bmw e46 320d 136km kopci początek wtrysku

chudy11511
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 4 paź 10, 18:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czestochowa

#1

Post autor: chudy11511 »

bmw e46 320d 136km kopci początek wtrysku
ycic
mam problem z 320d auto odpala od strzała ale kopci na biała niebiesko i spaliny są bardzo ostre takie gryzące w zapachu i jest i sporo jak parowus

druga sprawa silnik pracuje równa a co jakiś czas go szarpnie i dalej spokojne i szarpnie

podpięcie pod kompa pokazało zaniżone Początka wtrysku ecu oczekuje 2,10 a wart odczytana -2,80

wtrysk sterujący sprawny 100%

pompa padła czy tranzystor pompy nastawnik

czy ustawić wystarcz
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#2

Post autor: xlc »

Pompa powinna wylądować na maszynie w celu jej sprawdzenia ... prawdopodobnie jest na wykonczeniu.Nie czekaj z tym zbyt długo bo auto może ci zgasnać w trasie i już go możesz nie odpalić.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
Mihaou
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 26 sie 12, 11:56
BMW: BMW 320d M47DO1 Touring
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PP16851

#3

Post autor: Mihaou »

A w czasie jazdy samochód przechodzi w tryb awaryjny ? Miałem coś podobnego po "regeneracji", okazało się że sterownik był na wykończeniu oraz było coś nie tak z korpusem pompy.
chudy11511
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 4 paź 10, 18:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czestochowa

#4

Post autor: chudy11511 »

tak przechodzi w tryb awaryjny i jest słaba strasznie
Mihaou
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 26 sie 12, 11:56
BMW: BMW 320d M47DO1 Touring
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PP16851

#5

Post autor: Mihaou »

To tak jak kolega wyżej pisał, lepiej rzucić pompę na stół do sprawdzenia, ew podpiąć pompę bezpośrednio pod KTS i sprawdzić błędy w niej ale raczej i tak bedzie trzeba ją zdemontować.
chudy11511
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 4 paź 10, 18:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czestochowa

#6

Post autor: chudy11511 »

pompa została wyjęta i okazał się tranzystor pompy

mam drugom pompę ale ma inny numer 025 a ta ma 005

mogę ja wkładać czy nie zadziała taka operacji
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”