Brak reakcji w pierwszej pozycji stacyjki
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Witam,
Znalazłem tylko przypadki problemu, kiedy samochód w ogóle nie odpala i nie ma żadnej reakcji na przekręcenie kluczyka. U mnie od kilku dni występuje problem braku reakcji na przekręcenie kluczyka w pierwszą pozycję. Tak samo gasząc samochód i przekręcając kluczyk na pierwszą pozycję gaśnie radio, brak kontrolki akumulatora na desce. Radio włącza się dopiero w pozycji na zapłonie. Czy mogę prosić o poradę co można sprawdzić lub ewentualnie od razu wymienić?
Pozdrawiam
Znalazłem tylko przypadki problemu, kiedy samochód w ogóle nie odpala i nie ma żadnej reakcji na przekręcenie kluczyka. U mnie od kilku dni występuje problem braku reakcji na przekręcenie kluczyka w pierwszą pozycję. Tak samo gasząc samochód i przekręcając kluczyk na pierwszą pozycję gaśnie radio, brak kontrolki akumulatora na desce. Radio włącza się dopiero w pozycji na zapłonie. Czy mogę prosić o poradę co można sprawdzić lub ewentualnie od razu wymienić?
Pozdrawiam
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Myślę że problem leży w kostce stacyjki .
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Tak gdzieś widziałem informacje o kostce na zagranicznym forum, ale wolałem się upewnić. Widzę, ze na allegro są zamienniki w granicach już niecałych 50zł, jeżeli ktoś ma doświadczenie z kostkami z allegro to będę wdzięczny za opinie.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Sprawdź na realoem numer swojej kostki bo wychodziły z dwoma numerami albo wymontuj u siebie i sprawdź.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Dzięki za uwagę, namierzyłem póki co na realoem. Czy to jest raczej pewna przyczyna tego braku prądu w pierwszej pozycji kluczyka? Czy ewentualnie jeszcze coś sprawdzić przed zakupem?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Raczej pewna, ale przed zakupem możesz do niej zajrzeć i przeczyścić styki, popsikać kontaktem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Wymieniłem dzisiaj kostkę i niestety cały czas brak prądu na pierwszej pozycji. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i tam również wszystko ok. Ktoś ma jakieś pomysły?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Ciekawa sprawa nie sądzę żeby nowa kostka była walnięta ale ... Sprawdziłeś przewody które idą do kostki czy czasem któryś się nie wysunął czy co .W kostce przecież nie ma żadnej elektroniki , styki sa mechanicznie sterowane za pomocą krzywki .
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Problem rozwiązany. W zasadzie to nie wiem za bardzo co mam o tym myśleć... Jadąc do domu przed naprawą kostki zauważyłem dwie kolejne usterki - brak kontrolki długich świateł i nie działający przycisk od komputera. Wpisałem te dwie usterki w google nie licząc, że będzie to w jakiś sposób powiązane i znalazłem rozwiązanie tutaj: http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=522220. A konkretniej:
Nie wiem jakim cudem nie było tego bezpiecznika, nie wiem jak to wcześniej miało działać, ale po włożeniu tego bezpiecznika działają kontrolki, przycisk od BC i jest prąd w drugiej pozycji.Just want to update this thread with the solution for anyone browsing or doing a search on the topic.
Fuse # 10 , a 5 amp fuse, is the one responsible for the OBC button on the stalk working, the high beam and foglight indicators.
Fuse 10 was MISSING from my car. I don't know why, but i put the spare in, and everything works perfectly.
So if anyone has these symptoms check fuse #10
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 4294 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 0 Odpowiedzi
- 638 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karol132
-
- 0 Odpowiedzi
- 1329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid0405
-
- 15 Odpowiedzi
- 14155 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 4581 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 3gary
-
- 1 Odpowiedzi
- 3333 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1691 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 2890 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kiceq
-
- 15 Odpowiedzi
- 8993 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112