Brak powrotu paliwa do zbiornika.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 paź 16, 21:49
- BMW: 316 Ti
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto:
Witam.
Mam problem z nieprzelewaniem paliwa między komorami zbiornika. Zacząłem szukać i doszedłem, że nie pojawia się paliwo na powrocie z filtra. Sprawdzałem ciśnienie na pompie: 3,5-4 bary. Filtr jest nowy. Wężyk podciśnieniowy, sterujący regulatorem jest szczelny i drożny. Podpinając do regulatora ciśnienia wężyk ze strzykawką i wyciągając jej tłoczek(sztucznie wytworzyć podciśnienie dla regulatora), pojawia się paliwo na powrocie. Przyglądnąłem się wężowi/rezonatorowi, który łączy obudowę filtra powietrza z przepustnicą. Podciśnienie, które pojawia się na jego wyjściu do regulatora ciśnienia paliwa jest bardzo niewielkie, ledwie wyczuwalne na języku. Podejrzewam, że tutaj jest problem. Sam rezonator wygląda na szczelny, jedyne nieszczelności mogłyby wystąpić na połączeniach rezonator-przepływka, przepływka-filtr powietrza. Psikając po nich samostartem nic się nie zmienia, obroty nie falują. Nie mam już pomysłu co z tym zrobić. Wydaje mi się że podciśnienie, które ma sterować regulatorem ciśnienia powinno być większe.
Silnik: N42B18A
Mam problem z nieprzelewaniem paliwa między komorami zbiornika. Zacząłem szukać i doszedłem, że nie pojawia się paliwo na powrocie z filtra. Sprawdzałem ciśnienie na pompie: 3,5-4 bary. Filtr jest nowy. Wężyk podciśnieniowy, sterujący regulatorem jest szczelny i drożny. Podpinając do regulatora ciśnienia wężyk ze strzykawką i wyciągając jej tłoczek(sztucznie wytworzyć podciśnienie dla regulatora), pojawia się paliwo na powrocie. Przyglądnąłem się wężowi/rezonatorowi, który łączy obudowę filtra powietrza z przepustnicą. Podciśnienie, które pojawia się na jego wyjściu do regulatora ciśnienia paliwa jest bardzo niewielkie, ledwie wyczuwalne na języku. Podejrzewam, że tutaj jest problem. Sam rezonator wygląda na szczelny, jedyne nieszczelności mogłyby wystąpić na połączeniach rezonator-przepływka, przepływka-filtr powietrza. Psikając po nich samostartem nic się nie zmienia, obroty nie falują. Nie mam już pomysłu co z tym zrobić. Wydaje mi się że podciśnienie, które ma sterować regulatorem ciśnienia powinno być większe.
Silnik: N42B18A
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak podciśnienie jest za małe to szukaj przyczyny w pompie vacum. Ale jaki to ma mieć związek z tym, że paliwo nie jest przelewane między komorami? Jak wyglądają wartości z testu 6.0?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 paź 16, 21:49
- BMW: 316 Ti
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto:
Chodzi o element nr 13 71 7 506 181. Zaraz przed "giętką" częścią rury jest przyłącze, które jest połączone wężykiem z regulatorem ciśnienia paliwa. Pompa vacum w tym wypadku nie powinna mieć wpływu na podciśnienie sterujące regulatorem paliwa.
Według schematów układu paliwa, które można znaleźć na bmw workshop manual, bez powrotu paliwa z filtra nie ma możliwości żeby przelewało paliwo między komorami zbiornika.
Test 6.0 pokazuje, że paliwo w lewej komorze cały czas zostaje. Poniżej 1/4 całego zbiornika silnik gaśnie(0 poziom paliwa w komorze prawej), a w lewej komorze wciąż zostaje paliwo.
Według schematów układu paliwa, które można znaleźć na bmw workshop manual, bez powrotu paliwa z filtra nie ma możliwości żeby przelewało paliwo między komorami zbiornika.
Test 6.0 pokazuje, że paliwo w lewej komorze cały czas zostaje. Poniżej 1/4 całego zbiornika silnik gaśnie(0 poziom paliwa w komorze prawej), a w lewej komorze wciąż zostaje paliwo.
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 5 cze 16, 12:09
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
miałem to samo, gdy padała mi pompa paliwa, była za słaba, by wytworzyć podciśnienie i przelać paliwo do prawej komory. Silnik zgasł mi na trasie jeszcze przed rezerwą. Prócz tego często gasł mi zaraz po odpaleniu zimnego silnika i pompa jęczała na jałowych. Po wymianie wszytko ustąpiło. Przy sprawnej pompie test nr 6 powinien pokazać całe paliwo w prawej komorze jak tylko zejdziesz poniżej połowy zbiornika.olinpus pisze: Test 6.0 pokazuje, że paliwo w lewej komorze cały czas zostaje. Poniżej 1/4 całego zbiornika silnik gaśnie(0 poziom paliwa w komorze prawej), a w lewej komorze wciąż zostaje paliwo.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 675 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: takiose
-
- 4 Odpowiedzi
- 2791 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 1844 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1587 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 4812 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Niedostepny363
-
- 16 Odpowiedzi
- 1396 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 0 Odpowiedzi
- 1472 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zvbinski
-
- 1 Odpowiedzi
- 2041 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 44 Odpowiedzi
- 15659 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomkoff
-
- 9 Odpowiedzi
- 3114 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma