CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe - pomoc

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#51

Post autor: MARC »

Na stronie CCS online zmienił się status na naprawione, a w opisie:

"Szanowny Kliencie, Proces naprawy Państwa urządzenia został zakończony. Urządzenie jest w trakcie przekazywania do odesłania do Nadawcy."

Ciekawe co mi przyślą, bo w Samsungu wniosek o wymianę urządzenie bądź sporządzenia wniosku o wymianę u sprzedawcy jest dopiero wstępnie zaakceptowany. Nie ma ostatecznej decyzji.

Cała to sprawa jest coraz to bardziej tajemnicza i pokręcona...
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#52

Post autor: zibi_j1 »

Kurde robią się z tego "Trudne Sprawy" Jak by Samsung i CCS to były dwa różne telefony i wnioski...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#53

Post autor: MARC »

Info na mail od CCS Piaseczno:

"Szanowny Panie



Uprzejmie informuję, iż zgodnie z decyzją Producenta dostarczono pismo upoważniające Klienta do wymiany nienaprawialnego urządzenia z SAMSUNG Polska.

Ww. pismo najpóźniej w poniedziałek powinno zostać odesłane.



Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta"

A teraz kolejna zagadka...

Co zrobić z tym pismem ? Jak wiadomo tel zakupiłem przez komis który nie handluje nowymi telefonami lecz używanymi. Dany komis nie musi mieć nówki sztuki na półce która będzie czekać na mnie...
Takie pytanie zadałem już na infolinii Samsunga, a odp +/- otrzymałem taką:
Jeżeli sklep nie zechce wymienić urządzenia na nowe, wtedy proszę się z nami kontaktować a my rozpoczniemy procedurę... bla bla bla... ale ani nie wiem jaką? Ani nie wiem ile to znów będzie trwać... Bo odpowiedzi na te pytanie nie otrzymałem...

Napiszę mail do Krakowa do serwisu co oni na to i jak to rozegrać dalej...
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#54

Post autor: piotrek1474 »

Apple jak wymieniało telefony na nowe to ludzie odbierali je w serwisie a nie w miejscu zakupu. Coś dziwnie to wszystko funkcjonuje.
Obrazek
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#55

Post autor: GUMMISS »

Podejrzane to wszystko. Zebys nie zostal z telefonrm uszkodonym prez serwis tak jak ja. Tylko u mnie mala strata bo uzywka warta 100-200zl to jakos przebolalem i zakupilem nowe poza siecia orange. U mnie nawet nie dalo sie dodzwonic do serwisu naprawiajacego.......

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#56

Post autor: MARC »

Rozmawiałem z serwisem z Krakowa.
Oni nie wymienią urządzenia na nowe ze względu na to że nie widnieją na FV zakupu.
Mam się udać do pkt gdzie kupiłem owy telefon i oni mają załatwiać sprawę dalej...

Dzwoniłem do firmy od której kupiłem tel...
Pan powiedział tak:
Jeżeli Samsung Polska wydał owe pismo na podstawie uszkodzenia wyświetlacza to oni jako firma nie mogą ponosić odpowiedzialności z tego tytułu że producent nie jest w stanie dostarczyć części do tego urządzenia, dlatego też będą się odwoływać od tej decyzji i naciskać na to aby to samsung polska wymienił urządzenie na swój koszt.
Wniosek jest ważny przez 7dni, czas na rozpatrzenie wniosku to 14dni.

Człowiek myśli że będzie miał papier w ręce i będzie z górki, a tu problemy znów się powielają...
Ehhh... było kupić w sklepie samsunga i po sprawie, ale człowiek zawsze chce pare groszy taniej...

W poniedziałek czeka mnie wycieczka do miasta celem wyjaśnienia tej całej sytuacji.
O dalszych losach będę Was informował.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#57

Post autor: Szczurson »

Podziwiam Cię za cierpliwość. Wiadomo, w takiej sytuacji nie ma się za bardzo wyboru, ale cała ta sytuacja jest tak bardzo nieprofesjonalna i niepoważna, że aż wydaje się nieprawdopodobna.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#58

Post autor: MARC »

Kupiłem dziś w sklepie samsunga nowe urządzenie.

Nie wiem czy dobrze zrobię, ale teraz jak odbiorę dokument z serwisu pójdę do komisu i może z tytułu rękojmi zgłoszę problem...
Muszę się dopytać kogoś mądrego co teraz robić, aby ugrać więcej...
Z tytułu rękojmi mogę domagać się zwrotów kosztu zakupu, skoro nie chcą wymienić i będą się odwoływać to może tak będzie lepiej...
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#59

Post autor: MARC »

Dostałem dokument upoważniający mnie do wymiany telefonu w miejscu zakupu.

Odebrałem S6 z serwisu. Udałem się do sprzedawcy, czyli do komisu.

Zostawiłem wszystko czyli tel, pudełko, kartę gwarancyjną, całe wyposażenie, FV zakupu (ksero) oraz owy druk oryginalny od Samsunga.
Sprzedawca powiedział iż będzie się odwoływał od tej decyzji, będzie kontaktował się z prawnikiem a on bezpośrednio z samsungiem. Także sprawa może potrwać...
Do tej pory miał 4 takie przypadki z czego jeden z nich nadal nie został rozstrzygnięty.

Co ciekawe, potwierdzenie złożenia wszystkich dokumentów to nic innego jak świstek "wyrwany z zeszytu".
Paranoja...

Oni mają 14dni na podjęcie kroków, a Samsung znów bezkres czasu na odpowiedź...
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#60

Post autor: Miłosz »

MARC rzecznik praw konsumenta i niech za gębę pociągną ich do odpowiedzialności... ja teraz chyba niestety poprzez uokik będę domagał się wymiany wadliwej poduszki takaty w lexie bo czekam już kilka miesięcy i zero informacji...
Mój --- > lexus is 220d
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”