bmw 330d 184KM końcówki wtrysku mocniejsze

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
chudy11511
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 4 paź 10, 18:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czestochowa

#1

Post autor: chudy11511 »

bmw 330d 184KM końcówki wtrysku mocniejsze

witam chciał bym założyć wydajniejsze końcówki wtrysku teraz są dlla 145p

od czego by podeszły od 535d 272KM są dlla 160p1415 ale trudno dostępne

od czego by jeszcze można zapożyczyć

bo turbo już jest od 204km gt2260v
pompa wtryskowa 2 generaci tez juz jest od 535d wysoko ciśnieniowa
a nie chce zmieniać ddm na 5 aby cale wtryski wsadzać i same końcówki tez pomogą ogarnąć cel 3xx
cudak
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 14, 12:40
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GorzowWielkopolski

#2

Post autor: cudak »

Odświeżam bo mam ten sam problem.

Szykuje się na remont układu wtryskowego i przy okazji chciałem przygotować go pod wyższą moc.

Co można zrobić z wtryskami żeby maksymalnie podnieść wydajność układu paliwowego w M57 (wymiana końcówek, całych wtryskiwaczy + pompa?) i na jaką moc można liczyć?
Bawił się ktoś w to?!
cudak
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 14, 12:40
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GorzowWielkopolski

#3

Post autor: cudak »

Plan zakłada wymianę wtrysków, następnie IC + wydech i na końcu sprzęgło + dwumas (bo po poprzednich modach dość zużyta seria długo nie wytrzyma). Chciałbym osiągnąć 300KM ale z tego co znalazłem może być trudno bo mam wtryskiwacze pierwszej generacji. Jeden mechanior polecił montaż pompy i wtrysków z E60 jednak nie jestem pewny czy wszystko będzie pasować, wypowie się jakiś spec? Widział ktoś projekty ~300KM na M57? Wszystko co znajduje to M57n.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#4

Post autor: rafał18 »

A co wypluła na obecnych modach? Ja Ci powiem ze swojego doświadczenia daj sobie na wstrzymanie, bo to więcej nerwów i kasy niż to warte a później auta nie sprzedaż z takimi modami
cudak
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 14, 12:40
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GorzowWielkopolski

#5

Post autor: cudak »

Sprzedać sprzedam na pewno, ale liczę się z tym że kasa się nie zwróci ;)

Jeszcze niczego nie kupiłem więc wszystko jest w fazie planu, najpierw chciałbym policzyć koszt całej operacji. Zakładam że zmieszczę się w 10-12k pln.
Wtryski tak czy inaczej nadają się do naprawy/wymiany - dokładając niewiele mogę złożyć coś mocniejszego (a przynajmniej mam taką nadzieje). Orientuje się ktoś na czym polega różnica między generacjami wtrysków CR w M57 i M57n? Dużo zabawy ze zmianą?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#6

Post autor: rafał18 »

Mając 12k sprzedaj to co masz i kup mocniejsze auto. Ja tez zacząłem dlubac m47 i koszta nie są małe. IC z sylikonami opaskami i rurka 550, dwumas ze sprzeglem i dociskiem (mocniejsze) 2400, końcówki wtryskow 1300, większe turbo 1500 do tego dolicz montaż wszystkiego i strojenie... I to są 4 gary a nie 6. Ty chcesz przeszczepić pompę to tez są koszta, do tego ogarnij jeszcze wydech to tez minimum 500 a jeszcze jak się cos wysra np. Przeplywka to następne 500...

Czyli na chwile obecna nie masz nic zrobione w aucie?
cudak
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 14, 12:40
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GorzowWielkopolski

#7

Post autor: cudak »

To nie takie proste, mogę go sprzedać za 16-17k, bo po tyle obecnie chodzą touringi po lifcie w dobrym wypasie. Auto jest w b. dobrym stanie, po zakupie wsadziłem łącznie 4000 w remont zawieszenia.
Na początku roku turbina poszła do regeneracji, wszystkie elementy doładowania zostały sprawdzone i przeczyszczone. W tej chwili remont wtrysków (i być może pompy) to kolejne 2-3 tysie.. po podliczeniu wszystkiego nie kalkuluje mi się sprzedaż tego auta i kupno nowego w które znów wsadzę kasę, lepiej kontynuować obecny projekt. Auto jest jeszcze nie ruszone jeżeli chodzi o jakiekolwiek podkręcanie.

Z tego co się orientuje mamy wtryski tej samej generacji, od jakiego modelu wsadziłeś końcówki wtrysków i gdzie to robiłeś?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#8

Post autor: rafał18 »

Ja kupiłem dedykowane końcówki +50% flow firady i niestety trzeba to zamawiac z Włoch. Ja robię auto W Bydgoszczy na sofcie od TC. Zrób najpierw wydech i IC a później dzialaj dalej
cudak
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 14, 12:40
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GorzowWielkopolski

#9

Post autor: cudak »

Gdyby nie to że mam uszkodzone wtryski to pewnie posłuchałbym Twojej rady i bawił się przelotem i IC. W tej chwili jazda autem to katorga, but w podłogę i tryb awaryjny silnika dlatego zależy mi na czasie ;) Rzucisz jakimś linkiem skąd to zamówiłeś?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#10

Post autor: rafał18 »

Niestety nie mam żadnych namiarów na teraz. Musisz wiedziec jakie końcówki potrzebujesz z jakimi numerami. Napisze do kolegi może on ma jeszcze namiar
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”