góry dziękuję za odpowiedź,

Pozdrawiam"

A oto ostatnia odpowiedź z dnia 31.10.2016r

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Bardzo dziękuję za przesłane pliki, skierowałem zapytanie do działu zajmującego się wymianami. Jak uzyskam informację osoba wyznaczona z ramienia firmy Samsung, niezwłocznie się z Panem kontaktuje.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Konrad Nawrocki"






Oto jak wyglądała sprawa w ostatnich dniach a raczej tygodniach.

Sprawa leży na biurku u Rzecznika Praw Konsumenta, który po wstępnym zapoznaniu się, powiedział iż widzi jednoznaczne rozwiązanie tego sporu na moją korzyść przez co zajmie się nią.

W piątek dzwoniłem do Komisu, który powiedział mi że jednak telefon nie został oddany do orange tylko leży u adwokata który to ma się zająć tą sprawą, czyli po prostu okłamują mnie. Nie mam zamiaru puszczać im tego "bokiem". Jak wspomniałem im że Samsung chce abym odesłał im to urządzenie to żądają ode mnie podpisania dokumentu w którym zrzeknę się wszelkich roszczeń od ich firmy i z całą sprawą zostanę sam... To chyba jest kpina...
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#62

Post autor: MARC »

Dziś nastał ten dzień...

08.12.2016r po ponad trzech miesiącach dostarczono mi NOWY telefon. Samsung S7.

Po wielki trudzie i boju z firmą CCS, sprzedawcą oraz firmą Samsung Polska w końcu się udało...

Temat uważam za zamknięty, a urządzenie ogłoszę celem sprzedaży.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#63

Post autor: adamusiek »

:Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

trochę to trwało, ale myślę że z tak zakończenia sprawy jesteś zadowolony :wink:
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#64

Post autor: MARC »

Po tym czasie jaki musiałem oczekiwać to powinni mi dać 2szt.

Nie powiem że jest źle bo bym skłamał. Dobrze że w końcu ta sprawa dobiegła końca bo chwilami miałem dość.
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#65

Post autor: Samniewiemkto »

Cieszy finał sprawy. Samsung jednak na sam koniec wyszedł z twarzą. Gdyby to było Apple, to wymienili by w ostateczności na ten sam nowy, ale raczej próbowali by wcisnąć używkę w stanie podobnym do tego co było przysłane do serwisu.
Ten temat warto gdzieś przypiąć aby był na górze i nie zniknął gdzieś na forum.
Lektura przyda się wszystkim, których serwis spróbuje oszukać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”