BMW 318 n42b20A

giyke
Posty: 1
Rejestracja: 24 kwie 22, 15:42
BMW: 318 n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Maz
Płeć:

#1

Post autor: giyke »

Witam
Mam problem z moim BMW e46 silnik n42b20A - 143km. Cały czas mam błedy 272c i 272d - uboga mieszanka na wolnych i niskich obrotach
Korekty addativ w inpie grubo ponad 3 - odczyt lambda skacze nawet do 1,2.
Cały dolot uszczelniony, łącznie z uszczelkami kolektora.
Dodatkowo po wyjęciu wtyczki od przepływomierza doczyty zmieniają się na mieszankę bogatą lambda 0,90
Czy wpływ na to może mieć valvetronic? Auto po nagrzaniu na wolnych obrotach wibruje a po wyjęciu wtyczki vv-t koło wlewu oleju przestaje i chodzi równiej jednak daje to błędy vvt. Wydaje mi sie ze to wina silniczka servomotoru valvetronica który za bardzo zamyka zawory i powoduje ubogą mieszankę na wolnych obrotach. Auto jest żwawe, szybkie. wkręca się na obroty, jedynie przy 1500 obrotów i stałych prędkościach czuć poszarpywanie.
Jednak przy wpiętej wtyczki od vv- t brak jego błędów.
Zastanawiam sie czy to może być wina tego silniczka mimo ze nie daje błędów to sie zacina ?
Proszę o pomoc oraz informacje czy przepustnica w sprawnym układzie vv-t jest cały czas otwarta na maxa?
Dziękuje i pozdrawiam
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”