BMW E46 318I 118KM wymiana uszczelki zaworów - dziwna praca
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 wrz 15, 9:08
- BMW: E46 318i 118km
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Witam , mam problem z autkiem . Wczoraj wymieniałem z kuzynem uszczelkę pod pokrywą zaworów i tą górną od pokrywy rozrządu. Przy wymienie zauważyliśmy ze jeden wężyk nr12* jest twardy i lekko popękany , znalazłem coś podobnego w garażu odmierzyłem długość i założyłem . Wszystko skręciliśmmy do kupy odpaliłem silnik i zaczal dziwnie chodził trzeslo silnikiem i gasl obroty byly ok 500 . Kuzyn zauwazyl ze nie zalozylem z tylu pokrywy zaworow tego przewodu nr 8* ktory idzie chyba do odpowiecznika skrzyni korbowej. Iii problem polega na tym ze silnik pracuje normalnie przy odpaleniu a po dodaniu gazu tak cos powyzej 3tys obrotow to z tego miejsca gdzie konczy sie waz od tego odpowiecznika cos grzechocze klekocze i taki dziwny dziewk sie wydoataje az do zgaszenia silnika . Po ponownym odpaleniu chodzi normalnie az do przygazowania. Co to moze byc ?
Nr 8. * http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL31-EUR-12-2000-E46-BMW-318i&diagId=11_2082
Nr 12. * http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL31-EUR-12-2000-E46-BMW-318i&diagId=11_2071
Nr 8. * http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL31-EUR-12-2000-E46-BMW-318i&diagId=11_2082
Nr 12. * http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL31-EUR-12-2000-E46-BMW-318i&diagId=11_2071
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Wąż nr 8 bezwzgklędnie musi być szczelny. Jak go nie bylo to normalne ze obroty szalały.
Co do grzechotania to prawdopodobnie zawór Disa, który jest w kolektorze. Pewnie ma luz na klapce.
Co do grzechotania to prawdopodobnie zawór Disa, który jest w kolektorze. Pewnie ma luz na klapce.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Musisz dobrze posprawdzać przewody podciśnieniowe bo skoro jeden był popękany inne też mogą nadawac się do wymiany to samo z przewodami do odmy one też lubią popękać od starości a wtedy będą problemy z obrotami to grzechotanie to nie jest objaw koñczącej się disy ...? Tak mi się wydaje jeżeli dzwięk dochodzi od strony odmy .
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Disa może być dobra tylko mieć luz i grzechotać. Działa ona wtedy normalnie i poza dźwiękiem nie szkodzi. Popsuta jest jak guma pęknie. Wcześniej był nieszczelny dolot i było mniejsze podciśnienie i mniej grzechotało. Po uszczelnieniu zaczęła. Jak się zdejmie na chwile ten wężyk podciśnienia to powinna przestać.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 wrz 15, 9:08
- BMW: E46 318i 118km
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Małe pytanko , ta klapka ktora na powyzszej focie jest otwarta to ona sie otwiera od 3.5tys obrotow tak ? Czy ona sie wtedy zamyka ? Mysle ze przez duze trzesienie silnikiem wypadl ten szpikulec metalowy co wxhodzi do klapki i ona jest luzna i to tak nawala
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Klapka powinna być zamknięta i później się otworzyć. Jeśli jest popsuta to wtedy cały czas jest otwarta.
Tego drutu nie da się wyjąć z klapki bez użycia dużej siły, więc nie możliwe żeby wypadł.
Tego drutu nie da się wyjąć z klapki bez użycia dużej siły, więc nie możliwe żeby wypadł.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 wrz 15, 9:08
- BMW: E46 318i 118km
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Dam znać po pracy jak to wygląda. A najlepsze jest to ze przedtem bylo wszystko ok , nic nie grzechotało . Moze ten wezyk nr 12 jest za miekki i po prostu podczas pracy silnika sie sciaka przez co nie leci powietrze ?
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Wcześniej był nieszczelny i pewnie było małe podciśnienie na wolnych obrotach. Nie ma tam aż takiego podciśnienia aby wężyk się ścisnął.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 14 Odpowiedzi
- 2971 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: K0J0T
-
- 6 Odpowiedzi
- 5804 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw755
-
- 9 Odpowiedzi
- 6221 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 12 Odpowiedzi
- 32625 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rempp
-
- 1 Odpowiedzi
- 659 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 4378 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 6 Odpowiedzi
- 2105 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 9 Odpowiedzi
- 2425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pks1981
-
- 3 Odpowiedzi
- 820 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 3947 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomii