BMW e46 polift Brak mocy

daniel0167
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 20, 21:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#1

Post autor: daniel0167 »

witam Zgłaszam się do was z problemem a mianowicie niedawno udało mi się zakupić BMW e46 polifta z 2004 roku 2.0 150 km Diesel i mianowicie jest taki problem ze auto nie ma Mocy Wkręca się na luzie do 4 tys obrotów a gdy Próbuje jechać to maksymalnie 3 tys obrotów miał ktoś tak może ? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Pewnie nie jeden tak miał..Komputer z inpa i wklejaj błędy na początek.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
daniel0167
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 20, 21:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#3

Post autor: daniel0167 »

maniek21112 pisze: 26 lut 20, 21:58 Pewnie nie jeden tak miał..Komputer z inpa i wklejaj błędy na początek.
Mógłbym prosić troszkę jaśniej ? Dodałam ze auto kopci coś pod kolor Szary sprawdzałem czy uszczelka pod głowica nie jest walnięta i nie jest płynu nie ubywa auto się nie gotuje Obroty trzyma ładnie odpala od pierwszego strzała
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Potrzebne są błędy odczytane w sterowniku silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
daniel31888
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 14 paź 19, 10:49
BMW: 320d 150KM touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: daniel31888 »

Witam, podepnę się pod temat, a mianowicie w moim 320d 150KM 2003r. po wymianie turbosprężarki występuje brak mocy. Od miesiąca borykam się z problemem jaki mi się przytrafił. Auto trafiło do warsztatu na wymianę turbiny (luzy i wyciek oleju do dolotu), po wymianie totalny brak mocy, turbo zostało wyjęte jeszcze raz i ponownie sprawdzone, jednak dalej brak mocy. Trzech elektryków próbowało swych sił (każdy zapewniał, że to kwestia czasu i wszystko będzie śmigać) ale dalej lipa. Aktualnie auto jest w drugim warsztacie, turbo wyjęte (sprawdzone przez inną firmę, brak zastrzeżeń). Przed demontażem turbiny w pierwszym warsztacie wszystko było ok. Dodam, że podstawowe elementy jak przewody podciśnienia i czujniki są sprawdzone wg. schematu. Brak już sił do tego znaku zapytania.
miturka18
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 3 sie 19, 15:54
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Łuków

#6

Post autor: miturka18 »

Miałem kiedyś przypadek że znajomy miał to samo,zmieniał czujniki przepływie zregenerował turbo. A okazało się że był zapchany katalizator.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Z opisu wnioskuję, że przed wyjęciem starej turbiny auto jechało ok, chyba, że było inaczej to czekam na sprostowanie. Poprosimy błędy na początek, ale nie zdziwię się jak okaże się, że przewody podciśnienia są źle wpięte.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
daniel31888
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 14 paź 19, 10:49
BMW: 320d 150KM touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#8

Post autor: daniel31888 »

Przed naprawą wszystko było ok. (moc była w porządku). Też bym chciał, żeby o przewody chodziło. Samochodem sprawnym przyjechałem do warsztatu, a z usterką (poważną) wyjechałem. Nie może być nic gorszego. Od tygodnia stoi w drugim warsztacie. W poniedziałek ma zajrzeć jakiś Spec od Bmw, żeby przywrócić ustawienia sprzed naprawy regeneracji turbiny. Szlag mnie trafia do potęgi.
daniel31888
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 14 paź 19, 10:49
BMW: 320d 150KM touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#9

Post autor: daniel31888 »

Wiem tyle, że po podpięciu komputera i teście wykazało: Fizyczne ciśnienie doładowania w danym momencie 1.1bar, lecz powinno być 2.0 bar. Ekonomizer idzie do końca na biegach 1-4. Przy około 3 tys.obr. delikatnie czuć turbo ale tylko na chwilę. Jeden dzień jeździłem autem i spalanie wynosiło 13l/100km i żadnej mocy (samochód nie kopci).
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#10

Post autor: maniek21112 »

Kopcił? Może zrobili nieszczelność w dolocie, np. sporo osób potrafi źle złożyć przewód między przepływomierzem a turbiną, dodatkowo on lubi sobie pęknąć bliżej turbiny na takiej harmonijce.
Hehe jeszcze za wcześnie chyba na czytanie ze zrozumieniem :lol: jak nie kopcił to może faktycznie źle ją ustawili, ale chciałbym zobaczyć chociaż błędy, nie mówiąc już o lice data podczas jazdy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”