Brak reakcji na gaz 2.0d

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Od sprawdzenia jakiej firmy masz przepływomierz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#12

Post autor: Etman »

Trochę odświeżam kotleta Ale sprawa jest kontynuowana. Zmieniłem n75 na ten od egr I w tym przypadku daje odpowiednią ilość masy powietrza lecz zaczyna chmurzyc na czarno, że starym zaworkiem jest cześciutko, dolot szczelny, zadnych wycieków czy śladów oleju. Czy przyczyna może być Soft? Przepływke mam zmienioną jest sprawna.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Nagraj teraz zakładkę nominal/actual. Próbowałeś odpiąć i zaślepić podciśnienie od zaworu egr?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
krolmaciuspierwszy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 4 lut 19, 13:55
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Końskie

#14

Post autor: krolmaciuspierwszy »

Hej! Podpinam się pod temat..
E46 320d , 2002r. Automatyczna skrzynia. Problemem jest brak reakcji na pedał gazu podczas próby wyprzedzenia innych aut. Auto rusza płynnie, jest moc natomiast problem zaczyna się w momencie kiedy chciał bym przyśpieszyć. Bieg 3/4. Wciskam pedał gazu natomiast auto nie reaguje wgl. dopiero po przekroczeniu ok 3 tys obrotów auto lekko przyśpiesza.
Problem zaczął się w mrozy które niedawno odeszły. Auto nie chciało odpalić przez problem z pompą progową paliwa która nie chciała zaskoczyć. Musiałem przekręcać kluczyk kilkukrotnie aby się załączyła i wtedy auto dopiero odpaliło. Nie było wtedy jeszcze problemów z przyśpieszaniem.
Dopiero wczoraj wieczorem auto straciło moc. Byłem dziś u mechanika, któremu opisałem problem, myśleliśmy że to ta pompa progowa. Lecz gdy ją już odpale , nie ma problemów ponownie do rana z nią więc wszystko im ładnie odpaliło....
Po diagnostyce komputerowej wyskoczyły mi takie błędy.
- 4b90 KONTROLA CISNIENIA W MAGISTRALI - ZBYT NISKIE CISNIENIE
-43F1 PODGRZEWANIE DODATKOWE 1- ZWARCIE DO MASY
-46E3 BLAD STEROWNIKA - BLAD WEWNETRZNY
-4661 NAPIECIE ZASILANIA - WARTOSC MINIMALNA NIE OSIAGNIETA
-40E0 ALTERNATOR - BLEDNE ZASILANIE NAPIECIEM
-4507 SYSTEM REDUKCJI SPALIN - ODCHYLKA REGULACJI DODATNIA
Wszystkie bledy zostały usunietę.
Mechanik nie wie czego to moze być wina , gdyz pompa progowa pracuje , filtr jest swiezy i bledy skasowanie poprawnie. Żadnych wycieków oleju, auto nie kopci..
:help: :help: :help: :help: :help: :help:
Czego to moze byc wina ?
Zapchany przepływomierz, sitko od paliwa ? :paker: :help: :poklon:
krolmaciuspierwszy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 4 lut 19, 13:55
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Końskie

#15

Post autor: krolmaciuspierwszy »

Progowa pompa paliwa wymieniona. Problem jednak dalej został :cry: :cry:
Bieg pierwszy czy 3,4,5 przeciąga każdy z nich do ponad 3,5 tys. Obrotów, i dopiero następują zmiana. Gaz do dechy , dzieje sie to samo lecz strasznie powoli wykonuje przyspieszenie :(
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

krolmaciuspierwszy pisze: 24 lut 21, 18:56
Mechanik nie wie czego to moze być wina , gdyz pompa progowa pracuje , filtr jest swiezy i bledy skasowanie poprawnie.
Można niepoprawnie błędy skasować? Myślę, że pora na zmianę mechanika..
4B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w układzie common rail przy uruchamianiu silnika
43F1 DDE: Elektryczne ogrzewanie dodatkowe
46E3 DDE: Sterownik wewnętrznie 5
4661 DDE: Napięcie zasilające
40E0 DDE: Alternator
4507 DDE: Regulacja recyrkulacji spalin
Mało jest tych błędów dla niego? Ja widzę przynajmniej 3 możliwości po tym. Auto jest po jakimś programie?
Błąd 4B90 jest skutkiem wymiany filtra paliwa/pompy progowej czy wraca po rozruchu? Jakiej firmy pompa progowa i filtr paliwa?
Alternator został sprawdzony? Nie obciąża nadmiernie silnika? Jakie jest ładowanie?
Ktoś zaglądał do zaworu egr? Przewodów podciśnienia? Można na próbę odpiąć podciśnienie od zaworu egr i przewód zaślepić śrubką.
Czego brakuje w parametrach pod obciążeniem (na drodze z butem w podłodze)? Masy powietrza? Ciśnienia doładowania czy paliwa na szynie cr?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”