BRAKI PLYNU wielki problem

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
baseman
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 10, 21:38
BMW: 320d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: poznan

#1

Post autor: baseman »

witam
Jestem szczesliwym albo i nie ... posiadaczem buni 320d z 2004 AUTOMAT roku posiadam ja od lutego.
Od kwietnia zrobilem nia juz 20 tys.km teraz mam 180 000 km przebiegu ! Bunia ma na 100% autentyczny przebieg
A teraz o problemie od paru dni ubywa mi woda z ukladu chlodzenia ok 0.5 litra dzienie .
Wody nie ma w oleju, pod korkiem nie ma "maselka" a w plynie chlodniczym nie ma oleju ani zadnych zanieczyszczen
Jedynie co jestem pewien to to ze woda dostaje sie do ukladu wydechowego ale nie wiem jak to mozliwe ??????????
Bo jak zostawie ja na wolnych obrotach i silnik nie nabierze temperatury to z rury wydechowej wydostaje sie bialy dym tak jak by gotowala sie tam woda .Ale jak to mozliwe???? jak silnik juz sie rozgrzeje to nie ubywa woda i silnik pracuje super ! jeszcze dodam ze pod samochodem po postoju sucho i nie ubywa wody jedynie ubywa na zimnym silniku. PROSZE POMOCY !
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Mialem bardzo podobny problem zadnych wyciekow,plam a plynu ubywalo jak cholera,potem kleby bialego dymu lecialy z rury jak z parowozu.Bylem pewny ze to uszczelka pod glowica,zwalilem glowice i dalem do sprawdzenia na szczelnosc.Na zimno trzymala cisnienie ale na cieplo ukazala sie dziurka wielkosci szpilki tam gleboko gdzie wchodza wtryski.Skonczylo sie wymiana glowicy i pozbylem sie gnoja.Dodam ze byla to wersja 320d przedliftowa,ale objawy sa podobne
gelson
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: opoczno

#3

Post autor: gelson »

Mam identyczny problem jak Baseman. BMW 320 2002 po lifcie. Zostawiłem ze 2 razy jak były upały na wolnych obrotach na pół godziny żeby klima chłodziła i się zrobiło. Znika też opk pół litra dziennie. I nie mogę namierzyć gdzie , nie widać żadnej nieszczelności. Czy ta dziurka w głowicy to jedyna opcja? Może ktoś pocieszy? Baseman będę wdzieczny jak się odezwiesz po zrobieniu usterki.
waltanick
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 09, 17:51
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: xxx

#4

Post autor: waltanick »

Też miałem duże ubytki płynu ( około 2l na 200km) Długo nie mogłem znaleźć przyczyny.Okazało się,że wężyk który idzie od chłodniczki spalin do termostatu był pęknięty przy opasce ( mała dziurka, którą zobaczyłem dopiero po zdjęciu wężyka). Też myślałem,że to uszczelka,głowica,pompa wodna itp.Posprawdzaj wszystkie węże.Głowica i inne grubsze sprawy to ostateczność.
gelson
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: opoczno

#5

Post autor: gelson »

DZIĘKI ZA SŁOWA OTUCHY. SPRAWDZAM. WCZORAJ PRZEJECHAŁEM 350 KM I ZGUBIŁ 2 LITRY. A PO 150 KM JUŻŚWIECIŁA KONTROLKA. DZISIAJ ZDJĄŁEM OSŁONY I SZUKAŁEM . NARAZIE NIC NIE WIDZĘ. DZIEKI ZA RADĘ , JUTRO KONCENTRUJĘ SIĘ NA WĘŻACH.
gelson
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: opoczno

#6

Post autor: gelson »

No cóż , OSA BMW miał rację "kracząc". Nie mogłem namierzyć nigdzie nieszczelności ,płynu ubywało coraz szybciej , oleju nie przybywało , żadnej piany, po krótkim postoju na wolnych obrotach kopcił na biało. Pogodziłem się z faktem że to uszczelka i zdjąłem głowicę. Spełnił się najczarniejszy sen. Nie uszczelka a głowica, niestety . Małe pękniecie, woda w wydech i po zawodach. Głowica 1500 , uszcelka 200, robota 400 i jest ok. Jednak , jaksię okazuje te głowice nie sątakie niezawodne.Pozdrawiam fanów E46.
OSA BMW

#7

Post autor: OSA BMW »

gelson pisze:No cóż , OSA BMW miał rację "kracząc". Nie mogłem namierzyć nigdzie nieszczelności ,płynu ubywało coraz szybciej , oleju nie przybywało , żadnej piany, po krótkim postoju na wolnych obrotach kopcił na biało. Pogodziłem się z faktem że to uszczelka i zdjąłem głowicę. Spełnił się najczarniejszy sen. Nie uszczelka a głowica, niestety . Małe pękniecie, woda w wydech i po zawodach. Głowica 1500 , uszcelka 200, robota 400 i jest ok. Jednak , jaksię okazuje te głowice nie sątakie niezawodne.Pozdrawiam fanów E46.
Przykro mi ze i ciebie to spotkalo,moim zdaniem poprzedni wlasciciel przegrzal bunie i to zalatwilo glowice :(
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”