CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe - pomoc

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#41

Post autor: MARC »

Dalsze informacje, mail przekazany od serwisu Krakowskiego do mnie, bezpośrednio od CCS Piaseczno.

" Model : SAMSUNG SM-G920F




INFORMACJA O OCZEKIWANIU NA DOSTAWĘ OD PRODUCENTA


Z przykrością informujemy, iż czas naprawy Państwa urządzenia może ulec wydłużeniu.

Obecnie oczekujemy na dostawę poniższych elementów niezbędnych do zakończenia naprawy:

SAMSUNG / WYŚWIETLACZ


Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, by skrócić czas naprawy Państwa urządzenia do niezbędnego minimum.

Zapewniamy, iż niezwłocznie po otrzymaniu dostawy od Producenta naprawa sprzętu zostanie zakończona.

Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy.

Prosimy o przekazanie powyższej informacji użytkownikowi sprzętu. "


Info od CCS Piaseczno przez mail:

"Szanowny Panie



Uprzejmie informuję, iż w przypadku urządzenia o numerze IMEI 359937064483548 wysłaliśmy zapytanie do producenta tj. do firmy Samsung o możliwość wymiany urządzenia na nowe.

Obecnie czekamy na informację zwrotną w tej kwestii.

Proszę o cierpliwość.



Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta"


Wysłałem również zapytanie do Samsunga BOK centrali w PL.
Jako że odpowiedzi nie dostałem przez dłuższy czas to postanowiłem się "przypomnieć" pisząc:

"
Szanowny Panie Michale,

Pisałem wcześniej do Pana, ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi.

Z tego co mi wiadomo to urządzenie samsung (SM-G920F) który to oddałem do serwisu CCS w Krakowie dnia 02.09.2016r na dzień dzisiejszy znajduje się w centrali CCS Piaseczno.
Urządzenie o nr IMEI xxxxxxxxxxxxx, z tego co mi wiadomo to firma CCS wysłała do państwa wiosek o wymianę tego urządzenia na nowe, z racji tego iż jest nadal na gwarancnji.
Chciałbym zapytać kiedy państwo dokonacie wymiany, pytam ponieważ to już ponad 30dni jak telefon jest w "naprawie" a żadnych wieści nie otrzymuję. Ponad to CCS z tego co mi wiadomo ma 14dni na naprawę urządzenia...
Serdecznie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku oraz o przyśpieszenie wydania pozytywnej decyzji.

Byłbym wdzięczny za odpowiedź z Pana strony dot. tego tematu.

Z góry dziękuję
Pozdrawiam"

Przyszła odpowiedź:
"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Chciałabym poinformować, że skontaktowałam się z serwisem CCS i poprosiłam o informację w sprawie statusu Pana reklamacji.

Jak tylko otrzymam wiadomość zwrotną skontaktuję się z Panem i przedstawię uzyskane informacje.



Proszę zatem o cierpliwe oczekiwanie na wiadomość z mojej strony w ciągu dwóch dni roboczych.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.



W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.



Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne."


Dziś tj 07.10.2016r przyszła kolejna odp:

"Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Rozumiem, że kontaktuje się Pan w sprawie Samsunga S6.



W odpowiedzi na Pana wiadomość chciałbym poinformować, że wniosek został przesłany do producenta. Obecnie jest weryfikowany w celu udzielenia odpowiedzi dla centrali serwisowej. Bardzo proszę o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź. Jak tylko zostanie wysłana odpowiedź do centrali serwisowej, osoba do tego wyznaczona skontaktuje się z Panem w najszybszym możliwym czasie.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.



W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.



Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne."

Także na chwilę obecną muszę poczekać tydzień i będę do nich dzwonił/pisał...



W między czasie dostałem odpowiedź od: Federacji Konsumentów z Krakowa:

"

Szanowny Panie,



wydaje się, iż z perspektywy regulacji prawnych ww. stanu faktycznego nie da omówić się bez znajomości warunków udzielonej Panu gwarancji. Naprawy u producenta (dystrybutora) i współpracujących z nim podmiotów dokonuje się bowiem w ramach gwarancji, ta zaś została uregulowana przepisami Kodeksu cywilnego jedynie w stopniu minimalnym.



Tym samym zarówno czas, jaki telefon może pozostawać w naprawie, zakres ww. oraz dokumenty, które należy przedłożyć uregulowane zostały najpewniej w tym dokumencie. Powinien on stanowić załącznik do zakupionego przez Pana telefonu, jak i zostać udostępniony przez producenta na jego witrynie internetowej.



Po przesłaniu tego dokumentu będziemy mogli dokładniej przeanalizować ewentualne naruszenia prawa i ww. umowy. Na przyszłość zaś polecam korzystanie przede wszystkim z rękojmi, uregulowanej w art. 556 i n. Kodeksu cywilnego – jest to roszczenie podnoszone wobec samego sprzedawcy (a więc w Pańskim wypadku komisu), w ramach którego domagać się można – prócz naprawy – także wymiany przedmiotu na nowy, odstąpienia od umowy oraz obniżenia ceny. Procedura rękojmi została jasno określona przepisami Kodeksu cywilnego, co gwarantuje szerszą i skuteczniejszą ochronę praw konsumenta.



