Brak wspomagania
-
- Bywalec forum
- Posty: 263
- Rejestracja: 28 wrz 12, 17:31
- BMW: e46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Piekary
Witajcie
Niestety, ale drugi spotyka mnie ten sam problem. W pierwszym przypadku bylem pewien, ze problem lezy w samej pompie. Teraz juz nie jest to takie proste. W pierwszej chwili mysle sobie, hmmm uzywana wsadzilem to mogla pasc po tych kilku tys. Patrze pod maske, a tu pojemnik na olej wspomagania caly zapackany. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze wyciek nie jest spod korka tylko tak jakby z polowy wysokosci tego pojemnika? Patrzylem na schematy, ale wyglada na to, ze jest on w calosci, wiec moja teoria pada. Co do oleju to byl on w zbiorniczku (wiadomo, mniej), wiec sam juz nie wiem. Co myslicie o tym? Moze pompa sama w sobie juz nie dziala, a swoja droga mam jeszcze gdzies nieszczelnosc? Oczywiscie wczesniej nie mialem problem z zadnym wyciekiem oleju.
W momencie kiedy taka pompe bede szukal powiedzcie mi, ktora brac lf-20 czy lf-30? Obilo mi sie o uszy, ze ta pierwsza jest mniej awaryjna. Na koniec pytanie o wymiane, czy jest jakis sposob na plukanie ukladu w razie gdyby trafily do niego jakies opilki?
Pozdrawiam
Niestety, ale drugi spotyka mnie ten sam problem. W pierwszym przypadku bylem pewien, ze problem lezy w samej pompie. Teraz juz nie jest to takie proste. W pierwszej chwili mysle sobie, hmmm uzywana wsadzilem to mogla pasc po tych kilku tys. Patrze pod maske, a tu pojemnik na olej wspomagania caly zapackany. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze wyciek nie jest spod korka tylko tak jakby z polowy wysokosci tego pojemnika? Patrzylem na schematy, ale wyglada na to, ze jest on w calosci, wiec moja teoria pada. Co do oleju to byl on w zbiorniczku (wiadomo, mniej), wiec sam juz nie wiem. Co myslicie o tym? Moze pompa sama w sobie juz nie dziala, a swoja droga mam jeszcze gdzies nieszczelnosc? Oczywiscie wczesniej nie mialem problem z zadnym wyciekiem oleju.
W momencie kiedy taka pompe bede szukal powiedzcie mi, ktora brac lf-20 czy lf-30? Obilo mi sie o uszy, ze ta pierwsza jest mniej awaryjna. Na koniec pytanie o wymiane, czy jest jakis sposob na plukanie ukladu w razie gdyby trafily do niego jakies opilki?
Pozdrawiam
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Wydaje mi się że masz LF -20 i takiej musisz szukać.
Jeżeli chodzi o płukanie układu w celu wyeliminowania opiłków to można to zrobić ale nie ma gwarancji że one wypłyną.
Sprecyzuj bardziej objawy, co się dzieje bo nie wiem...
Jeżeli chodzi o płukanie układu w celu wyeliminowania opiłków to można to zrobić ale nie ma gwarancji że one wypłyną.
Sprecyzuj bardziej objawy, co się dzieje bo nie wiem...
-
- Bywalec forum
- Posty: 263
- Rejestracja: 28 wrz 12, 17:31
- BMW: e46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Piekary
Jesli chodzi o objawy to nie ma wspomagania i tyle. Zadnych podwyzszonyh obrotow, drgan, stukania. W momenie utraty wspomagania bylo slychac odglos cykniecia. Po tym odglosie wspomaganie przestalo dzialac.
-
- Bywalec forum
- Posty: 263
- Rejestracja: 28 wrz 12, 17:31
- BMW: e46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Piekary
W pierszej chwili bylem pewien ze to pompa. Ale po zagladnieciu pod maske stwierdzilem, ze cos nie tak, bo okolice zbiorniczka oleju i sam zbiorniczek jest caly zapackany. I teraz sam zastanawiam sie w jaki sposob zaczac diagnoze. Czy brac sie odrazu za demontaz, czy istnieje jakis inny sposob, zeby to wszystko sprawdzic.
Co do przytkania sie ukladu, czy taki zator moglby wytwarzac zbyt duze cisnienie i zbiorniczek gdzies bokiem popuszcza?
Co do przytkania sie ukladu, czy taki zator moglby wytwarzac zbyt duze cisnienie i zbiorniczek gdzies bokiem popuszcza?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
W zbiorniczku niema ciśnienia oleju. płyn może pochodzić z przewodu powrotnego z magla. Ja bym sprawdził czy leci nim płyn po uruchomieniu, jeśli tak to pompa będzie oki, wtedy bym obstawiał zawór przy maglu, nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale chodzi mi o to co przełącza płyn na konkretna stronę przy skręcaniu.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 263
- Rejestracja: 28 wrz 12, 17:31
- BMW: e46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Piekary
A powiedz mi mniej wiecej, gdzie ten orzewod sie znajduje? Gdzis w dolnej czesci zbiorniczka? To moze byc prawdopodobne.
W takim wypadku domyslam sie, ze maglownica do wymiany?
W takim wypadku domyslam sie, ze maglownica do wymiany?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Przelew dochodzi do zbiorniczka w jego polowie wysokosci z boku. U mnie cieklo az do samej posadzki w garazu, ale nowa opaska zalatwila sprawe i jest gicior najpierw sprawdz czy pompa dziala, a jak bedzie dzialac to wtedy szukaj dalej. Choc swoja droga to jesli padla juz druga pompa to pewnie problem jest gdzies w ukladzie, moze w maglownicy, chlodnicy albo weze sa gdzies zle zalozone....
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 263
- Rejestracja: 28 wrz 12, 17:31
- BMW: e46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Piekary
Jesli chodzi o awarie pierwszej pompy to ukrecila sie oska na ktorej jest wirnik. Ciagnac za kolo pasowe wyciagnalem rowniez lawalek oski, do ktorej dokrecane jest to kolo.
W tym momencie zastanawiam sie w jaki sposob moglbym zobaczyc sprawnosc pompy. Jest jakis prosty sposob, ktory jednoznacznie da mi odpowiedz?
W tym momencie zastanawiam sie w jaki sposob moglbym zobaczyc sprawnosc pompy. Jest jakis prosty sposob, ktory jednoznacznie da mi odpowiedz?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
No Ja u siebie jak zdejmę przelew ze zbiorniczka to sika nim jak głupie Więc pompa działa na 100%% bo jest wspomaganie i ciśnienie oleju Mozę ktoś zna dobry sposób na sprawdzenie poszczególnych elementów układu??
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1910 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Yugin83
-
- 2 Odpowiedzi
- 2665 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 15 Odpowiedzi
- 5564 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelgl
-
- 1 Odpowiedzi
- 2571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 2417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 2209 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wujci
-
- 0 Odpowiedzi
- 2018 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 13 Odpowiedzi
- 7619 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 18 Odpowiedzi
- 5911 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 7 Odpowiedzi
- 3295 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamikadze3