BMW e46 Wymiana sprężyn zawieszenia / montaż Eibach Pro Kit

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#41

Post autor: piotrek1474 »

Pytam, ponieważ rozważam montaż takich sprężyn. Efekt chcę uzyskać bardziej wizualny. Wymiana amortyzatorów na razie nie wchodzi w grę gdyż są jeszcze w dobrym stanie. Dobrodziej a jak jeździło Ci się na tym zestawie z zwykłym amortyzatorem, prowadzenie auta, wybieranie nierówności?
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#42

Post autor: Dobrodziej_1983 »

piotrek1474 pisze:Pytam, ponieważ rozważam montaż takich sprężyn. Efekt chcę uzyskać bardziej wizualny. Wymiana amortyzatorów na razie nie wchodzi w grę gdyż są jeszcze w dobrym stanie. Dobrodziej a jak jeździło Ci się na tym zestawie z zwykłym amortyzatorem, prowadzenie auta, wybieranie nierówności?
Przód zszedł 2,5 cm i był dość miękki choć czuć było że springi twardsze. Wybierał niemal jak seria, nie nosiło jednak budą góra -dół jak wcześniej. Zibi namówił mnie na Monroe o krótszym skoku i prawdę powiem że dopiero teraz czuję że mam pro-kita. Jest fajnie zwarty zawias, sztywny i twardszy, a prowadzi się jeszcze lepiej. Reakcja na skręt się bardzo poprawiła.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#43

Post autor: adamusiek »

ja mam na seryjnych sachsa i wszystko jest OK :)
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#44

Post autor: Alvin »

Dobrodziej_1983 pisze:
piotrek1474 pisze:Pytam, ponieważ rozważam montaż takich sprężyn. Efekt chcę uzyskać bardziej wizualny. Wymiana amortyzatorów na razie nie wchodzi w grę gdyż są jeszcze w dobrym stanie. Dobrodziej a jak jeździło Ci się na tym zestawie z zwykłym amortyzatorem, prowadzenie auta, wybieranie nierówności?
Przód zszedł 2,5 cm i był dość miękki choć czuć było że springi twardsze. Wybierał niemal jak seria, nie nosiło jednak budą góra -dół jak wcześniej. Zibi namówił mnie na Monroe o krótszym skoku i prawdę powiem że dopiero teraz czuję że mam pro-kita. Jest fajnie zwarty zawias, sztywny i twardszy, a prowadzi się jeszcze lepiej. Reakcja na skręt się bardzo poprawiła.
Możesz powiedzieć jakie to dokładnie amortyzatory ?
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#45

Post autor: piotrek1474 »

Możesz powiedzieć jakie to dokładnie amortyzatory ?
http://czescidobmw.pl/produkty/amortyzator-monroe-reflex,2151.html
Obrazek
pns
Bywalec forum
Posty: 567
Rejestracja: 10 paź 14, 15:35
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
VIN: JJ08404

#46

Post autor: pns »

Ja mam na razie sportline na seryjnych amorach i daje rade ;)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#47

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Alvin pisze:
Dobrodziej_1983 pisze:
piotrek1474 pisze:Pytam, ponieważ rozważam montaż takich sprężyn. Efekt chcę uzyskać bardziej wizualny. Wymiana amortyzatorów na razie nie wchodzi w grę gdyż są jeszcze w dobrym stanie. Dobrodziej a jak jeździło Ci się na tym zestawie z zwykłym amortyzatorem, prowadzenie auta, wybieranie nierówności?
Przód zszedł 2,5 cm i był dość miękki choć czuć było że springi twardsze. Wybierał niemal jak seria, nie nosiło jednak budą góra -dół jak wcześniej. Zibi namówił mnie na Monroe o krótszym skoku i prawdę powiem że dopiero teraz czuję że mam pro-kita. Jest fajnie zwarty zawias, sztywny i twardszy, a prowadzi się jeszcze lepiej. Reakcja na skręt się bardzo poprawiła.
Możesz powiedzieć jakie to dokładnie amortyzatory ?
Jeśli pytanie było skierowane do mnie to nie te z linku Piotra. Numery chyba 4016r i 4017l dla pewności można sprawdzić na stronie zamówień.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
zajacxx
Bywalec forum
Posty: 185
Rejestracja: 30 sie 16, 17:43
BMW: e46 323ci HellRot
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#48

Post autor: zajacxx »

Witam,
Czy sprężyny oryginalne m pakiet przednie -20mm obniżą moje e323ci o te 20mm?
Pytam, bo wiem, że m3 ma przód cięży o chyba 100kg. Czy to błędnie myślę?

Dodatkowe pytanie, czy takie sprężyny nadają się pod seryjne amortyzatory z 323ci?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#49

Post autor: Dobrodziej_1983 »

zajacxx pisze:Witam,
Czy sprężyny oryginalne m pakiet przednie -20mm obniżą moje e323ci o te 20mm?
Pytam, bo wiem, że m3 ma przód cięży o chyba 100kg. Czy to błędnie myślę?

Dodatkowe pytanie, czy takie sprężyny nadają się pod seryjne amortyzatory z 323ci?
Sprężyny m-pakietowe nie mają nic wspólnego z tymi od m3. Jeśli masz standardowy zawias to m-pak Ci obniży te 20mm jednak na standardowym amorze pewnie skróci jego żywotność.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
zajacxx
Bywalec forum
Posty: 185
Rejestracja: 30 sie 16, 17:43
BMW: e46 323ci HellRot
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#50

Post autor: zajacxx »

Dobrodziej_1983 pisze:
zajacxx pisze:Witam,
Czy sprężyny oryginalne m pakiet przednie -20mm obniżą moje e323ci o te 20mm?
Pytam, bo wiem, że m3 ma przód cięży o chyba 100kg. Czy to błędnie myślę?

Dodatkowe pytanie, czy takie sprężyny nadają się pod seryjne amortyzatory z 323ci?
Sprężyny m-pakietowe nie mają nic wspólnego z tymi od m3. Jeśli masz standardowy zawias to m-pak Ci obniży te 20mm jednak na standardowym amorze pewnie skróci jego żywotność.
Jestem świeżo po przeglądzie amory z przodu 44 i 46 %, więc chyba dużo im nie zostało ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”