[BMW E46 320d 136 KM] Poziom oleju
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Znalazłem coś takiego
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=134903&p=1131298#p1131296
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=134903&p=1131298#p1131296
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Właśnie Maniek prawie odpowiedział na moje pytanie. Prawie, bo nadal nie wiem czy dolać czy nie
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 7 maja 10, 22:03
- BMW: 320 d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: kłecko
cześć,kontynuując temat chciałbym spytac czy da się jakoś naprawić te zaworki zwrotne w podstawie filtra?
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
U mnie po zalaniu 5l. stan na miarce wskazywal kilka mm. ponad max !Wlewam zawsze książkowe 5 litrów oleju
4.7l. to jest max u mnie
4.5l. - 3/4 miarki
Nie ! Nalezy wymienic cala podstawe filtra.przemo1976 pisze:cześć,kontynuując temat chciałbym spytac czy da się jakoś naprawić te zaworki zwrotne w podstawie filtra?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
xlc, a masz pewność, że w Twoim aucie zaworki zwrotne są dobre ? Część oleju zawsze powinna zostawać "na górze" silnika żeby własnie po odpaleniu nie było charakterystycznego "klepania" zanim pompa zdąży wtłoczyć olej to popychaczy zaworowych.
przemo1976 - Tylko wymiana podstawy pomoże. Nie można ich naprawić. Są wprasowane w podstawę filtra oleju, to raz a dwa nie dostaniesz ich nigdzie osobno. Tylko wraz z obudową, podstawą filtra i zarazem łapą silnika.
przemo1976 - Tylko wymiana podstawy pomoże. Nie można ich naprawić. Są wprasowane w podstawę filtra oleju, to raz a dwa nie dostaniesz ich nigdzie osobno. Tylko wraz z obudową, podstawą filtra i zarazem łapą silnika.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Wiem, że musiałbym wymienić podstawę filtra. Ale póki co ktoś odpowie czy mam dolewać ten olej czy nie?
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Ja z kolei z każdą wymianą oleju wymieniam te dwa oringi, których nigdy nie ma w zestawie z filtrem oleju czyli ten mały na końcu i ten w środku i też nie miałem o ich wymianie pojęcia do momentu przeczytania tematu i długo palącej się kontrolce oleju po odpaleniu. U mnie paliła się się dobre 5s przed ich wymianą bo poprzednia właścicielka oczywiście nie wiedziała o tym. Przy niedawnej wymianie oleju też je wymieniłem i to na sporo grubsze aby dobrze trzymały olej, szczególnie ten mały na końcu ale CZY PODSTAWA OLEJU DOBRZE TRZYMA OLEJ TO
JA BYM SIĘ WSTRZYMAŁ Z DOLEWKĄ SKORO JUŻ WLAŁEŚ CAŁE 5 L
JA BYM SIĘ WSTRZYMAŁ Z DOLEWKĄ SKORO JUŻ WLAŁEŚ CAŁE 5 L
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Kemer85 nie zrozumieliśmy się. Nie mówie o dolewce teraz. Ale tak np z 8 tysięcy kilometrów.
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Do idealu duzo brakuje ale nie mam tak jak czesto czytalem ze komus olej splynal po 10 min od zgaszenia auta.W moim aucie "klepanie" wystepuje tylko bo dlugim postoju np 12h.ManiekTDS pisze:xlc, a masz pewność, że w Twoim aucie zaworki zwrotne są dobre ? Część oleju zawsze powinna zostawać "na górze" silnika żeby własnie po odpaleniu nie było charakterystycznego "klepania" zanim pompa zdąży wtłoczyć olej to popychaczy zaworowych.
- kemer85
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 5 lut 12, 20:59
- BMW: F11 525d
- Rok produkcji: 2014
- Państwo: PL DE
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Memmingen
- VIN: D699123
Za 8 tys. km? Po co Ci to wiedzieć?avellananut pisze:Kemer85 nie zrozumieliśmy się. Nie mówie o dolewce teraz. Ale tak np z 8 tysięcy kilometrów.
Wymieniłeś te oringi co ich nie ma w zestawie z filtrem oleju?
Z BMW jak z kobietą-pięknieje przy odpowiednim mężczyźnie
kemer85
kemer85
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1265 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman
-
- 23 Odpowiedzi
- 7296 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 10 Odpowiedzi
- 7830 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 23 Odpowiedzi
- 8170 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 1 Odpowiedzi
- 2187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 5793 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw755
-
- 6 Odpowiedzi
- 2809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 2 Odpowiedzi
- 2638 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1372 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marek 325i