BMW E46 318i

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
kwi
Bywalec forum
Posty: 84
Rejestracja: 24 maja 19, 9:37
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#11

Post autor: kwi »

KonradD pisze: 13 lip 20, 20:38Help me
tak jak koledzy wyżej, na twoim miejscu odpuściłbym sobie ten egzemplarz i tego handlarza
KonradD
Posty: 9
Rejestracja: 12 paź 17, 10:30
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki

#12

Post autor: KonradD »

Panowie, a czy tym wszystkim problemom da się za wczasu zapobiec? Niczym silnik zacznie się poważnie chrzanić, może jakaś profilaktyczna naprawa/wymiana?
A jeżeli tak to czy będzie to w miarę trwałe i pomoże zapobiec problemom w przyszłości?

Liczę się z tym że koszta będą, ale gdyby tak zadbać o ten silnik, poświęcić mu troszkę czasu i cebulionów, to może jednak będzie służył?
Nie ma auta nie do odratowania :crazy:
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#13

Post autor: Dzidek90 »

KonradD pisze: 14 lip 20, 12:54 Panowie, a czy tym wszystkim problemom da się za wczasu zapobiec? Niczym silnik zacznie się poważnie chrzanić, może jakaś profilaktyczna naprawa/wymiana?
A jeżeli tak to czy będzie to w miarę trwałe i pomoże zapobiec problemom w przyszłości?

Liczę się z tym że koszta będą, ale gdyby tak zadbać o ten silnik, poświęcić mu troszkę czasu i cebulionów, to może jednak będzie służył?
Nie ma auta nie do odratowania :crazy:
Widzę że kolega napalony jak pies na suke.
Powiem krótko i na temat...

Bajka z miksolem do baku to moim zdaniem jest początek zużytych uszczelniaczy zaworowych a gościu wcisnął Ci te bajkę no i Ty ja łyknales.
Odpuść temat jak nie chcesz utopić w tym gównie ceny samochodu jak nie więcej.
Co Ty chcesz po Vin zobaczyć jak auto jest golasem.
Nie ma przeciwmgielnych, nie ma multi, nie ma tempomatu. To auto nie ma nic :lol:

A co do zapobiegania, nie ,nie da się.
Możesz jeździć w poniedziałek po naprawie a we wtorek coś jebnie.
Tego silnika nie da się odratować, nie znasz dnia ani godziny, nie ważne czy części są nowe czy stare .
I zrozum to :shock: :o

Poszukaj czego innego.
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#14

Post autor: Lashie »

KonradD pisze: 14 lip 20, 12:54 Panowie, a czy tym wszystkim problemom da się za wczasu zapobiec? Niczym silnik zacznie się poważnie chrzanić, może jakaś profilaktyczna naprawa/wymiana?
A jeżeli tak to czy będzie to w miarę trwałe i pomoże zapobiec problemom w przyszłości?

Liczę się z tym że koszta będą, ale gdyby tak zadbać o ten silnik, poświęcić mu troszkę czasu i cebulionów, to może jednak będzie służył?
Nie ma auta nie do odratowania :crazy:
Da się, kupując nowy model, możesz o niego dbać, 20 letnie auto z przelotem minimum 250kk (benzyny tez kręcą), od Niemca który jeździł żeby zajeździć a jak się posypał to sprzedał Polakowi który go wypolerowal i pewnie umył silnik. To jest bomba zegarowa, domyślam się ze wszystko będzie robił mechanik, to sovie na szybko policz, 1500-2000 rozrząd, 700-1000 uszczelniacze, kolejno będą padać cewki jedna 140 +\- masz 4, na 100% przeplywka i termostat do wymiany tylko ori, koło 1000, siłownik valvetronica koło 2000, vanosow nie da się regenerować w tym silniku wiec dwa nowe, po klocka za każdego 2tys za koła zębate, pewnie elektrozawory będą się przycinać, kolejne pare stówek, uszczelka miski olejowej i bagnetu, dodatkowo podstawa filtra oleju, i uszczelka klawiatury, znając życie katalizator umarł od spalanego oleju i co za tym idzie sondy pewnie tez, kolejne kilka tysiecy i to bym dopiero nazwał pakietem startowym w przypadku takiego trupa, a to nie daje gwarancji ze będzie jeździć, bo możesz zrobić wszystko a na drugi dzień uszczelka pod głowica pierdolnie i tyle będzie radości z jazdy bmw.

