błędy po wymianie modulu swiateł na poliftowy
Witam.
Chciałem wymienic modul swiateł na poliftowy. Auto mam z fabrycznymi xenonami, jednak modul poliftowy kupilem od wersji bez xenonow i przelozylem panel przedni na wersjer pod xenon. Po zakodowaniu wszystkiego tzn swiateł z tyłu aby swiecily ok z lampami przed liftem. Czyli
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT-swiatlo stop jako postojowe
activ
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG-zmieniamy wartosc aby alsz puscil napięcie
wert_03
PIN_20_ALS_NSL-po ustawieniu tego przeciwmgielne tylne pojawilo sie w klapie bagaznika
aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS-przeciwmgielne z klapy nie swieci jako pozycyjne
nicht_aktiv
NSL_ALS_STANDLICHT-to samo co wyzej
nicht_aktiv
to sie tyczylo swiateł tylnych.
A teraz przód:
PWM_ANSTEUERUNG_AL- powoduje ze xenony swieca a nie mrugaja
wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM-samopoziomowanie
aktiv
XENON_TEST-likwiduje bład spalonej zarówki xenon
aktiv
DRL_DIMMUNG-dzienne wartosc %
wert_03
TAGFAHRLICHT_ECE -dzienne
aktiv
GED_FL_ALS_DRL-dlugie jako dzinne
aktiv
I sprawa jest taka ze wszystko swieci fajnie jednak gdy wchodze inpa w LSZ to mam 3 błedy
10 diagnose-lead U10 defect
Error frequency : 1
Error present
- to chyba jest cos z lampami spowodowane bardziej tym ze tyl jest przed liftem a modul po
34 VHAC, front load sensor short-circuit to ground
Error frequency : 1
Error not present
35 VHAC, rear load sensor break
Error frequency : 1
Error present
te dwa ostatnie to chyba błedy czujnika od samopoziomowania ??
i chodzi tu o to ze na przed liftowym module ich nie ma a tutaj sie pojawiaja i własnie co zrobic aby te czujniki działały ? moze sa podpiete w jakichs innych pinach ?
Chciałem wymienic modul swiateł na poliftowy. Auto mam z fabrycznymi xenonami, jednak modul poliftowy kupilem od wersji bez xenonow i przelozylem panel przedni na wersjer pod xenon. Po zakodowaniu wszystkiego tzn swiateł z tyłu aby swiecily ok z lampami przed liftem. Czyli
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT-swiatlo stop jako postojowe
activ
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG-zmieniamy wartosc aby alsz puscil napięcie
wert_03
PIN_20_ALS_NSL-po ustawieniu tego przeciwmgielne tylne pojawilo sie w klapie bagaznika
aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS-przeciwmgielne z klapy nie swieci jako pozycyjne
nicht_aktiv
NSL_ALS_STANDLICHT-to samo co wyzej
nicht_aktiv
to sie tyczylo swiateł tylnych.
A teraz przód:
PWM_ANSTEUERUNG_AL- powoduje ze xenony swieca a nie mrugaja
wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM-samopoziomowanie
aktiv
XENON_TEST-likwiduje bład spalonej zarówki xenon
aktiv
DRL_DIMMUNG-dzienne wartosc %
wert_03
TAGFAHRLICHT_ECE -dzienne
aktiv
GED_FL_ALS_DRL-dlugie jako dzinne
aktiv
I sprawa jest taka ze wszystko swieci fajnie jednak gdy wchodze inpa w LSZ to mam 3 błedy
10 diagnose-lead U10 defect
Error frequency : 1
Error present
- to chyba jest cos z lampami spowodowane bardziej tym ze tyl jest przed liftem a modul po
34 VHAC, front load sensor short-circuit to ground
Error frequency : 1
Error not present
35 VHAC, rear load sensor break
Error frequency : 1
Error present
te dwa ostatnie to chyba błedy czujnika od samopoziomowania ??
