BMW 316ti Compact [e46] [N42] 2001r. Problemy.

steniu4
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 11 sie 11, 22:43
BMW: 328ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: posen-gru

#11

Post autor: steniu4 »

Eximus pisze:Myślisz, że na 100 % to bedą uszczelnienia?


Gdzieś na forum wyczytałem, że to może być zawór podciśnienia, czujnik położenia przepustnicy lub przepływomierza albo silniczka krokowego. Ten ostatni to nawet nie wiem do czego miałby służyć... Trzeba by coś też wyeliminować bo nie wierze, że wszystko się zepsuło.

Z rodzajem paliwa tankowanego raczej to chyba nie ma nic wspólnego no nie?
Wszystko naraz na pewno się nie zepsuło. Dobrze myślisz, ale te rzeczy wypadało by sprawdzić w tym przypadku... Silnik krokowy (w uproszczeniu) reguluje właśnie wolne obroty...

Z rodzajem paliwa na pewno nie. Raczej by przerywał, ciężko zapalał/prychał... Ale w końcu paliwo byś zatankował i wróciło by do normy...

Co do uszczelniaczy zaworów jak pisał wyżej Krzycho, to tak prawdopodobnie może być. Nikt nie napisze Ci na odległość, że coś jest na 100% bo jak się nie "pomaca" na żywo to wszystko jest wróżeniem z fusów... Ale chmurka towarzysząca odpalaniu po dłuższym postoju to w większości przypadków właśnie uszczelniacze...
'99 e46 328ci titansilber
'01 e46 touring mit styling144 i myślę, że krzywdy nie ma... już nie mam :/
'09 touran w dobrej opcji
'17 kia venga w dobrej opcji - best of the best <- służbówka :D
OSA BMW

#12

Post autor: OSA BMW »

Faluje ob obroty sa za niskie ,przy wlaczonej klimie obroty pod obciazeniem kompresora wzrastaja automatycznie tzn ze musisz podlaczyc auto pod kompa sprawdzic wartosci na biegu jalowym,odczytac bledy duzo gdybania co jest zwalone moze byc blachostka typu nieszczelny wezyk itd
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”