Bmw e46 330d 184 hp słyszalne wycie w środku pojazdu
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 19, 23:08
- BMW: E36 316 m43
- Rok produkcji: 1994
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Witam pacjent jak w tytule. E46 mam od paru miesięcy i jakiś czas temu po wymianie przewodu hamulcowego tylnego (pękł) zaczęło mi coś wyć. W środku słysze jakby to było z licznika, na zewnątrz z okolic pompy podprogowej. Postanowiłem wymienić ją na nową, zgodnie z tym co znalazłem w necie wybrałem oryginał Pierburg z allegro (link nie jest widoczny po wpisaniu w hiperłącze) . Po wymianie pompy przestało wyć. było cichutko. Po 100 km znowu zaczęło wyć. Mechanik mi powiedział że pompa chodzi tak jak powinna. sprawdzał przewody paliwowe i były ruszane przy zmianie przewodu hamulcowego, ale nie widzi nieprawdiłowości i że pompe paliwa słychać w każdym aucie. Mechanik od hamulców wypiął dupę i powiedział że tak wyło, w kolejnym warsztacie tak samo. Jak tak ma być skoro wcześniej było cicho Ostatnio strzelił mi wężyk przeleowy i wtedy wycie ucichło- do zmiany na nowy, bo potem wróciło. Wszystko zaczęło się od tych hamulców i może jakiś tam wąż jest przygnieciony? Ciężko mi trafić na dobrego mechanika a sam nic nie zrobie pod blokiem. Macie jakieś propozyzcje co te dałny mogły zniszczyć przy tych hamulcach czy reklamować pompe? Prosze o pomoc bo już mnie szlag trafia. Dzięki i pozdrawiam.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 19, 23:08
- BMW: E36 316 m43
- Rok produkcji: 1994
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Siemanko, podłączyłem inpe dzisiaj i zrobiłem zdjęcie wyników. Silnik lekko rozgrzany. Czy jesteście mi w stanie coś powiedzieć po tych wskazaniach? Silnik wyrzucił błąd EGR.
- Załączniki
-
- Bmw e46 330d 184 hp słyszalne wycie w środku pojazdu - inpa 4.jpg (201.62 KiB) Przejrzano 2357 razy
-
- Bmw e46 330d 184 hp słyszalne wycie w środku pojazdu - inpa 3.jpg (215.86 KiB) Przejrzano 2357 razy
-
- Bmw e46 330d 184 hp słyszalne wycie w środku pojazdu - inpa1.jpg (224.98 KiB) Przejrzano 2357 razy
-
- Bmw e46 330d 184 hp słyszalne wycie w środku pojazdu - inpa 2.jpg (189.29 KiB) Przejrzano 2357 razy
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To, że masz zdrową pompę progową (przynajmniej bez obciążenia) oraz wtryskiwacze w niezłym stanie, ładowanie też nienajgorsze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Szlag to mnie trafia jak czytam takie farmazony.
Nie osadzam kto jest winny, ale od razu zwalanie winy na mechanika jest zupelnie nie na miejscu. A tym bardziej mowienie, ze ciezko znalezc ci dobrego mechanika (bo nikt nie moze rozwiazac twojego problemu, to kazdy mechanik jest zly )
Jesli robilbys przy tym na codzien, to wiedzialbys ile i jakie dziwne rzeczy potrafia sie wydarzyc, bez ingerencji mechanika.
Moze wyje pompa w baku? Moze filtr paliwa jest juz stary i pompy dostaja obciazenie, dlatego wyja. Czy mechanik w cenie wymiany przewodu hamulcowego ma ci gratis wymnienic wszystko co zwiazane z ukladem paliwowym bo ty uwazasz ze tak nie bylo wczesniej? Litosci.
Co do screenow - dlaczego na pierwszym cisnienie pokazuje 900mbar?
Nawet z odlaczonym EGR raczej rzadko bywa ze masa powietrza jest wieksza niz 500mg.
Wyglada na to, ze auto ma wiecej problemow.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 19, 23:08
- BMW: E36 316 m43
- Rok produkcji: 1994
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Dzięki za odpowiedzmaniek21112 pisze: ↑2 gru 22, 22:55 To, że masz zdrową pompę progową (przynajmniej bez obciążenia) oraz wtryskiwacze w niezłym stanie, ładowanie też nienajgorsze.
