BMW e46 320i po wymianie tulei dyfra nr.9 reonans przy przys

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
sandman1
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 10, 16:14
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#1

Post autor: sandman1 »

Wiatam.
Mam pytanie otóż po wymianie tulei dyfra (głownej słynnej o numerze nr9) auto przy przyspieszaniu wpada w rezonans takie buczenie z tyłu auta przed wymiana było wszysko OKI. Samochód BMW e46 99 rok 320i. Tuleja oryginalna Lemfolder. Buczenie zaczyna sie w przedziale obrotów od 2,5 do 3,5 tys poźniej zanik głownie na 3 i 4 biegu. Tuleja byla dosc mocno oberwana na około. Czyżby dodatkowo od luzów dyfra siadła tylna podpora wału?. Proszę o pomoc. Pozdrawiam i życze miłego dnia.
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#2

Post autor: Roki »

Jeśli się nie myle masz w swoim 1 podpore wału.W dieslach były chyba 2(nie pamiętam dokładnie)Może dyfer ci wyje(sprawdź olej).Podnieś auto najpierw jedno koło potem drugie wrzuć 2 i wrzuć auto na obroty i słuchaj może ktureś łożysko pada.(nie zapomnij wyłączyć ASC)
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
sandman1
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 10, 16:14
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#3

Post autor: sandman1 »

Dziekuje za odpowiedz ale najpierw wymienie podpore bo jakto bywa od pewnej usterki robi sie inna a ten dyfer na tej oberwanej tulei mial spory luz dlatego guma w podporze miała wieksze obciązenia. Jeszcze raz dziekuje i zycze miłego dnia. :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”