CCFL e46

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam mam takie pytanie zastanawiam się nad zakupem ringów CCFL z allegro za 100zł do lamp xenon

mam generalnie takie pytania

1.Czy podpinając pod postojówki trzeba dawać jakiś bezpiecznik między przetwornicą a postojówką?

2.słyszałem jakieś pogłoski ze ringi wywołały pożar samochodu czy tak niebezpieczne są?

3.zastanawia mnie kwestia przeciągnięcia kabli z środka lampy otworem od postojówek...skoro przeciągniemy to postojówkę musimy oprawka wyjąć..a ona ma uszczelkę więc zrobi się luka przez co lampa może parować??

4. czy jeśli mam u siebie efekt taki,że w zimę po włączeniu ogrzewania przygasają mi światła w środku plus postojówki pulsują to ringi będą mrugały non stop?

5.Czy warto? jaka jest żywotnośc ringów? a jaka przetwornic? bo dodam jak zdejmę lampę założe np ringi i potem sylikonem skleje to nie uśmiecha mi się po np 3,4 mc znów lampę rozbierać
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#2

Post autor: Mariusz_E46 »

Mariuszpol pisze: 1.Czy podpinając pod postojówki trzeba dawać jakiś bezpiecznik między przetwornicą a postojówką?
Trzeba nie trzeba ale zawsze jest bezpieczniej.
Mariuszpol pisze:
4. czy jeśli mam u siebie efekt taki,że w zimę po włączeniu ogrzewania przygasają mi światła w środku plus postojówki pulsują to ringi będą mrugały non stop?
Zamiast sie zastanawiać nad miganiem świateł to może tak napraw to a potem zajmij sie ringami.
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#3

Post autor: Mariusz_E46 »

sirek pisze: Ad4 Tego nie wiem , sprawdż regulator napięcia na alternatorze .
Raczej obstawił bym wytarte szczotki na alternatorze. Na początek sprawdź w testach zegarów jakie masz napięcie i jak się zachowuje jak włączasz wszystko.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#4

Post autor: WKRENTEK77 »

Postojówki zostaw sobie nigdy nie wiadomo na kogo się trafi w przyszłości ja kabelki przeciągnełem sobie robiąc dodatkowy otwór w tej gumowej osłonie tzn otwór to za dużo powiedziane zrobiłem delikatne nacięcie takie niewidoczne i przedziałem kabelki po czym uszczelniłem silikonem choć w sumie ta guma tak ścisło dolegała że nie trza było .Jak będziesz zakładać przetwornice to nie montuj jej gdzieś blisko gorących gratów typu węże od chłodzenia czy inne takie chodzi o to żeby ją zamontować przykleić w miejscu gdzie jest możliwie najchłodniej żeby się nie nagrzewała dodatkowo ja ze swojego doświadczenia powiem że wymieniłem przetwornicę tylko raz i to jakoś niedługo po zamontowaniu i na razie mam spokój od 2 może więcej lat.To jest w większości chińszczyzna i zależy jak trafisz albo będziesz miał spokój albo problemy .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”