Bmw e 46 318i problem brak mocy,większe spalanie

Szeregowy1
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 17, 16:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#1

Post autor: Szeregowy1 »

Witam kolegów od BMW e 46 :) posiadam becie z 2004 r silnim 2,0 143 km. Na poczatku miałem problem z błędami valvetronica . wymienilem ten valvetronic oraz przepływomierz i problem nadal jest ;/ zniknęły błędy i kontrolka checka ale auto nie ma mocy i pali tak o 3 l więcej . Podejrzewam wałek rozrządu albo sondę lambda. Pomozecie ? ;)
Ostatnio zmieniony 17 wrz 17, 19:47 przez Szeregowy1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Popraw tytuł wątku na regulaminowy bo poleci do kosza!
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Szeregowy1
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 17, 16:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#3

Post autor: Szeregowy1 »

Juz
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#4

Post autor: pixma »

wałek rozrzadu te krzywki to przerywałoby autko chyba

a przepływomierz na pewno ok ? wartości na komputerze jak przyspiesza się /wciska gaz/ napewno dobre ma /tj. czy mierzy odpowiednie ilosci powietrza/ .....
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#5

Post autor: Palec11 »

Trzeba zajrzeć pod pokrywę zaworów może to być Vanos albo mógł Ci zawór wypaść. U mnie zawór wypadł i auto drastycznie dużo paliło i nie miało mocy.
Szeregowy1
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 17, 16:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#6

Post autor: Szeregowy1 »

Ok ,dzięki Panowie dzisiaj jeszcze raz podjade do mechanika co mi valvetronic wymienił. Przeplywomierz nowy, także powinno być w porządku i na kompie nic nie wyskakiwalo :D
Szeregowy1
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 17, 16:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#7

Post autor: Szeregowy1 »

Bylem u mechanika , tak samo nic na kompie nie pokazuje ,nie ma falowania obrotów a problem jest.. Przejechalem się po miescie a spalanie mi pokazało 14 l i biegu 2 oraz 3 auto "na dwa razy przyspiesza trzymaniu gazu jednakowo , juz nie wiem co teraz ;/
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#8

Post autor: Palec11 »

No u mnie auto mocy nie miało dużo paliło jak zawór wypadł było strasznie zamulone. Swoje też dokładały Vanosy ... Po ogarnięciu tego widzę znaczną różnicę w przyśpieszaniu kulturze pracy (nie klepie jak ropniak i jest cicho) i spalanie jest dużo niższe przed naprawami 190/200 km robiłem i pół zbiornika.

Teraz mam już mam jakoś 280 km zrobione i pół zbiornika jeszcze jest jak bd tankował to dokładnie bd wiedział ile aktualnie pali ale coś około 11l Jak na automat po mieście nie ma źle :P

Rozrząd ktoś sprawdzał ? Bo moim zdaniem bez rwania czapy się nie obejdzie jak błędów nie ma.
Szeregowy1
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 17, 16:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#9

Post autor: Szeregowy1 »

To elegancko jak Ci pomogło. Rozrząd wymieniał poprzedni właściciel a auto z Niemiec było sprowadzone 3 miesiące temu. A kolego jakie jest dojście do tego zaworu, trzeba dużo kombinowac? Bo do tego mechanika juz nie pojade a ma napisane,ze specjalizuje sie w BMW ;o
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#10

Post autor: Palec11 »

No trzeba zdjąć pokrywę zaworów mi mechanik to przez przypadek wypatrzył i zrobił to bez demontażu wałków ... Ale może być tak że trzeba będzie rozbierać wałki ... I też nie wiadomo czy to jest to ... Moim zdaniem to do dobrego mechanika trzeba pojechać ... Czym błędy sprawdzasz ? Bo może to jakiś czujnik ? Twój przypadek jest ciekawy i rozmawiałem z naprawdę wieloma właścicielami N42 i brak błędów + twoje objawy nie spotkałem się jeszcze. U mnie było bardzo podobnie ale też Vanosy klepały ewidentnie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”