Jak poprzednicy pisali w tym aucie nie ma nic godnego zainteresowania, awaryjny silnik i golas aż piszczy, wszystko jest do odratowania ale nie sadze ze szukając auta do 10tys, chcesz wydać 20-30k żeby to auto było takie jakie powinno
Ostatnio zmieniony 14 lip 20, 13:41 przez Lashie, łącznie zmieniany 2 razy.
KonradD
Posty: 9
Rejestracja: 12 paź 17, 10:30
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki

#15

Post autor: KonradD »

KonradD pisze: 14 lip 20, 12:54 W końcu po roku kupuje swoje wymarzone E46. Już prawie wszystko ustalone, załatwione...
... i kupione :crazy:

I teraz spodziewam się jak bardzo mnie za tą decyzję objedziecie %)
Z Waszych komentarzy, za które każdemu bardzo dziękuję, wiem już na czym mniej więcej stoję.
Vanos, napinacz, rozrząd i łańcuch z gównolitu, wtryski, zapewne uszczelniacze (wciąż nie rozumiem po ch** gość wlał cholerny olej).
No i golas... ale coś tam od siebie dołożę :good:

Kurła, trochę tego jest, no ale trudno, działam dalej. Jak uznacie że oszalałem, och*jałem i macie już dość drążenia tego tematu, to możecie usunąć wątek.
Tylko mnie nie banujcie za głupote, bo jeszcze nie raz się odezwę w poszukiwaniu pomocy :lol:

Oj panie, coś pan zrobił?!
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: Palec11 »

KonradD pisze: 14 lip 20, 12:54 Panowie, a czy tym wszystkim problemom da się za wczasu zapobiec? Niczym silnik zacznie się poważnie chrzanić, może jakaś profilaktyczna naprawa/wymiana?
A jeżeli tak to czy będzie to w miarę trwałe i pomoże zapobiec problemom w przyszłości?

Liczę się z tym że koszta będą, ale gdyby tak zadbać o ten silnik, poświęcić mu troszkę czasu i cebulionów, to może jednak będzie służył?
Nie ma auta nie do odratowania :crazy:
Trafisz dobrego mechanika wyłożysz $$ i tak będzie służył jeździł to napewno sporo w to zainwestujesz zaraz jakieś hamulce i inne pierdoły do zrobienia Ci wyjdą i wsadzisz tyle $$ że spokojnie byś kupił jakieś fajne 2.5 R6. Jeszcze żeby to auto było full opcją i miało naprawdę dobre wyposażenie to jeszcze zabieg z zainwestowaniem w remont tego silnika miał by sens. A tak to totalna bzdura lepiej SWAP zrobić ... Miałem N42 też miałem z nim jazdy ... Kupiłem M54B30 i inna bajka. Nie napalaj się i posłuchaj bo później będziesz żałował. Ja w swoim N42 wymieniałem Vanosy i robiłem uszczelniacze i jeździło to bardzo dużo innych pierdoł też robiłem sporo zainwestowałem w to auto i z prespektywy czasu żałuje że się nie wstrzymałem i nie kupiłem czegoś z M54 i w to auto tyle nie zainwestowałem. Naprawdę posłuchaj i nie napalaj się BMW robi fajnie pierwsze wrażenie może się podobać ale akurat większość z nas wie co mówi. DARUJ SOBIE
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#17

Post autor: Dzidek90 »

KonradD pisze: 14 lip 20, 13:37
KonradD pisze: 14 lip 20, 12:54 W końcu po roku kupuje swoje wymarzone E46. Już prawie wszystko ustalone, załatwione...
... i kupione :crazy:
:shock: :shock: :shock: :o
Brak mi słów :lol: :lol:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#18

Post autor: scghost »

chlop sie uparł ze wie lepiej to kupil :lol:
Twoja kasa, Twoja sprawa
ale zaloz prosze temat o tym aucie https://e46forum.pl/pochwal-sie-showroom-28/
i opisuj tam jak bedziesz z nim robił
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#19

Post autor: Lashie »

Ewidentnie emocje, coś o tym wiem, swoje pierwsze tez kupiłem z n42, tez wychodziłem z założenia ze wezystko jest do zrobienia, no i było, tylko po kupnie za 8k-10k, włożeniu kolejnych 10-12 tysięcy w auto dalej nie było tak jakbym chciał, studnia bez dna, na szczęście motor zadecydował ze się spali na autobahnie przy 180km/h, :supcio: chyba jeden z najszesliwszych momentów w moim życiu patrząc z perspektywy czasu, sam wiedział kiedy przestać wyłudzać pieniądze od właściciela i popełnił samobójstwo :crazy:
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#20

Post autor: Szczurson »

Aż nie wierzę w to co czytam. Siedem różnych osób napisało Ci, żebyś odpuścił to auto, do tego dostałeś sporo porządnych uzasadnień, a Ty nadal uparcie kupiłeś. No cóż, Twoje pieniądze i Twoje wydatki. Tylko szkoda, że potem będziemy czytać po forach i grupach FB płacze, że BMW to awaryjne, drogie w utrzymaniu i w ogóle tragedia.

Swoją drogą, jak patrzę, że ludzie są w stanie dać tyle pieniędzy za takie auto, to serio zastanawiam się czy nie powinienem wystawić swojego za 15k :lol: .
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”