BMW E30 szeroka 89r Diamantschwarz
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Już jestem , Może nie zabardzo dobrze wystartowałem tam bo dostałem hejty że chciałem robić białą i chyba nikt już mnie nie lubi
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Temat edytowałem bo nie chciałem zaśmiecać forum więc od teraz będe tu opisywał losy mojej e30
Póki co wytargana tylna kanapa, siedzenia i dywan.
Podłoga pasażera z przodu już zrobiona prawie:
Póki co wytargana tylna kanapa, siedzenia i dywan.
Podłoga pasażera z przodu już zrobiona prawie:
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Podłoga w środku praktycznie zrobiona, zostało nakleić nowe maty wygłuszające i czekam na zaślepki tylnej podłogi.
Powoli zamawiam reperaturki, progi i pas tylny żeby nie rzeźbić.
Taką dziure odkopałem z pod dokładki
Tutaj na lewym tylnym błotniku była jakaś stłuczka i bez szpachli się nie obyło niestety.
A tyle zostało wycięte i zastąpione nową blachą
[/quote]
Powoli zamawiam reperaturki, progi i pas tylny żeby nie rzeźbić.
Taką dziure odkopałem z pod dokładki
Tutaj na lewym tylnym błotniku była jakaś stłuczka i bez szpachli się nie obyło niestety.
A tyle zostało wycięte i zastąpione nową blachą
[/quote]
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Aż się cały gotuje bo robota stoi a kuriera z reperaturkami i pasem tylnym nie widać
Zeszlifowałem całą szpachle z tylnego błotnika i nie mam pojęcia po co i dlaczego tyle jej nawalili... Wystarczyło pare młotków i blacha prosta i wystarczy leciutko podszpachlować żeby było gładko
Myślałem żeby cały ten błotnik wycynować żeby nie było szpachli, ale nie mam doświadczenia i mogę coś spierdzielić tym sposobem :/
Zeszlifowałem całą szpachle z tylnego błotnika i nie mam pojęcia po co i dlaczego tyle jej nawalili... Wystarczyło pare młotków i blacha prosta i wystarczy leciutko podszpachlować żeby było gładko
Myślałem żeby cały ten błotnik wycynować żeby nie było szpachli, ale nie mam doświadczenia i mogę coś spierdzielić tym sposobem :/
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Dostałem reperaturki, pas tylny prawy próg i lewe nadkole.
Wszystko miało byś Klokkerholm'a a jednak przysłali nadkole na którym była naklejka Klokk'a'a a niżej naklejka z Polcar'u :/
Szkoda, ale nie będę marudził i biorę się do roboty.
Tak to wygląda:
[/quote]
Wszystko miało byś Klokkerholm'a a jednak przysłali nadkole na którym była naklejka Klokk'a'a a niżej naklejka z Polcar'u :/
Szkoda, ale nie będę marudził i biorę się do roboty.
Tak to wygląda:
[/quote]
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Co zrobisz :/ Niestety ale z ASO jakbym zamawiał to bym zbankrutował :F
Przespawam tylko samo nadkole po łuku i dobrze je zabezpiecze więc powinno pożyć pare lat
Narazie nie mam czasu zająć się E30'stką bo remontuje silnik Mazdy 6.
Przespawam tylko samo nadkole po łuku i dobrze je zabezpiecze więc powinno pożyć pare lat
Narazie nie mam czasu zająć się E30'stką bo remontuje silnik Mazdy 6.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Masakryczna ilość szpachli na błotniku oraz drzwiach.
Będę śledził temat bo jestem ciekaw postępów.
Cierpliwości życzę oraz powodzenia
Będę śledził temat bo jestem ciekaw postępów.
Cierpliwości życzę oraz powodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Zerwałem prawie całą szpachle z błotnika tylnego i zastanawiam się po co tyle jej nakładli...
Szpachla ciągneła się do szyby bocznej tylnej, a tam wszystko było idealnie proste, uszkodzenie jest blisko tylnej lampy (narożnik ).
Wyklepie to jak najdokładniej się da tak żeby było jak najmniej kitu. Myślałem żeby wycynować ten bok, ale chyba za dużo roboty z tym by było.
Od jutra biorę się za rozwiercanie pasa tylnego i będę działał dalej, w końcu Mazda uruchomiona więc można pracować przy E30
Szpachla ciągneła się do szyby bocznej tylnej, a tam wszystko było idealnie proste, uszkodzenie jest blisko tylnej lampy (narożnik ).
Wyklepie to jak najdokładniej się da tak żeby było jak najmniej kitu. Myślałem żeby wycynować ten bok, ale chyba za dużo roboty z tym by było.
Od jutra biorę się za rozwiercanie pasa tylnego i będę działał dalej, w końcu Mazda uruchomiona więc można pracować przy E30