Po co to napięcie? Farmazony? Spuść powietrze, bo wybuchniesz przy sobocie. Pracujesz jako mechanik? Ja też jestem pracownikiem, może w innej branży ale nie zawsze jest kolorowo- dlatego szanuje ludzi i ich prace. Nie uważam że każdy mechanik jest zły. Domyślasz się że im płaciłem kiedy odbierałem auto? Ty lubisz niekompetencje? Oddałem furke po kupnie na pełny przegląd a po paru tygodniach strzelił mi przerdzewiały przewód hamulcowy. Nie zajmuje się na codzień autami, mechanik tak- czy przewód przerdzewiał na wylot w dwa tygodnie? Drugi przerdzewialy tak samo i pewnie dawno nie wymieniany. Nerwy nadwyrężone, ale przewody wymieniłem i tyle. Oddawałem auto ciche, odebrałem głośne- usłyszałem ze tak było i tak pracuje samochód. Wkurzylem się i kazałem przepatrzec to co grzebał, powiedział że tak ma być i on nie poczuwa się do odpowiedzialności. Nawet nie zajrzał tam drugi raz bo nie ma czasu i w sumie to najlepiej żebym jechał bo ma duży ruch. Nie chciałem urazić wszystkich mechaników ani Ciebie gościu, pisze tu bo widzę że najwyraźniej samemu lepiej na to spojrzeć niż później płakać i się wkurzać. Autem chce jeździć i nie mam zamiaru się zastanawiać czy mi jebnie hamulec przy skrzyżowaniu, a na pewno nie po przeglądzie. Wiem ile ma lat i ile kosztowało- nowe nie jest i biorę to pod uwagę, ale chyba coś poszło nie tak co? Nieważne, żalów nie zamierzam tu wylewać, historii nie zmyśliłem i nie jest to farmazon. Niewazne, wyluzuj!Broder pisze: ↑3 gru 22, 16:53Szlag to mnie trafia jak czytam takie farmazony.
Nie osadzam kto jest winny, ale od razu zwalanie winy na mechanika jest zupelnie nie na miejscu. A tym bardziej mowienie, ze ciezko znalezc ci dobrego mechanika (bo nikt nie moze rozwiazac twojego problemu, to kazdy mechanik jest zly )
Jesli robilbys przy tym na codzien, to wiedzialbys ile i jakie dziwne rzeczy potrafia sie wydarzyc, bez ingerencji mechanika.
Moze wyje pompa w baku? Moze filtr paliwa jest juz stary i pompy dostaja obciazenie, dlatego wyja. Czy mechanik w cenie wymiany przewodu hamulcowego ma ci gratis wymnienic wszystko co zwiazane z ukladem paliwowym bo ty uwazasz ze tak nie bylo wczesniej? Litosci.
Co do screenow - dlaczego na pierwszym cisnienie pokazuje 900mbar?
Nawet z odlaczonym EGR raczej rzadko bywa ze masa powietrza jest wieksza niz 500mg.
Wyglada na to, ze auto ma wiecej problemow.
Filtr paliwa wymieniłem od razu po kupnie auta, zrobił na nim może 5 tysięcy km- tylko kupiłem filtrona, a teraz czytałem ze ludzie go cisną. Na tygodniu zmienię na markowy- wezmę jakiegoś knechta. Do pompy w baku zajrzę również i dam znać. Już się biorę za czytanie o tym ciśnieniu. Dzięki za odpwiedz.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
I co, uwazasz ze mechanik ci zepsul auto, a po wymianie pompy sie naprawilo i mimo ze nie bylo ponownie u mechanika to znow on je zepsul?
To wymien go od razu zanim zabijesz calkiem obie pompy. Filtrona sie nie zaklada. Jak go zdemontujesz to potrzasnij nim, zobacz czy cos w nim lata.
Moglbym Ci poopowiadac ciekawe historie, ale po co.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Filtr paliwa polecam bosch.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 19, 23:08
- BMW: E36 316 m43
- Rok produkcji: 1994
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
@broder , @maniek21112 zamówiłem z polecanej tutaj strony filtr Boscha, skompletuje jeszcze przewody podciśnienia/paliwa co są pod maską i dam znać czy coś się poprawiło. Walczymy dalej
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 19, 23:08
- BMW: E36 316 m43
- Rok produkcji: 1994
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Siemanko, filtr wymieniony - pompa po przekręceniu kluczyka na zapłon lekko mruczy ( wcześniej był to buczenie, wręcz pisk) , po odpaleniu silnika w ogóle jej nie słychać. Problem rozwiązany, dzięki chłopaki za pomoc!!!
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1877 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: M54B22
-
- 10 Odpowiedzi
- 3185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ArkadiuszN
-
- 8 Odpowiedzi
- 4206 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wuodek
-
- 1 Odpowiedzi
- 906 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 5327 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Makatech
-
- 21 Odpowiedzi
- 8366 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz9501
-
- 2 Odpowiedzi
- 801 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: flofranek
-
- 6 Odpowiedzi
- 2729 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 7943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: qwerek
-
- 0 Odpowiedzi
- 860 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krychap