i chodzi tu o to ze na przed liftowym module ich nie ma a tutaj sie pojawiaja i własnie co zrobic aby te czujniki działały ? moze sa podpiete w jakichs innych pinach ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 451
- Rejestracja: 7 kwie 10, 23:12
- BMW: e46 330cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
tylnia wiazke swiateł masz przerobiona , dodałes kabelki ? bo jestem Ciekaw jak to swieci
Masz problem z kluczykiem BMW ? a może chciałbyś dorobić nowy kluczyk ? Chętnie pomogę
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
nic nie przerabiałem wszystko swieci po odpowiednim kodowaniu tak samo jak przed liftem tylko z ta róznica ze przy drl z przodu brak kierunków(us style).
No i trzeba z tylu wymienic zarówki z 5W/21W na 21W czyli jeden bolec lekko przypilowac
a tak to swieci z właczonym przeciwmgielnym z tylu:
Po zewnetrznej zapalaja sie hamulce
No i trzeba z tylu wymienic zarówki z 5W/21W na 21W czyli jeden bolec lekko przypilowac
a tak to swieci z właczonym przeciwmgielnym z tylu:
Po zewnetrznej zapalaja sie hamulce
Ostatnio zmieniony 19 lut 12, 9:14 przez klaku007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 451
- Rejestracja: 7 kwie 10, 23:12
- BMW: e46 330cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
musisz dołożyc jeden kabelek i wymienic mocowanie zeby swiaciła prawa strona w klapie bo tam jest pusto/ brak żarówki
Masz problem z kluczykiem BMW ? a może chciałbyś dorobić nowy kluczyk ? Chętnie pomogę
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Czekasz na burzęklaku007 pisze:nic nie przerabiałem wszystko swieci po odpowiednim kodowaniu tak samo jak przed liftem tylko z ta róznica ze przy drl z przodu brak kierunków(us style).
No i trzeba z tylu wymienic zarówki z 5W/21W na 21W czyli jeden bolec lekko przypilowac
a tak to swieci z właczonym przeciwmgielnym z tylu:
Po zewnetrznej zapalaja sie hamulce
Romanikxxl
Nie prostu aku siadł od kodowania to prostownik w bagazniku. Nie muszę dokłada bo ta lampa w klapie nie świeci jako opozycyjną tylko jako przeciwmgielna interesują mnie te 2 błędy czy one są od tego co mówię czy od czegoś innegoc
Ostatnio zmieniony 19 lut 12, 8:45 przez klaku007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 451
- Rejestracja: 7 kwie 10, 23:12
- BMW: e46 330cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
aha to mogłes juz lampy wymienic na poliftowe
Masz problem z kluczykiem BMW ? a może chciałbyś dorobić nowy kluczyk ? Chętnie pomogę
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
Znalazłem taka instrukcje montazu http://www.kneb.net/bmw/E46/Xenon%20headlight%20retrofit%20with%20auto%20leveling.pdf
tylko nie ma w niej napisane jaki rocznik dokladnie czy obowiazuje tez auta po lifcie. jezeli tak to czujniki poziomowania sa w tym samym miejscu
tylko nie ma w niej napisane jaki rocznik dokladnie czy obowiazuje tez auta po lifcie. jezeli tak to czujniki poziomowania sa w tym samym miejscu
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 maja 14, 1:06
- BMW: E46 325Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica
Uwaga odkop
Poradziłeś sobie z tym błędem czujnika poziomowania czy nie?
Poradziłeś sobie z tym błędem czujnika poziomowania czy nie?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1692 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: micbil96
-
- 49 Odpowiedzi
- 18446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Xaime91
-
- 3 Odpowiedzi
- 1600 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 8 Odpowiedzi
- 2692 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 3 Odpowiedzi
- 1782 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 6 Odpowiedzi
- 1533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 9 Odpowiedzi
- 828 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patrykb320d
-
- 0 Odpowiedzi
- 1005 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzkrieg
-
- 9 Odpowiedzi
- 3522 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb