Błędy sond lambda - skład mieszanki -INPA lambdaintegrator

ADR
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 15, 22:57
BMW: e46 330CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: JT65042

#11

Post autor: ADR »

mialem ten sam problem, wystepowal jedynie jak auto bylo zimne i zostawilem odpalone na wolnych obrotach zeby sie chwile rozgrzalo. wywalalo 4 sondy na raz. jak odpalalem zimny i od razu jechalem nie bylo problemow. moze i faktycznie odma bo nigdzie nie stwierdzilem nieszczelnosci a odma fabryke pamieta wiec moze ktorys z przewodow sie rozpadl
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: DeZ325i »

A oto winowajca. Wąż łączący separator z bagnetem oleju.
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#13

Post autor: kuboleoss »

mówiłem że cos z odma:P
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: DeZ325i »

No miałeś rację. Mam jeszcze teraz jeden mały problem. Przy tych całych walkach przy kolektorze urwał jeden wężyk od jakiegoś podciśnienia i nie wiem gdzie on był. Ma on średnicę mniej więcej 6-7 mm po zewnątrz i z jednej strony wchodzi w kolektor - dokładnie w pierwszą rurę od strony szyby tak od spodu kolektora. Jest też na niej taki chyba zawór jednokierunkowy wielkości orzecha włoskiego. Za zaworem jest znowu ta rurka, a drugi koniec się urwał i nie wiem gdzie go ponownie podłączyć. Szukałem tam coś na kolektorze od strony szyby i nigdzie nie znalazłem żadnego miejsca skąd on by mógł być. Nawet go nie zaslepilem wisi luzem i lewego powietrza nie ma (chyba przez ten zaworek). Ale muszę znaleźć miejsce skąd on jest. Może ktoś wie?
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#15

Post autor: kuboleoss »

weź poszukaj w google np wymiana silniczka krokowego czy cos i moze jakies zdjecia będą i podejrzysz akurat owy weżyk bo nie mam pojęcia jak Ci pomóc. mam inny silnik to i zdjęc nie porobie zebys mogł podejrzec
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#16

Post autor: scghost »

mzoe chodzi o wezyk podcisnienia idacy do filtra paliwa
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#17

Post autor: DeZ325i »

Nie ten od regulatora ciśnienia jest na gumie za przepływką. Tez był swoją drogą urwany na filtrze. Ten o którym mowie wychodzi spod kolektora.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#18

Post autor: scghost »

od odmy?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”