Błędy na komputerze, problem ze statusem połączenia
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lip 20, 5:36
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
Witajcie,
Generalnie pierwszy raz podłączałem do kompa i jeśli chodzi o auta to jestem laikiem , przy podłączeniu do kompa Battery i Ignition mam cały czas OFF, mimo to udało się jakieś błędy sczytać. Pytanie dlaczego te statusy Battery i Ignition mam cały czas OFF?
Pytanie też czemu w niektórych rzeczach mam "NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT" ?
Generalnie w ostatnim czasie raz na jakiś czas zdarza się, że obroty nagle spadną na sekundę o połowę, 2x zdarzyło mi się, że zgasł. Silnik nie pracuje równomiernie, niedawno wymieniłem wszystkie świecie - były już zjechane. Dalej nie ma takiej mocy jak wcześniej i prawdpodobnie tutaj cewka zapłonowa do wymiana - z błędów widzę, że na cylindrze 3 jest problem, więc pewnie o tą cewkę chodzi - gdzieś czytałem, że jak komuś padało na 3cim cylindrze to może to być też wałek mimośrodowy. Z błędów zastanawia mnie odnośnie czujnika wału korbowego - czyżby do wymiany czujnik, czy jak to wygląda ? Na początku też są błędy z układem paliwowym - zauważyłem, że pali ostatnio trochę więcej, z pewnością na to miały wpływ świece i pewnie ma ta cewka zapłonowa, ale czy tutaj coś jeszcze może być w tym temacie ? A i jeszcze ikonka check engine - z reguły przy podjezdzie do gory, ale nie ma reguly zaczyna migac, od momentu jak juz auto mialem to przewaznie swiecila sie ta ikonka caly czas, czasami nie pojawiala sie w ogole. Teraz jednak bywa, ze miga. Z góry dzięki za wszelkie porady
Generalnie pierwszy raz podłączałem do kompa i jeśli chodzi o auta to jestem laikiem , przy podłączeniu do kompa Battery i Ignition mam cały czas OFF, mimo to udało się jakieś błędy sczytać. Pytanie dlaczego te statusy Battery i Ignition mam cały czas OFF?
Pytanie też czemu w niektórych rzeczach mam "NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT" ?
Generalnie w ostatnim czasie raz na jakiś czas zdarza się, że obroty nagle spadną na sekundę o połowę, 2x zdarzyło mi się, że zgasł. Silnik nie pracuje równomiernie, niedawno wymieniłem wszystkie świecie - były już zjechane. Dalej nie ma takiej mocy jak wcześniej i prawdpodobnie tutaj cewka zapłonowa do wymiana - z błędów widzę, że na cylindrze 3 jest problem, więc pewnie o tą cewkę chodzi - gdzieś czytałem, że jak komuś padało na 3cim cylindrze to może to być też wałek mimośrodowy. Z błędów zastanawia mnie odnośnie czujnika wału korbowego - czyżby do wymiany czujnik, czy jak to wygląda ? Na początku też są błędy z układem paliwowym - zauważyłem, że pali ostatnio trochę więcej, z pewnością na to miały wpływ świece i pewnie ma ta cewka zapłonowa, ale czy tutaj coś jeszcze może być w tym temacie ? A i jeszcze ikonka check engine - z reguły przy podjezdzie do gory, ale nie ma reguly zaczyna migac, od momentu jak juz auto mialem to przewaznie swiecila sie ta ikonka caly czas, czasami nie pojawiala sie w ogole. Teraz jednak bywa, ze miga. Z góry dzięki za wszelkie porady
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Połącz się z samym silnikiem, bo to co wkleiłeś nie nadaje się do odczytania.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lip 20, 5:36
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
takie cos ?maniek21112 pisze: ↑6 sty 21, 20:22 Połącz się z samym silnikiem, bo to co wkleiłeś nie nadaje się do odczytania.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, błąd 171 - sprawdź przepływomierz, z reguły on jest przyczyną tego błędu. Zobacz jaki jest w aucie oraz pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu (105 stopni).
Kolejne dwa to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, sprawdź najpierw świecę, jak będzie ok to cewka do wymiany. W tym silniku nie ma wałka mimośrodowego.
Ostatni to czujnik położenia wału, poprawnie działa tylko oryginał.
Kolejne dwa to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, sprawdź najpierw świecę, jak będzie ok to cewka do wymiany. W tym silniku nie ma wałka mimośrodowego.
Ostatni to czujnik położenia wału, poprawnie działa tylko oryginał.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 14 Odpowiedzi
- 3677 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: eyp1xe
-
- 5 Odpowiedzi
- 861 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: vixip
-
- 8 Odpowiedzi
- 3535 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: steniu4
-
- 10 Odpowiedzi
- 10949 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chudy1
-
- 2 Odpowiedzi
- 1634 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pero1324
-
- 0 Odpowiedzi
- 2253 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Markus1999
-
- 4 Odpowiedzi
- 1289 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 12 Odpowiedzi
- 8362 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michal15qaz
-
- 0 Odpowiedzi
- 1309 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chrystian
-
- 10 Odpowiedzi
- 3447 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112