Buczenie pompy wspomagania

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2274
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#21

Post autor: Młody90 »

mozesz napisac DIY na forum :)
kenji25
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 25 wrz 12, 10:11
BMW: 320Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa

#22

Post autor: kenji25 »

w wolnej chwili jak najbardziej, w razie czego pozostaje do pytań :)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#23

Post autor: MARC »

kenji25 pisze:w wolnej chwili jak najbardziej, w razie czego pozostaje do pytań :)
Zdjęcia...

Jest różnica pomiędzy oryginałem a tą od escorta? Chodzi mi kręcenie kierownicą, głośność pracy itp
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#24

Post autor: piotrek1474 »

Obrazek
kenji25
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 25 wrz 12, 10:11
BMW: 320Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa

#25

Post autor: kenji25 »

Wszystko opisałem w tym temacie http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=13047&view=unread#unread
Sama praca układu jak najbardziej na plus, bardziej delikatna, nie trzeba się szarpać, nie spadaja obroty przy kręceniu na postoju. Generalnie wszystko na ogromny plus! :)
kamikadze3
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 30 mar 15, 12:57
BMW: e46 323i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok
VIN: AZ42997

#26

Post autor: kamikadze3 »

Panowie nie chce już zakladac nowego tematu mam taki problem mialem na poczatku lf30 wyjaca i cieknaca kupilem druga lf30 wyla i po pewnym czasie zaczela cieknac kupilem teraz od escorta zamontowalem i pieknie ladnie wyje identycznie jak poprzednie dwie, po schematach wypatrzyłem ze nie mam uszczelki na przewodzie od pompy do magla (jaa nie zgubiłem tylko ktos łapki sadzil) tak samo na korku zbiorniczka (zamowione w aso) wspomaganie jest ale weszlo jakies 600mll atf III taki w sklepie polecil czy to jest kwestia zapowietrzenia czy jak? Babelkow nie ma w plynie przewod ssacy jak by sie troche poci albo przy ciaglym dolewaniu plynu go pooblewalem.
Doradzcie jak mam to ogarnac bo doprowadza mnie to juz do szalu ze nie moge posluchac swego r6 tylko te pompe wiecznie...
Ps przy skrecaniu nie wyje glosniej tylko razem z obrotami pasek tez jest nowy
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”