BRAKI PLYNU wielki problem
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lut 10, 21:38
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: poznan
witam
Jestem szczesliwym albo i nie ... posiadaczem buni 320d z 2004 AUTOMAT roku posiadam ja od lutego.
Od kwietnia zrobilem nia juz 20 tys.km teraz mam 180 000 km przebiegu ! Bunia ma na 100% autentyczny przebieg
A teraz o problemie od paru dni ubywa mi woda z ukladu chlodzenia ok 0.5 litra dzienie .
Wody nie ma w oleju, pod korkiem nie ma "maselka" a w plynie chlodniczym nie ma oleju ani zadnych zanieczyszczen
Jedynie co jestem pewien to to ze woda dostaje sie do ukladu wydechowego ale nie wiem jak to mozliwe ??????????
Bo jak zostawie ja na wolnych obrotach i silnik nie nabierze temperatury to z rury wydechowej wydostaje sie bialy dym tak jak by gotowala sie tam woda .Ale jak to mozliwe???? jak silnik juz sie rozgrzeje to nie ubywa woda i silnik pracuje super ! jeszcze dodam ze pod samochodem po postoju sucho i nie ubywa wody jedynie ubywa na zimnym silniku. PROSZE POMOCY !
Jestem szczesliwym albo i nie ... posiadaczem buni 320d z 2004 AUTOMAT roku posiadam ja od lutego.
Od kwietnia zrobilem nia juz 20 tys.km teraz mam 180 000 km przebiegu ! Bunia ma na 100% autentyczny przebieg
A teraz o problemie od paru dni ubywa mi woda z ukladu chlodzenia ok 0.5 litra dzienie .
Wody nie ma w oleju, pod korkiem nie ma "maselka" a w plynie chlodniczym nie ma oleju ani zadnych zanieczyszczen
Jedynie co jestem pewien to to ze woda dostaje sie do ukladu wydechowego ale nie wiem jak to mozliwe ??????????
Bo jak zostawie ja na wolnych obrotach i silnik nie nabierze temperatury to z rury wydechowej wydostaje sie bialy dym tak jak by gotowala sie tam woda .Ale jak to mozliwe???? jak silnik juz sie rozgrzeje to nie ubywa woda i silnik pracuje super ! jeszcze dodam ze pod samochodem po postoju sucho i nie ubywa wody jedynie ubywa na zimnym silniku. PROSZE POMOCY !
Mialem bardzo podobny problem zadnych wyciekow,plam a plynu ubywalo jak cholera,potem kleby bialego dymu lecialy z rury jak z parowozu.Bylem pewny ze to uszczelka pod glowica,zwalilem glowice i dalem do sprawdzenia na szczelnosc.Na zimno trzymala cisnienie ale na cieplo ukazala sie dziurka wielkosci szpilki tam gleboko gdzie wchodza wtryski.Skonczylo sie wymiana glowicy i pozbylem sie gnoja.Dodam ze byla to wersja 320d przedliftowa,ale objawy sa podobne
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: opoczno
Mam identyczny problem jak Baseman. BMW 320 2002 po lifcie. Zostawiłem ze 2 razy jak były upały na wolnych obrotach na pół godziny żeby klima chłodziła i się zrobiło. Znika też opk pół litra dziennie. I nie mogę namierzyć gdzie , nie widać żadnej nieszczelności. Czy ta dziurka w głowicy to jedyna opcja? Może ktoś pocieszy? Baseman będę wdzieczny jak się odezwiesz po zrobieniu usterki.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 kwie 09, 17:51
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: xxx
Też miałem duże ubytki płynu ( około 2l na 200km) Długo nie mogłem znaleźć przyczyny.Okazało się,że wężyk który idzie od chłodniczki spalin do termostatu był pęknięty przy opasce ( mała dziurka, którą zobaczyłem dopiero po zdjęciu wężyka). Też myślałem,że to uszczelka,głowica,pompa wodna itp.Posprawdzaj wszystkie węże.Głowica i inne grubsze sprawy to ostateczność.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: opoczno
DZIĘKI ZA SŁOWA OTUCHY. SPRAWDZAM. WCZORAJ PRZEJECHAŁEM 350 KM I ZGUBIŁ 2 LITRY. A PO 150 KM JUŻŚWIECIŁA KONTROLKA. DZISIAJ ZDJĄŁEM OSŁONY I SZUKAŁEM . NARAZIE NIC NIE WIDZĘ. DZIEKI ZA RADĘ , JUTRO KONCENTRUJĘ SIĘ NA WĘŻACH.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lip 09, 10:27
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: opoczno
No cóż , OSA BMW miał rację "kracząc". Nie mogłem namierzyć nigdzie nieszczelności ,płynu ubywało coraz szybciej , oleju nie przybywało , żadnej piany, po krótkim postoju na wolnych obrotach kopcił na biało. Pogodziłem się z faktem że to uszczelka i zdjąłem głowicę. Spełnił się najczarniejszy sen. Nie uszczelka a głowica, niestety . Małe pękniecie, woda w wydech i po zawodach. Głowica 1500 , uszcelka 200, robota 400 i jest ok. Jednak , jaksię okazuje te głowice nie sątakie niezawodne.Pozdrawiam fanów E46.
Przykro mi ze i ciebie to spotkalo,moim zdaniem poprzedni wlasciciel przegrzal bunie i to zalatwilo glowicegelson pisze:No cóż , OSA BMW miał rację "kracząc". Nie mogłem namierzyć nigdzie nieszczelności ,płynu ubywało coraz szybciej , oleju nie przybywało , żadnej piany, po krótkim postoju na wolnych obrotach kopcił na biało. Pogodziłem się z faktem że to uszczelka i zdjąłem głowicę. Spełnił się najczarniejszy sen. Nie uszczelka a głowica, niestety . Małe pękniecie, woda w wydech i po zawodach. Głowica 1500 , uszcelka 200, robota 400 i jest ok. Jednak , jaksię okazuje te głowice nie sątakie niezawodne.Pozdrawiam fanów E46.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 26 Odpowiedzi
- 7425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damiangxxx
-
- 8 Odpowiedzi
- 2414 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 2 Odpowiedzi
- 2795 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 0 Odpowiedzi
- 554 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piotrek8978
-
- 2 Odpowiedzi
- 1321 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sander
-
- 3 Odpowiedzi
- 4179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomasze46
-
- 2 Odpowiedzi
- 2729 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcins86
-
- 8 Odpowiedzi
- 4829 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 5 Odpowiedzi
- 4900 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 2789 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil90