Bmw E46 2.0 136 vp44

Pablobmw
Posty: 1
Rejestracja: 4 maja 21, 22:19
BMW: Bmw e46 136 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda

#1

Post autor: Pablobmw »

Witam, borykam się z moim autkiem, auto jedzie do 140km/h i dalej nic. Pierwsze padło brak oporność na wtrysku sterującym, wtrysk podnieniony niby sprawny lecz używka auto lekko zaczęło kopcić i szarpie przy wkręcaniu się na obroty. Błędami jakimi sypie:
5 - czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza
48- regulacja dawki paliwa
42 sterownik DDE Eeprom i konfiguracjia
55 regulacja powietrza doładowania. Miał ktoś podobny problem? Jutro sprawdzę zawór od regulacji dawki paliwa przez żarówke, lecz dalej nie wiem co robić... sterownik pompy? Rozjechana mapa silnika przez nie udany chip innych właścicieli?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Błąd 42, do tego potrzebna jest ista lub jest, trzeba zrobić konfigurację i błąd zniknie, do pozostałych trzeba ocenić parametry podczas jazdy. Jeżeli chodzi o błąd 55 to warto zajrzeć do czujnika ciśnienia doładowania, wymienić przewody podciśnienia i ewentualnie wymienić przetwornik sterujący turbiną.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”