BMW E46 320d kopci na biegu jałowym na niebiesko pomocy!

Emikadowany
Posty: 2
Rejestracja: 3 sie 21, 19:50
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: Emikadowany »

Witam, jestem posiadaczem bmw e46 320 2.0d 150km. Mój problem wygląda tak, że gdy odpalę auto i stoi sobie na luzie to kopci na niebiesko, nie wazne czy zimna czy ciepła kopci cały czas. Podczas jazdy nie kopci wogole na niebiesko, przy dynamicznej jeździe delikatnie na czarno potrafi zakopcić. Gdy tylko się zatrzymam nawet na światłach auto od razu kopci dość mocno na niebiesko. Potrzebuje pomocy gdzie mogę szukać przyczyny że tak się dzieje.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Odmę wymieniałeś kiedyś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Emikadowany
Posty: 2
Rejestracja: 3 sie 21, 19:50
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#3

Post autor: Emikadowany »

Tak wymieniałem cała puszkę.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Ile oleju bierze? Turbo było sprawdzane?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

Moze byc turbo (najlatwiej sciagnac wydech i sprawdzic muszle od tej strony), a moga byc wtryski. Tak, wtryski tez moga dymic na niebiesko przy mocnym przylewaniu.
Obrazek
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#6

Post autor: Igna 1+ »

Czy odma na wolnych obrotach ma być otwarta czy zamknięta, Korek od oleju bryka ale nie spadnie w innym x3 euro4 widziałem lekko go zasysa. Jak w końcu z tą odma jest turbo ma ssać żeby pokonać siłę sprężynki w odmie na wysokich obrotach a a jak zbierze się nadciśnienie w silniku to ma popuścić membranę tak czy nie. U mnie membrana w ogóle nie pracuje jest szczelna stwierdzam po tym że góra membrany posiada odciski od dekielka i była delikatnie jakby przyklejona może od tego że w ogóle nie pracuje.
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#7

Post autor: Igna 1+ »

Nie wiadomo jak zawsze.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”