Brak mocy powyżej 3000rpm 2.0d 136km
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 lut 12, 8:40
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: jasło
Witam kupiłem nie dawno samochod e46 2.0 d 136 koni i brakuje mocy koło 2500 a 3000 obrotow ciagnie dobrze pózniej przestaje jak ujmie gaz i dodam znowu to nadal ciagnie dodam jeszcze ze w samochodzie zotal założony chip przez poprzedniego własciciela czekam na odpowiedz ?
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
O samym braku mocy w 320d jest tutaj cale mnostwo tematow.Jest cos takiego jak
Na poczatek :wymien przewody podcisnienia,wyczysc filtry na elektro zaworkach od turbo i egr, wyczysc lub zaslep egr,odma kiedy byla wymieniana?
Do tego czyszczenie kolektora i czujnik doladowania (z wlasnego doswiadczenia wiem ze warto),jak to nie pomoze to szczelnosci w orurowaniu IC do sprawdzenia.
Przeplywomierz tez do sprawdzenia...moze przeklamuje i stad ten brak mocy.
Sprawdzales bledy na kompie??
Na poczatek :wymien przewody podcisnienia,wyczysc filtry na elektro zaworkach od turbo i egr, wyczysc lub zaslep egr,odma kiedy byla wymieniana?
Do tego czyszczenie kolektora i czujnik doladowania (z wlasnego doswiadczenia wiem ze warto),jak to nie pomoze to szczelnosci w orurowaniu IC do sprawdzenia.
Przeplywomierz tez do sprawdzenia...moze przeklamuje i stad ten brak mocy.
Sprawdzales bledy na kompie??
Ostatnio zmieniony 27 lut 12, 22:34 przez xlc, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sty 12, 17:07
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: gorzów wlkp
witam równiez borykam sie z tym problemem na kompie zadnych bledów odma wymieniona egr wyczyszczony podmieniałem tez przepływomierz ale nadal to samo moze jeszcze kolektor do wyczyszczenia
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
f1mlody - kolektor i czujnik napewno warto wyczyscic,nie napisales ze wezyki podcisnieniowe wymieniales wiec od tego bym zaczal cala "zabawe" z odzyskiwaniem mocy.Wspomne tez ze przy okazji czyszczenia kolektora warto wymienic uszczelki jesli stare sa w kiepskim stanie.
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Czyli do tego jeszcze wymieniles wezyki. A co z filterkami na elektro zaworkach?f1mlody pisze:witam równiez borykam sie z tym problemem na kompie zadnych bledów odma wymieniona egr wyczyszczony podmieniałem tez przepływomierz ale nadal to samo moze jeszcze kolektor do wyczyszczenia
Moje propozycje:
Wyczyszczenie filtrow na elekto zaworkach
Zaslepienie egr
Podmiana elekrozaworkow
Jezeli spadek mocy jest staly i w takim samym zakresie obrotow silnika pozostaje czyszczenie kolektora.
Jesli to nic nie daje pozostaje IC i turbo.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sty 12, 17:07
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: gorzów wlkp
zaworek od egr wymieniony chyba pozostanie wyczyszczenie kolektora a gdzie znajduja sie te filterki spadek mocy jest chwilowy skazówka na ekonomizerze spada na8 i potem spowrotem rosniei auto jedzie za chwile znowu to samo
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Elektro filterek od turbo zamień miejscami z tym od EGR.Idź po przewdoach podciśnieniowych i znajdziesz blisko turbo elektrozawór.Możesz jeszcze wyczyścić czujnik doładowania w kolektorze(zdejmij filtr przeciw pyłkowy i całą pólke gdzie się go wkłada) i od tyłu namacasz śrube na 10kluczyk i wtyczka.Zobacz czy jest dzurka w nim czy zasyfiony cały.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Problem prawdopodobnie leży w przepływomierzu, o którym wspomniałxlc
Filterki znajdują się w elektrozaworkach egr i turbo,czujnik ciśnienia doładowania jest przykręcony do kolektora ssącego nr 16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3327&hg=11&fg=40
Filterki znajdują się w elektrozaworkach egr i turbo,czujnik ciśnienia doładowania jest przykręcony do kolektora ssącego nr 16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3327&hg=11&fg=40
Romanikxxl
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
f1mlody my tu gadu gadu a nie wspomniales o jednej waznej rzeczy...mianowicie w jednym z postow pisales
wg. mnie to ze masz obcinana dawke paliwa o czym swiadcza spadki na ekonomizerze moga swiadczyc o niedomaganiach pompy, przeklamaniach przeplywki lub zlym sofcie przeplywki (poniewaz masz 320d przedliftem ma to duze znaczenie) , zlym sterowaniem podcisnieniowym,zle wskazania czujnika cisnienia w kolektorze spowodowane np. nagarem na czujniku,nieszczelnym kolektorem lub zlym stanem uszczelek.Ja w tym przypadku mialem taki spadek na ekonomizerze ale tylko o 2l. - nie wiem tylko co tak naprwawde bylo przyczyna ...nagar czy calkowicie plaskie uszczelki (mowa o uszczelkach nr 2,3,4)
co konkretnie bylo nie tak z autem ze wziales sie za naprawe.. i teraz pytanie samego sterownika czy calej pompy?Re: zgasł i nie odpalił BMW e46 320D 136KM
90% sterownik pompy wtryskowej podobno norma w tym silniku ja teraz jestem w trakcie wymiany te same objawy jak cos sie wyjasni to napisze
wg. mnie to ze masz obcinana dawke paliwa o czym swiadcza spadki na ekonomizerze moga swiadczyc o niedomaganiach pompy, przeklamaniach przeplywki lub zlym sofcie przeplywki (poniewaz masz 320d przedliftem ma to duze znaczenie) , zlym sterowaniem podcisnieniowym,zle wskazania czujnika cisnienia w kolektorze spowodowane np. nagarem na czujniku,nieszczelnym kolektorem lub zlym stanem uszczelek.Ja w tym przypadku mialem taki spadek na ekonomizerze ale tylko o 2l. - nie wiem tylko co tak naprwawde bylo przyczyna ...nagar czy calkowicie plaskie uszczelki (mowa o uszczelkach nr 2,3,4)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1380 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przeme46
-
- 0 Odpowiedzi
- 1108 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karol50
-
- 39 Odpowiedzi
- 13092 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bythomas1
-
- 1 Odpowiedzi
- 1222 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 12 Odpowiedzi
- 6576 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Masha2019
-
- 0 Odpowiedzi
- 1549 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafal178
-
- 1 Odpowiedzi
- 1265 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 697 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 18 Odpowiedzi
- 7205 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: devtox
-
- 14 Odpowiedzi
- 7822 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lisekmariuszl