BRAKE FORCE DISPLAY e46 przedlift

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
kosa1061
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 28 maja 13, 8:12
BMW: E46 318i -- 330i M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zarszyn

#11

Post autor: kosa1061 »

I nikt nic nie wie w moim temacie ???? :-D
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#12

Post autor: Miłosz »

Mało osób taką drogę przebyło więc musisz kombinować ;) Jak to mówią z pustego to i salomon nie naleje.
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#13

Post autor: Krzysiek669 »

kosa1061 pisze:I nikt nic nie wie w moim temacie ???? :-D
Ja mam BFD w przedlifcie i wszystko działa jak należy, nic sie na zegarach nie pali. Moduł z polifta, zakodowany vin i przebieg.
Awatar użytkownika
kosa1061
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 28 maja 13, 8:12
BMW: E46 318i -- 330i M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zarszyn

#14

Post autor: kosa1061 »

A masz asc czy dsc? Podrzuc mi pliki z alsz i akmb jak mozesz :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#15

Post autor: Krzysiek669 »

kosa1061 pisze:A masz asc czy dsc? Podrzuc mi pliki z alsz i akmb jak mozesz :-)
ASC bo to przedlift :)
W wolnej chwili wrzucę Ci pliki, nie ma problemu :) najwcześniej jutro 8)
Awatar użytkownika
kosa1061
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 28 maja 13, 8:12
BMW: E46 318i -- 330i M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zarszyn

#16

Post autor: kosa1061 »

Ok było by fajnie a licznik i moduł świateł masz z jakich lat? Możliwe że przy ustawieniu BFD w liczniku jest jeszcze coś włączone i dlatego świeci bład. To czekam :-)
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#17

Post autor: Młody90 »

Witam ;)

Może ktoś z Was zna temat bardziej odemnie . Otóż kodowałem w LCM CI34 BFD coupe i były małe problemy .

Zmieniłem komendy jak tu

BFD_SW1_STUFE2 -> aktiv
BFD_SW2_STUFE2 -> nicht_aktiv
BFD_ABS_STUFE2 -> aktiv
BFD_SW1_STUFE3 -> nicht_aktiv
BFD_SW2_STUFE3 -> aktiv
BFD_ABS_STUFE3 -> aktiv
BFD_MINDEST_GESCHW -> wert_02
BFD_STUFE2_TIMER -> wert_02
BFD_STUFE3_TIMER -> wert_02
BFD_STUFE_2_VERZOEG -> wert_02
BFD_STUFE_2_MAX_EIN -> wert_02
BLST1_BLST3 -> aktiv
ST3_SCHWEL -> nicht_aktiv
PIN5_10_BFD -> aktiv
PIN29_30_BFD -> aktiv
PIN38_20_BFD -> aktiv
PIN_20_ALS_SL_LI_3_ANSTEU -> aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_LI_HI -> wert_02

i stopy świeciły z mocną częstotliwością w każdym momencie nawet jak stało .
Później zmieniłem te wartości gdzie jest 'wert 02 ' na 'wert01' i podczas normalnego hamowania świeciły normalnie ,podczas mocnego hamowania mrugały z mocniejszą częstotliwością i myślałem ,że już jest OK , ale dostałem telefon ,że podczas jazdy np: około 50km/h i naciśnieciu hamulca 'lekko' też zaczynają mrugać mocno .

Ogarnia ktoś ten temat ? dobrze by bylo ogarnac zeby BFD bylo w 3 etapach .

pozdrawiam !
kolin1984
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 11, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 200
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#18

Post autor: kolin1984 »

Witam, sorki za ogrzanie tego kotleta ale czy udało się ogarnąć problem tych kontrolek w przedlifcie???
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#19

Post autor: skkt1 »

Te kontrolki od kontroli trakcji świecą się bo kolega zmieniał licznik (żeby działało bfd to oprócz wymiany modułu świateł na sw 3.56 lub nowszy, potrzeba jeszcze licznik poliftowy, bo podczas kodowania trzeba zmienić parametry również w liczniku, a przedliftowy licznik po prostu nie ma tych parametrów które trzeba zmienić)
A jak wiadomo lub nie, po zmianie licznika trzeba przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu, bo inaczej po przejechaniu kilku metrów wywali błąd dsc (zapalą się kontrolki od dsc i abs)
kolin1984
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 11, 17:15
BMW: E46
Rok produkcji: 200
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#20

Post autor: kolin1984 »

Właśnie też tak zrobiłem mam moduł świateł sw 4.5 i poliftowy licznik. Po zakodowaniu bfd zapaliły się te kontrolki dlatego pytam czy ktoś to ogarnął bo mam ASC i nie mam tu konta skrętu.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”