BMW E46 wymiana łożysk w skrzyni rozdzielczej nv124

kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#1

Post autor: kawbandos »

Cześć, czy ktoś się bawił w wymianę łożysk. Mógłby coś podpowiedzieć?
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#2

Post autor: kawbandos »

wymiana łożysk nic nie dała. Te łożyska w ogóle nie wykazywały zużycia. 300stówy w plecy. A luz i tak jest. Jest on spowodowany albo wyrobieniem się kanału na seger albo zuzyciem samego segera, którego nie idzie dostać.
alexa123
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 18, 18:14
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#3

Post autor: alexa123 »

Aktualnie kończę już wymianę także dam znać za parę dni czy coś się zmieniło. Wiecie może ile tam oleju wchodzi do skrzyni NV124AT?
alexa123
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 18, 18:14
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#4

Post autor: alexa123 »

Rozbierał ktoś może skrzynie rozdzielczą i ma na zbyciu część o numerze 27107535718? Pytałem się wszędzie nigdzie tego nie ma...
alexa123
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 18, 18:14
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#5

Post autor: alexa123 »

W moim przypadku trochę ciszej chodzi i nie słychać takiego tąpnięcia jak było przed wymianą łożysk ale co do tej części 27107535718 ( uszczelka z kołnierzem przeciwpyłowym) nigdzie jej nie ma tylko na eBayu i to 30 dni trzeba czekać. Założyłem zwykły uszczelniacz ( wymiary 55x80x8 tylko zabezpieczyłem go klejem) dodam że jakiś łeb zakleił mi wałek adaptacyjny klejem i musiałem ją przecinać stąd ten problem.
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#6

Post autor: kawbandos »

U mnie nic nie dała wymiana. Luz na walku wynika z wyrobionego segera lub luzie w obudowie. Części zamiennych brak obdzwoniłem wszytko. Oddam na wiosnę, do jakiegoś słuszna żeby dorobił mi taki suger pod obudowę
slawek00022
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 30 maja 13, 10:56
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: K-ce

#7

Post autor: slawek00022 »

Witam zgromadzonych :)
Też się właśnie porwałem na wymianę łożysk w VTG i to łożysko igielkowe udało mi się rozciąć, a mam problem jak dostać się do tego kulowego 6011, nie mogę tej osłony kurzowej ściągnąć i druga rzecz czy wałek z zebatką trzeba wyprasować, czy jak??
Jak ktoś to robił i mógłby wytłumaczyć telefonicznie to byłbym zainteresowany
784034556
Pozdrawiam Slawek
Załączniki
BMW E46 wymiana łożysk w skrzyni rozdzielczej nv124 - received_953501326378595.jpeg
BMW E46 wymiana łożysk w skrzyni rozdzielczej nv124 - received_953501326378595.jpeg (157.28 KiB) Przejrzano 445 razy
BMW E46 wymiana łożysk w skrzyni rozdzielczej nv124 - received_425997213249036.jpeg
BMW E46 wymiana łożysk w skrzyni rozdzielczej nv124 - received_425997213249036.jpeg (154.63 KiB) Przejrzano 445 razy
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”