Z poważaniem

Federacja Konsumentów

Oddział w Krakowie






Z poważaniem
Zespół Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. "
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#42

Post autor: scghost »

tyle marketingowego bełkotu ze ciezko tresc wyłowic :)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#43

Post autor: MARC »

Właśnie wysłałem kolejną wiadomość do Samsung Polska:

"Witam,

Sedecznie dziękuję za odpowiedź.

Chciałbym przypomnieć iż nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na pytanie:
Chciałbym zapytać kiedy państwo dokonacie wymiany, pytam ponieważ to już ponad 30dni jak telefon jest w "naprawie" a żadnych wieści nie otrzymuję. Ponad to CCS z tego co mi wiadomo ma 14dni na naprawę urządzenia...
Pytam, kiedy konkretnie uzyskam odpowiedź w sprawie wniosku dot. wymiany urządzenia który to przesłała firma CCS ?
Wg. warunków gwarancji producenta, czyli państwa:

pkt. 2. Wady fizyczne produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 14dni od daty dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.

Wadą jaka się ujawniła było gniazdo ładowania które nie trzymało kabla zasilającego.

14dni minęło...

Poza tym kolejne pytanie:
Czy prowadzicie obecnie dystrybucję/sprzedaż wyświetlaczy do modelu SM-G920F ?
Z tego co mi wiadomo od firmy CCS, oraz jej partnerów na dzień dzisiejszy (a od kiedy to nie wiem, ponieważ każdy mówił że to już bardzo długo trwa) nie ma oryginalnych wyświetlaczy do tego modelu.

Dlatego chciałem zapytać jak serwis CCS ma dokonać naprawy rzeczy która ulega uszkodzeniu czy to z przyczyn naturalnych typu rozklejenie (rozpatrując naprawę jako gwarancyjną), bądź też jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika (rozpatrując naprawę jako nie obejmującą gwarancji) na koszt użytkownika ??

Co wtedy z takim telefonem ?
Trzeba kupić nowy?

Bardzo proszę o ustosunkowanie się do tych pytań, jak wspominałem wcześniej, jestem administratorem ogólnopolskiego forum o tematyce BMW, to dzięki namowie osób z tego forum zakupiłem urządzenie Samsung galaxy S6, teraz zastanawiam się czy to nie był błąd.

Postanowiłem zamieścić temat odnośnie tej całej "szopki" jaką odgrywa ze mną firma CCS począwszy od P. Łukasza z Krakowa na forum.
Niech ludzie dowiedzą się prawdy, jaki zaczyna się bój z firmą Samsung oraz jej podwykonawcą firmą CCS Piaseczno, w momencie gdy oddajemy telefon/urządzenie na GWARANCJĘ, na prostą naprawę, która miała trwać 2h (stwierdzenie pracownika serwisu w Krakowie w momencie gdy oddawałem telefon do naprawy) a przedłuża się o 30dni i końca nie widać.

Czekam na odpowiedź,

Pozdrawiam"
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#44

Post autor: adamusiek »

MARC pisze:zakupiłem urządzenie Samsung galaxy S6, teraz zastanawiam się czy to nie był błąd.
teraz to ja już też tylko modlę się, żebym ja swojego nie musiał oddawać na gwarancję

wcześniej czytałem dużo złych opinii na serwisy gwarancyjne SONY i bałem się, że mojej gwarancji nie uwzględnią, ale odbyło się bez zastrzeżeń i bardzo szybko

Marcin, a jest możliwość pójścia do komisu gdzie kupiłeś tel i skorzystania z rękojmi ?
niech oni oddają Ci kasę i niech sobie dalej walczą z CCS :)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#45

Post autor: MARC »

Adam, pewnie i tak, ale...
Jeżeli sprawa nie rozstrzygnie się pozytywnie dla mnie na tym etapie, to niestety ale idę z adwokatem do serwisu w Krakowie, a następnie wzywamy policję aby sporządziła notatkę i albo się "dogadujemy" albo sprawa ląduje w sądzie.
Jeżeli wezmę telefon od serwisu w Krakowie to tak jakbym się zgodził z jego faktycznym stanem czyli z zniszczonym wyświetlaczem (który to oni zepsuli) i tego chcę uniknąć.
Gdyby nie ten problem, to szedłbym z uszkodzonym gniazdem ładowania do komisu i z tytułu rękojmi wniósłbym o rozpatrywanie mojej sprawy.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#46

Post autor: zibi_j1 »

Ciekawe co Samsung odpisze. To CCS to jakaś masakra jeśli wysyłają sprzeczne informacje. Zapewne ostatecznie wywalczysz nowy telefon bo z racji na niedotrzymanie terminu masz do tego święte prawo. Ale co.się udenwerwujesz to.Twoje :/
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#47

Post autor: MARC »

zibi_j1 pisze:Ciekawe co Samsung odpisze. To CCS to jakaś masakra jeśli wysyłają sprzeczne informacje. Zapewne ostatecznie wywalczysz nowy telefon bo z racji na niedotrzymanie terminu masz do tego święte prawo. Ale co.się udenwerwujesz to.Twoje :/
Zbyszku... to że wysyłają to jedno...
Dziś ok 10 dzwonię do CCS bo widzę, że status się "zmienił". Pytam czy wiadomo coś odnośnie naprawy?
Pani odpowiada że czekają na złożenie wniosku...
Pytam, czekacie ?? Skoro Wy macie składać to po co czekacie?
To nie ode mnie zależy.

