Brak mocy 318 03r

Warzyn
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#1

Post autor: Warzyn »

Witam!
Początkowo chce przeprosić was za to, ze pewnie odpalam kolejnego gniota z tym tematem, jestem tu nowy ( wbiłem i od razu pisze z dolegliwością mojej bawarki ).

Otóż wszystko zaczęło się wtedy, gdy dałem wujkowi przejechać się autem a ze kupiłem je dość niedawno więc zainteresowanie duże w mojej rodzinie :D Jedynie co mi się rzuca na myśl to sytuacja w której wujaszek mówi, ze leci 20km/h na 4rce, bo wjeżdżaliśmy na podwórko. I tyle. następnie wsiadam ja i czuje ze jest coś nie tak, ale jechałem dosłownie 5 minut i juz byłem w domciu, wiec uznałem, ze to tylko moje jakie urojenia. Dzis zrobiłem trasę 70km i jednak się to wszystko potwierdziło. Obroty ledwo co ciągnęły, dopiero jak do podłogi wbiłem to coś ciągnęło. od 1 do 5tki miałem wrażenie ze auto ma może z 50 koni, pedałem machałem gora - doł a na liczniku wskazówka ledwo co drgała, na światłach daje mu w podłoge a ten rusza jakbym wiózł ze sobą kilka ludzi i przyczepę dodatkowo.

I tu OGROMNA prośba do was forumowiczów, co to moze być, jaka przyczyna i co zrobić. mimo ze jestem jeszcze uczniem samochodówki to jednak z takim czymś 1wszy raz się spotykam i jestem wręcz załamany, gdyż juz mnie słuchy doszły zemoze byc problem z głowicą. nie świeci się żadna kontrolka, jedynie od airbagu ^^, na parkingu sucho, temperatura wszystko jest dobrze, jedynie brak mocy. dodam, ze jest to silnik 1.8 143km bez gazu. Pomóżcie! Bedę bardzo wdzięczny :help:
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Fajne opowiadanie może spróbuj podłączyć kompa to tak na początek zobacz jakie błędy pokaże pochwal się nimi bo na razie to możemy powróżyć jedynie. :D
Warzyn
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#3

Post autor: Warzyn »

Chciałem jak najbardziej przytoczyć całą tą sytuacje, bo to musiało stać się wtedy. Wcześniej latała jakby z fabryki wyszła. jutro skocze pod komputer, zobaczę jeszcze raz czy nie ma gdzieś wycieku i sprawdzę jeszcze przepływomierz, bo nie dawno flirt powietrza wymieniałem, może się odłączył czujnik czy coś. jutro dorzucam szczegóły
Obrazek
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#4

Post autor: piotrek1474 »

Silnik chyba 2.0 143KM a nie 1.8


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Obrazek
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#5

Post autor: romanikxxl »

Bez diagnozy komputerowej jesteśmy "ślepi".Przyczyn może byc wiele,dlatego żeby od czegoś zacząć, to komp!
Romanikxxl
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#6

Post autor: Młody90 »

a ekonomizer wychyla się na maxa ?
Warzyn
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#7

Post autor: Warzyn »

tak, ekonomizer wychyla się na maxa, a obroty rosną dość powoli.
jutro ogarniam komputer, ale przed postaram się przeczyścić przepływomierz, możliwe ze on jest winowajcą
Obrazek
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#8

Post autor: Młody90 »

Stawiam na jakas nieszczelbosc w ukladzie dolotowym..jakas dziura..czegos moze nie podlaczyles..wtyczki z przeplywki..
Warzyn
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#9

Post autor: Warzyn »

Dzis byłem u mechaników naprawiających tylko BMW. Na komputerze wywaliły 2 błędy z czujników położenia wałków rozrządu - pierwsza myśl jaka mi przyszła to co ja zrobie jak sie okaże, ze rozrząd będzie do wymiany albo elementy vanosa. Na szybkiego rozebralismy 2 czujniki i były jak nówka, wiec skasowalismy błędy i chodzi jak fabryka kazała, powróciło do stanu pierwotnego. swoja drogą powiedzieli mi, ze w tych silnikach, łańcuch szorował i niszczył vanosy ( bynajmniej tak go zrozumiałem, mimo ze uczeń sachodóki, to jednak to dla mnie jeszcze magia, gdzie naprawiamy polozeny albo maluchy xDD ), i samo BMW wydało jakieś elementy zabezpieczające przed ocieraniem się łańcucha i by opiłki nie dostawały się głębiej w rozrząd. Tak go zrozumiałem i koszt takiej modyfikacji jest w granicach 300 zł. w nowszych modelach silnikowych juz to nie występuje bo juz takie coś jest, lecz w tych rocznikach to gorący temat.

Dziękuję wam bardzo wielkie za rady i chęci w udzieleniu ich :) Pozdrawiam
Obrazek
zubik
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 3 lut 14, 19:56
BMW: e46 N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Bruchstr., BAD DÜRKHEIM, 67098
VIN: PD37221

#10

Post autor: zubik »

może źle zrozumiałeś,a jeśli nie to radziłbym Ci nie jeździć do tego mechanika,bo próbuje zrobić Ci wode z muzgu,chyba że sam ma zryty beret !podejrzewam że,gdy do niego przyjechałeś to pierwszy raz w życiu dotykał taki motor.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”