Cała elektronika w aucie wariuje... help!
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 gru 15, 22:16
- BMW: E46 318Ci Cabrio
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Witam Wszystkich
Jestem tu nowy, ale nigdzie nie mogę znaleść rozwiązania lub chociaż kierunku w którym powinienem podążać. Otóż w moim E46 codziennie to inne anomalie Wszystko zaczęło się kilkanaście dni temu od wolno gasnącej kontroli poduszki i pałąków kapotażowych po uruchomieniu silnika. Póżniej te kontrolki już w ogóle nie gasły. Ale od dwóch dni są nowe objawy. Powyższe kontrolki w ogóle się nie zapalają natomiast świeci się kontrolka tempomatu i niezapiętych pasów. Dodatkowo nie działa przycisk BC, podświetlenie kierownicy, przyciski w kierownicy, grzanie foteli oraz czujniki cofania tył. To wszystko na razie co znalazłem... Niestety nie mam jak sprawdzić dachu bo jest za zimno, ale coś czuje że też może być problem.
Bardzo proszę Was o pomoc bo ilośc problemów jaka się pojawiła mnie przeraża. Domyślam się, że to wszystko może być spowodowane jedną usterką tylko jaką? Z góry WIELKIE DZIĘKI za pomoc!
Jestem tu nowy, ale nigdzie nie mogę znaleść rozwiązania lub chociaż kierunku w którym powinienem podążać. Otóż w moim E46 codziennie to inne anomalie Wszystko zaczęło się kilkanaście dni temu od wolno gasnącej kontroli poduszki i pałąków kapotażowych po uruchomieniu silnika. Póżniej te kontrolki już w ogóle nie gasły. Ale od dwóch dni są nowe objawy. Powyższe kontrolki w ogóle się nie zapalają natomiast świeci się kontrolka tempomatu i niezapiętych pasów. Dodatkowo nie działa przycisk BC, podświetlenie kierownicy, przyciski w kierownicy, grzanie foteli oraz czujniki cofania tył. To wszystko na razie co znalazłem... Niestety nie mam jak sprawdzić dachu bo jest za zimno, ale coś czuje że też może być problem.
Bardzo proszę Was o pomoc bo ilośc problemów jaka się pojawiła mnie przeraża. Domyślam się, że to wszystko może być spowodowane jedną usterką tylko jaką? Z góry WIELKIE DZIĘKI za pomoc!
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Mogą być tez problemy z masą. Posprawdzaj przewody masowe karoseria-silnik
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 gru 15, 22:16
- BMW: E46 318Ci Cabrio
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Panowie dzisiaj podłączylem auto pod kompa. Ogólnie dzisiaj swiatła stop świecą się na stałe, zapięcie pasów znika po ok 10-15min jazdy i nie działa klakson oraz cały panel z przyciskami: grzanie foteli, otwieranie dachu, ESP itp
Ładowanie przy uruchomionym silniki włączonym nawiewie i światłach wynosi 13,6V-13,8V to chyba trochę za mało? Nie powinno być między 14,1-14,6?
Błędy:
2DB4 - Nieznany kod usterki
2F62 - Włącznik świateł STOP
5E24 - CZujnik ciśnienia
5E5E - Włącznik pedału hamulca
8C - Wejście z zacisku R
2002 - Nieznany kod usterki
8E - Zablokowana szyba drzwi pasażera
90 - Napięcie akumulatora, przerwa w obwodzie
Ładowanie przy uruchomionym silniki włączonym nawiewie i światłach wynosi 13,6V-13,8V to chyba trochę za mało? Nie powinno być między 14,1-14,6?
Błędy:
2DB4 - Nieznany kod usterki
2F62 - Włącznik świateł STOP
5E24 - CZujnik ciśnienia
5E5E - Włącznik pedału hamulca
8C - Wejście z zacisku R
2002 - Nieznany kod usterki
8E - Zablokowana szyba drzwi pasażera
90 - Napięcie akumulatora, przerwa w obwodzie
Ostatnio zmieniony 9 gru 15, 18:29 przez BuZZarD, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 158
- Rejestracja: 5 sie 15, 21:45
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto:
Jesteś pewien że dobrze zmierzyłeś? Powinieneś mieć koło 14VBuZZarD pisze: Ładowanie przy uruchomionym silniki włączonym nawiewie i światłach wynosi 3,6V-3,8V to chyba trochę za mało? Nie powinno być między 4,1-4,6?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 gru 15, 22:16
- BMW: E46 318Ci Cabrio
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
O matko ale zonk Oczywiście, powinno być: Ładowanie przy uruchomionym silniki włączonym nawiewie i światłach wynosi 13,6V-13,8V to chyba trochę za mało? Nie powinno być między 14,1-14,6?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
w/g 'sam naprawiam' jeszcze w normie, ale to moze znaczyc ze regulator napiecia juz powoli sie konczy
u mnie juz idzie do wymiany, a tez ma 13,7-13,9
u mnie juz idzie do wymiany, a tez ma 13,7-13,9
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 gru 15, 22:16
- BMW: E46 318Ci Cabrio
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Panowie dzięki za pomoc, awaria ogarnięta Winowajcą okazał się moduł komfortu - popaliły i poprzerywały się ścieżki oraz luty. Dodatkowo najprawdopodobniej przez to uszkodził się moduł czujników cofania i czujnik hamulca pod pedałem. Wszystko naprawione i śmiga jak nowe
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1779 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DarQ_
-
- 0 Odpowiedzi
- 1278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bawara46c
-
- 2 Odpowiedzi
- 1678 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 15 Odpowiedzi
- 15838 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 4 Odpowiedzi
- 3166 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dropz
-
- 5 Odpowiedzi
- 2693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 8 Odpowiedzi
- 3408 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Buzzard123
-
- 23 Odpowiedzi
- 5519 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 10 Odpowiedzi
- 6799 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: m310ax
-
- 0 Odpowiedzi
- 5591 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mr_andre