Gdzie wcześniej tak jak widzieliście na mail dostałem jednoznacznie brzmiącą odpowiedź iż wniosek/zapytanie został/o złożony/e.

Więc ja się pytam zostało czy nie ??????????

Prawdy się nie dowiesz...

Skoro Samsung pisze że dostali taki wniosek tzn że został wysłany, więc kto jest niedoinformowany??
Po co komu takie biuro obsługi klienta telefoniczne skoro albo nie umieją czytać, albo mają problem ze wzrokiem?
Chyba że system jest tak szybki jak mój obecny telefon S3 (zastępczy) :cry:
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#48

Post autor: MARC »

Od serwisu z Krakowa dziś otrzymałem odp, na pytanie czy CCS Piaseczno wykonywało jakieś prace serwisowe z tel S6 ?

Oto odp:

"Witam,


informacja z CCS poniżej.


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Dział Obsługi Klienta CCS <dok@ccsonline.pl>
Data: 7 października 2016 12:46
Temat: RE: Nr naprawy 4190001/T informacja o oczekiwaniu z dnia 2016-10-04
Do: W&K Serwis <wkserwis@gmail.com>



Witam,



Uprzejmie informuje iż poprzednio nie podjęto w urządzeniu żadnych czynności serwisowych.











Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.





Pozdrawiam,

Magdalena Rutkowska

Konsultant Działu Obsługi Klienta"


Na co odpisałem:

"Na chwilę obecną czekam cierpliwie. Stanowisko CCS odnośnie "naprawy" urządzenia jest dla mnie jasne, nie oni uszkodzili wyświetlacz, więc zapewne państwo podczas rozbiórki urządzenia.

Czy koszty szkody wyrządzonej przez Was jako serwis na urządzeniu podczas jego naprawy pokrywa główna siedziba CCS Piaseczno jako Wasz gwarant ? Czy sami odpowiadacie za swoje czyny ?



Czekam na odpowiedź

Pozdrawiam"

A oto odpowiedź

Na chwilę obecną nie otrzymaliśmy żadnego nowego kosztorysu, więc obecna obsługa odbędzie się bez kosztów, w ramach gwarancji.

Kolejny raz odpisałem:

"Chyba się źle zrozumieliśmy. Obie "naprawy" rzecz jasna były gwarancyjne. Pierwsza miała być niby prosta, bo chodziło o wymianę gniazda ładownia.
Chodzi mi o to kto poniesie koszty naprawy/wymiany urządzenia w przypadku gdyby jakimś cudem samsung odmówił wymiany sprzętu? Państwa firma czy CCS Piaseczno ?
Rozumie, że podczas robiórki telefonu uszkodziliście wyświetlacz, więc cała ta długa sprawa jest spowodowany Waszym błędem, bo skoro CCS Piaseczno nie wykonywało żadnych prac nad telefonem S6 to nigdzie indziej tylko u Was musiało dojść do uszkodzenia.
Zdjęcia uszkodzenia widnieją na stronie ccs więc wiem jak to urządzenie wygląda obecnie, a jak wyglądało w dniu oddania do naprawy.

Czekam na odpowiedź

Pozdrawiam"

Teraz czekam na stanowisko serwisu z Krakowa.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#49

Post autor: MARC »

Rano otrzymałem takie info od SAMSUNGA:

Szanowny Panie Marcinie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Z przykrością muszę poinformować, że sprawa wciąż jest rozpatrywana.

Naturalnie niezwłocznie po tym jak zostanie określony status wniosku, będziemy się z Panem kontaktować, w celu przekazania informacji.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.



W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.



Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.



*koszt połączenia wg taryfy operatora.



Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program Smart Switch lub KIES.

Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: Smart Switch lubKies

Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie.

Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.


Z pozdrowieniami,


Jan Boberski




Natomiast ok godziny temu na stronie CCS online zmienił się status na:

"Szanowny Kliencie, Efektem procesu naprawy Państwa urządzenia będzie jego wymiana lub wydanie pisma upoważniającego do wymiany u sprzedawcy. Aktualnie oczekujemy na dostarczenie nowego urządzenia / dokumentu przez producenta. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, by skrócić czas Państwa oczekiwania na zakończenie czynności serwisowych do niezbędnego minimum."



Na chwilę obecną w nic nie uwierzę dopóki nie dostanę ostatecznego potwierdzenia na piśmie, bądź urządzenia do ręki. Dopiero wtedy będę mógł stwierdzić o efekcie prac i podsumować całość.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#50

Post autor: zibi_j1 »

Trzymam kciuki
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”