BMW E46 auto boot opening Otwieranie klapy bagażnika

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11 lis 16, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#1

Post autor: Pele »

A oto mój stary wynalazek jaki opatentowałem u siebie w buni w lato :) Nawet fajna sprawa chociaż ja mam ciut słabe siłowniki bo jeszcze nie zmienione :)


https://www.youtube.com/watch?v=y-C0BPJthl0

https://www.youtube.com/watch?v=7QQ9qua8sTQ
Ostatnio zmieniony 11 sty 17, 18:48 przez Pele, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

Opatentowales? :ROFL:
Tu moj touring w 2014r [youtube]lmAi0F2LF0o[/youtube]
Osobiscie nie polecam, sprezynki sa twarde i preza na silownikach przy zamknietej klapie. Kiedys silownik wyskoczyl z "główki" i wyszedl przez szczeline miedzy klapa a lampa, oparl sie wlasnie o klosz lampy i ja rozkleil ( na szczescie klosz nie pekl)
Obrazek
Awatar użytkownika
Pele
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 11 lis 16, 20:27
BMW: BMW E46 323i Sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#3

Post autor: Pele »

Opatentowałem czyli zamontowałem u siebie :D
Awatar użytkownika
marjusz
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 6 wrz 16, 10:01
BMW: e46 compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów

#4

Post autor: marjusz »

napiszecie coś wiecej? czy da rade do compacta tak zrobic?
co bedzie potrzebne?
czy to sama kwestia silownikow ze sprezynami czy elektryke tez by trzeba zmienic?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

Czy da rade zalezy od silownika klapy.
Potrzebne beda silowniki z odkrecanymi glowkami i sprezynki do tlocznikow.
Sprezynki musza miec odpowiednia wysokosc w maksymalnym scisku. Zeby sprawdzic jaka max sprezyne mozna zmiescic proponuje nalozyc gumke recepturke na tlok silownika i zamknac klape, zostanie ona zepchnieta do któregoś miejsca. Miedzy glowka a gumka mierzysz ile masz miejsca i dobierasz sobie sprezyne (pamietaj ze to ma byc wymiar po scisnieciu)
Wszyscy zawsze robili na niebieskich sprezynach (twarde) , jak bym robil drugi raz chyba sprobowal bym zielonych (miekkie). Twarde strasznie preza, a miekkie wg mnie i tak podniosa klape a beda mniej prezeyc przy zamknietej.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”