Wszystko naraz na pewno się nie zepsuło. Dobrze myślisz, ale te rzeczy wypadało by sprawdzić w tym przypadku... Silnik krokowy (w uproszczeniu) reguluje właśnie wolne obroty...Eximus pisze:Myślisz, że na 100 % to bedą uszczelnienia?
Gdzieś na forum wyczytałem, że to może być zawór podciśnienia, czujnik położenia przepustnicy lub przepływomierza albo silniczka krokowego. Ten ostatni to nawet nie wiem do czego miałby służyć... Trzeba by coś też wyeliminować bo nie wierze, że wszystko się zepsuło.
Z rodzajem paliwa tankowanego raczej to chyba nie ma nic wspólnego no nie?
Z rodzajem paliwa na pewno nie. Raczej by przerywał, ciężko zapalał/prychał... Ale w końcu paliwo byś zatankował i wróciło by do normy...
Co do uszczelniaczy zaworów jak pisał wyżej Krzycho, to tak prawdopodobnie może być. Nikt nie napisze Ci na odległość, że coś jest na 100% bo jak się nie "pomaca" na żywo to wszystko jest wróżeniem z fusów... Ale chmurka towarzysząca odpalaniu po dłuższym postoju to w większości przypadków właśnie uszczelniacze...