Bmw E46 3.0d swap z 184km na 204km

sasqun
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 23, 18:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Końskie
Płeć:

Bmw E46 3.0d swap z 184km na 204km

Post autor: sasqun »

Witam serdecznie wszystkich.

Od razu przejdę do meritum, otóż padł mi silnik (306d1 184km) i planuje go wymienić. Do głowy przyszła mi myśl aby "przy okazji" zamiast wersji 184km wpakować wersję 204km.
Dodam, że autko w automacie ( szczęśliwy posiadacz automatu GM :p).
Moje pytanie brzmi.
Czy ta przekładka będzie p&p zakładając, że kupię kompletny swap ?. Wyprzedzając pytania, robię to sam.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2088
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

Post autor: Broder »

nie bedzie p&p
sam uklad paliwowy jest inny wiec tu juz sa przerobki, tak samo sterownik i wiazka budy nie pasuja do siebie p&p. Co do skrzyni nie wypowiem sie, ale pewnie zadziala po tym jak dostanie informacje po can ze sterownika silnika.
Obrazek
sasqun
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 23, 18:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Końskie
Płeć:

Post autor: sasqun »

"Inność" układu pliwowego polega na generacji common raila, który tam się znajduje.
- wtryski
- listwa wtryskowa
- pompa cr

Dodatkowo sterowanie turbiny jest realizowane przy pomocy elektronicznego nastawnika, a nie podciśnienia.

Sprecyzuje pytanie, będę miał dostępny caly samochód w wersji 204km.
Zakładając, że przełożę całą elektrykę wraz z komputerem to na logikę musi działać prawda ?
O skrzynie się nie martwię ponieważ skrzynia gm również wychodziła w wersji 204km.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2088
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

Post autor: Broder »

sasqun pisze: 14 wrz 23, 11:07 "Inność" układu pliwowego polega na generacji common raila, który tam się znajduje.
- wtryski
- listwa wtryskowa
- pompa cr
do tego zasilanie i powrot paliwa. Jesli bedziesz mial cale auto to wyciagniesz sobie rurki paliwowe spod dawcy.
W zasadzie nie wiem o co pytasz bo skoro i tak chcesz wszystko przekladac, to czego dotyczy pytanie? Dlaczego mialoby nie dzialac?
Obrazek
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Diesel”