BMW 318d raz odpala raz nie
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Hejka, mam taki problem z moim autem BMW 318d diesel
od pewnego czasu mam problem z odpalaniem, kręci normalnie wszystkie ikonki pokazują, raz odpala normalnie a raz musze się pobawić i pokręcić kluczykiem przez dłuższa chwile po chwili auto dostaje i odpali jak by nigdy nic, po zgaszeniu i odpaleniu auta odrazu odpala, ma takie swoje *humorki*, auto było u mechanika podejrzewane było ze prawdopodobnie to pompa paliwa ale okazało się ze po wymianie dalej to samo, mechanik mówi ze jakiś problem elektryczny i ze z rozrusznikiem jest wszystko w porządku, już sam nie mam pojęcia może ktoś miał taki sam problem? Proszę o pomoc, jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie tematu
od pewnego czasu mam problem z odpalaniem, kręci normalnie wszystkie ikonki pokazują, raz odpala normalnie a raz musze się pobawić i pokręcić kluczykiem przez dłuższa chwile po chwili auto dostaje i odpali jak by nigdy nic, po zgaszeniu i odpaleniu auta odrazu odpala, ma takie swoje *humorki*, auto było u mechanika podejrzewane było ze prawdopodobnie to pompa paliwa ale okazało się ze po wymianie dalej to samo, mechanik mówi ze jakiś problem elektryczny i ze z rozrusznikiem jest wszystko w porządku, już sam nie mam pojęcia może ktoś miał taki sam problem? Proszę o pomoc, jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie tematu
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Podepnij inpe i sprawdz przy rozruchu jak buduje sie ciśnienie na listwie wtryskowej. Jesli powoli dobija do 300 to jestem pewien ze ktorys wtrysk leje paliwo na przelew. 300 bar to minimum zeby ecu "puscilo" i silnik zagadal.
Tylko test przelewowy powie ktory wtrysk jest uszkodozny, ewentualnie sprawdzenie wszystkich w specjalizujacym sie w tym zakladzie.
Tylko test przelewowy powie ktory wtrysk jest uszkodozny, ewentualnie sprawdzenie wszystkich w specjalizujacym sie w tym zakladzie.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Sprawdzałem to ciśnienie i przy rozruchu dochodzi do 300, ale tylko wtedy gdy słuchać pompe
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Która pompa była zmieniana? W zbiorniku czy progowa? Do sprawdzenia przekaźnika pompy paliwa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
W zbiorniku
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Ani jedna ani druga nie chodzi
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Więc pewnie pada przekaźnik, podmień go z tym od klaksonu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Dziękuje za podpowiedz, jutro się pobawimy i napisze czy to było przyczyna
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
W pierwszym poscie nie bylo nic wspomniane ze pompy raz chodza a raz nie, a to sporo zmienia przy takiej diagnostyce internetowej.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 kwie 18, 16:23
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Okazał się padnięty przekaźnik Dziękuje bardzo za pomoc, temat do zamknięcia
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 724 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Romello81
-
- 41 Odpowiedzi
- 11631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 32 Odpowiedzi
- 17698 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Luki
-
- 1 Odpowiedzi
- 1198 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 4005 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 3 Odpowiedzi
- 1493 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pabloo123