Brak komunikacji z modułami
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Próbowałem szukać, ale po wpisanej frazie nie pokazuje wyników ze względu na dużą ilość wątków, więc zakładam nowy.
Głównie podczas deszczu wyskakują mi kontrolki ABS DSC.
Nie bardzo chce mi się rozbierać, może akurat ktoś doradzi zanim to zrobię.
Problem jest ewidentnie z lewym przodem.
Czujnik wymieniałem, nie pomogło. Zanim błąd wyskoczy, podczas hamowania ściąga ostro w prawo - zaraz potem wyskakuje błąd (nie tylko przy hamowaniu, ale wspominam tylko)
Sposób mam na to taki. Napierdziele wszędzie odrdzewiaczem, po czujniku,w piastę, na pierścień) jakiś miesiąc spokoju.
Czy ten pierścień jest tak zużyty, że dostaję się tam jakiś brud i wtedy przestaje działać czy jak to? Co myślicie, może ktoś miał coś takiego.
Głównie podczas deszczu wyskakują mi kontrolki ABS DSC.
Nie bardzo chce mi się rozbierać, może akurat ktoś doradzi zanim to zrobię.
Problem jest ewidentnie z lewym przodem.
Czujnik wymieniałem, nie pomogło. Zanim błąd wyskoczy, podczas hamowania ściąga ostro w prawo - zaraz potem wyskakuje błąd (nie tylko przy hamowaniu, ale wspominam tylko)
Sposób mam na to taki. Napierdziele wszędzie odrdzewiaczem, po czujniku,w piastę, na pierścień) jakiś miesiąc spokoju.
Czy ten pierścień jest tak zużyty, że dostaję się tam jakiś brud i wtedy przestaje działać czy jak to? Co myślicie, może ktoś miał coś takiego.
Ostatnio zmieniony 7 sty 21, 18:32 przez bartrej, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Dzięki, ale w takim razie co się może dziać, jakieś pomysły? Dlaczego ten odrdzewiacz pomaga? Nie mam za bardzo chęci ani czasu by odkręcać to, a i tak nie wiem czy zobaczę co może być nie tak z moim doświadczeniem mechanicznym

- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Pewności nie miałem. Miałem wątpliwości bo wszystkie koła kręciły się z tą samą prędkością. Lewy przód. Był błąd i wymiana nic nie dała. Jak pisałem, psiakam WD w okolice pierścienia abs z przodu i to pomaga na pewien czas.
Dlaczego też podczas hamowania ściąga w prawo tylko chwilę przed pojawieniem się kontrolki i przestaje ściągać jak już się pojawi.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Stary czujnik był przytarty od spodu?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10195
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To pierścień/koronka rozpycha się od korozji.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Patrzyłem czujnik, czysty bez rys.
Już nie pamiętam jak ani nawet się nie zastanawiałem jak tam zaglądnąć, ale da się może na tą koronkę zajrzeć bez ściągania piasty? Przez otworek z czujnika nic nie zobaczyłem jak patrzyłem jakieś pół roku temu.
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 131
- Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
Miałeś rację.
Na starym nie było rys, ale na nowym czujniku już są.
Da się wymienić samą koronkę, bez piasty?
Czujnik mam nadzieję, że lekko poprzecierany nadal powinien działać?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 5 Odpowiedzi
- 3070 Odsłony
-
Ostatni post autor: Badboy-PL
-
- 2 Odpowiedzi
- 3742 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szymon_e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1410 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1022 Odsłony
-
Ostatni post autor: rasiol
-
- 3 Odpowiedzi
- 1881 Odsłony
-
Ostatni post autor: Broder
-
- 7 Odpowiedzi
- 2025 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 3639 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost