BMW 318 n42b20A
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 kwie 22, 15:42
- BMW: 318 n42b20
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mińsk Maz
- Płeć:
Witam
Mam problem z moim BMW e46 silnik n42b20A - 143km. Cały czas mam błedy 272c i 272d - uboga mieszanka na wolnych i niskich obrotach
Korekty addativ w inpie grubo ponad 3 - odczyt lambda skacze nawet do 1,2.
Cały dolot uszczelniony, łącznie z uszczelkami kolektora.
Dodatkowo po wyjęciu wtyczki od przepływomierza doczyty zmieniają się na mieszankę bogatą lambda 0,90
Czy wpływ na to może mieć valvetronic? Auto po nagrzaniu na wolnych obrotach wibruje a po wyjęciu wtyczki vv-t koło wlewu oleju przestaje i chodzi równiej jednak daje to błędy vvt. Wydaje mi sie ze to wina silniczka servomotoru valvetronica który za bardzo zamyka zawory i powoduje ubogą mieszankę na wolnych obrotach. Auto jest żwawe, szybkie. wkręca się na obroty, jedynie przy 1500 obrotów i stałych prędkościach czuć poszarpywanie.
Jednak przy wpiętej wtyczki od vv- t brak jego błędów.
Zastanawiam sie czy to może być wina tego silniczka mimo ze nie daje błędów to sie zacina ?
Proszę o pomoc oraz informacje czy przepustnica w sprawnym układzie vv-t jest cały czas otwarta na maxa?
Dziękuje i pozdrawiam
Mam problem z moim BMW e46 silnik n42b20A - 143km. Cały czas mam błedy 272c i 272d - uboga mieszanka na wolnych i niskich obrotach
Korekty addativ w inpie grubo ponad 3 - odczyt lambda skacze nawet do 1,2.
Cały dolot uszczelniony, łącznie z uszczelkami kolektora.
Dodatkowo po wyjęciu wtyczki od przepływomierza doczyty zmieniają się na mieszankę bogatą lambda 0,90
Czy wpływ na to może mieć valvetronic? Auto po nagrzaniu na wolnych obrotach wibruje a po wyjęciu wtyczki vv-t koło wlewu oleju przestaje i chodzi równiej jednak daje to błędy vvt. Wydaje mi sie ze to wina silniczka servomotoru valvetronica który za bardzo zamyka zawory i powoduje ubogą mieszankę na wolnych obrotach. Auto jest żwawe, szybkie. wkręca się na obroty, jedynie przy 1500 obrotów i stałych prędkościach czuć poszarpywanie.
Jednak przy wpiętej wtyczki od vv- t brak jego błędów.
Zastanawiam sie czy to może być wina tego silniczka mimo ze nie daje błędów to sie zacina ?
Proszę o pomoc oraz informacje czy przepustnica w sprawnym układzie vv-t jest cały czas otwarta na maxa?
Dziękuje i pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 778 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chmelu5
-
- 5 Odpowiedzi
- 1462 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 50 Odpowiedzi
- 11270 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 3gary
-
- 1 Odpowiedzi
- 4201 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mobilek25
-
- 14 Odpowiedzi
- 7616 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SmartCheetah
-
- 33 Odpowiedzi
- 9283 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 44 Odpowiedzi
- 21324 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Spectron
-
- 6 Odpowiedzi
- 2387 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: danielo6666
-
- 3 Odpowiedzi
- 1137 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pampilio
-
- 1 Odpowiedzi
- 1522 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d