BMW E46 Luz na dyfrze a stukanie przy zmianie biegów. Co to może być?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 gru 21, 16:58
- BMW: 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Żywiec
Witam
Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór, natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór i dochodzi do stuknięcia. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem.
Tu mam filmiki tych dwóch dyfrów olej jest spuszczony na tych filmikach, czy takie stuki powinny występować?
Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór, natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór i dochodzi do stuknięcia. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem.
Tu mam filmiki tych dwóch dyfrów olej jest spuszczony na tych filmikach, czy takie stuki powinny występować?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 sty 24, 14:46
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Płeć:
Dyfer dyfrem a patrzyłeś na elastyczny łącznik wału? U mnie była akcja taka że przy gwałtownym agresywnym ruszaniu albo przepinaniu biegów "ostro" były huki z tyłu auta - okazało się że łącznik był wyrobiony porządnie i jakiś krzyżyk w wale ma luzy (jestem przed jego wymiana)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 17 Odpowiedzi
- 34536 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 42 Odpowiedzi
- 18139 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Zadra85
-
- 16 Odpowiedzi
- 15278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mefjupe
-
- 6 Odpowiedzi
- 4238 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 3 Odpowiedzi
- 1711 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Biemdablju
-
- 0 Odpowiedzi
- 1957 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Albi
-
- 1 Odpowiedzi
- 1772 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 4916 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 8 Odpowiedzi
- 4007 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JasiuNJ
-
- 17 Odpowiedzi
- 8386 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman