BMW E46 Kabel K+DCAN z przejściówką na OBD 1. Czy odczytam błędy ze wszystkich modułów?
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 paź 23, 10:46
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: nie powiem
Witajcie,
posiadam w E46 dwa złącza diagnostyczne, jedno okrągłe OBD 1 pod maską do wszystkich modułów i drugie w środku OBD 2 tylko do diagnostyki silnika.
Chciałbym się dowiedzieć czy kupując kabel K+DCAN i przejściówkę na OBD 1 takie jak na zdjęciach będzie to działało, żeby odczytywać błędy ze wszystkich modułów, a nie tylko z silnika?
Czy taki zestaw będzie kompatybilny jeszcze z przejściówką na USB-C i aplikacją bimmer-tool? Czy tylko INPA i inne tego typu programy na komputer? Oraz czy przy złączu OBD 1 normalnie będzie działało na przełączniku na K czy trzeba przełączyć na DCAN?
Polecacie jakiś konkretny zestaw? Jeśli ktoś sprawdzał to dajcie znać czy taka przejściówka na OBD 1 zadziała z interfejsem Bluetooth np. Vgate iCar Pro BT4.0 lub Vgate vLinker MC+ BT4.0? Może być też również jakiś uniwersalny interfejs diagnostyczny z wyświetlaczem, których używają w warsztatach (przyda się w przyszłości do innych aut)
Interesują mnie tylko odpowiedzi osób, które to sprawdzały i dadzą mi potwierdzenie, że da się odczytywać błędy ze wszystkich modułów z jakimś konkretnym zestawem lub sprzętem w E46.
posiadam w E46 dwa złącza diagnostyczne, jedno okrągłe OBD 1 pod maską do wszystkich modułów i drugie w środku OBD 2 tylko do diagnostyki silnika.
Chciałbym się dowiedzieć czy kupując kabel K+DCAN i przejściówkę na OBD 1 takie jak na zdjęciach będzie to działało, żeby odczytywać błędy ze wszystkich modułów, a nie tylko z silnika?
Czy taki zestaw będzie kompatybilny jeszcze z przejściówką na USB-C i aplikacją bimmer-tool? Czy tylko INPA i inne tego typu programy na komputer? Oraz czy przy złączu OBD 1 normalnie będzie działało na przełączniku na K czy trzeba przełączyć na DCAN?
Polecacie jakiś konkretny zestaw? Jeśli ktoś sprawdzał to dajcie znać czy taka przejściówka na OBD 1 zadziała z interfejsem Bluetooth np. Vgate iCar Pro BT4.0 lub Vgate vLinker MC+ BT4.0? Może być też również jakiś uniwersalny interfejs diagnostyczny z wyświetlaczem, których używają w warsztatach (przyda się w przyszłości do innych aut)
Interesują mnie tylko odpowiedzi osób, które to sprawdzały i dadzą mi potwierdzenie, że da się odczytywać błędy ze wszystkich modułów z jakimś konkretnym zestawem lub sprzętem w E46.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, pod maską odczytasz wszystkie moduły.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 paź 23, 10:46
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: nie powiem
A czy jest znaczenie w jakiej pozycji będzie przełącznik K+DCAN?
I jak działa ten przełącznik na kablu, który jest wyżej na zdjęciu? Chodzi mi o to, że jest aż 5 przełączeń tym guzikiem. Czy pozycja po lewej to linia K, a po prawej do samego końca to DCAN? Czy może pozycja 2 od lewej to DCAN? Może mi to ktoś jakoś wyjaśnić?
I jak działa ten przełącznik na kablu, który jest wyżej na zdjęciu? Chodzi mi o to, że jest aż 5 przełączeń tym guzikiem. Czy pozycja po lewej to linia K, a po prawej do samego końca to DCAN? Czy może pozycja 2 od lewej to DCAN? Może mi to ktoś jakoś wyjaśnić?
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
- BMW: E46 318+
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Karkonosze
- VIN: JT02111
To jest zworka pinów 7+8.
Sprawdź miernikiem uniwersalnym w której pozycji zworka działa i masz gotowe.
Przykład: https://blog.uobdii.com/how-to-diy-dkcan-cable-with-switch-pin-7-8-for-old-new-bmw-cars/
Sprawdź miernikiem uniwersalnym w której pozycji zworka działa i masz gotowe.
Przykład: https://blog.uobdii.com/how-to-diy-dkcan-cable-with-switch-pin-7-8-for-old-new-bmw-cars/
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 7949 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 5 Odpowiedzi
- 2659 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 4289 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pepo1000
-
- 7 Odpowiedzi
- 3881 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 3 Odpowiedzi
- 3166 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 632 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kind3r
-
- 6 Odpowiedzi
- 8330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 10 Odpowiedzi
- 7121 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 4 Odpowiedzi
- 2298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2256 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS