Błędy na komputerze, problem ze statusem połączenia

xxfighter
Posty: 6
Rejestracja: 7 lip 20, 5:36
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Trójmiasto

#1

Post autor: xxfighter »

Witajcie,

Generalnie pierwszy raz podłączałem do kompa i jeśli chodzi o auta to jestem laikiem :P, przy podłączeniu do kompa Battery i Ignition mam cały czas OFF, mimo to udało się jakieś błędy sczytać. Pytanie dlaczego te statusy Battery i Ignition mam cały czas OFF?

Pytanie też czemu w niektórych rzeczach mam "NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT" ?
fehler.rar
czytelniejsza wersja kodów błędu
(84.17 KiB) Pobrany 141 razy
Generalnie w ostatnim czasie raz na jakiś czas zdarza się, że obroty nagle spadną na sekundę o połowę, 2x zdarzyło mi się, że zgasł. Silnik nie pracuje równomiernie, niedawno wymieniłem wszystkie świecie - były już zjechane. Dalej nie ma takiej mocy jak wcześniej i prawdpodobnie tutaj cewka zapłonowa do wymiana - z błędów widzę, że na cylindrze 3 jest problem, więc pewnie o tą cewkę chodzi - gdzieś czytałem, że jak komuś padało na 3cim cylindrze to może to być też wałek mimośrodowy. Z błędów zastanawia mnie odnośnie czujnika wału korbowego - czyżby do wymiany czujnik, czy jak to wygląda ? Na początku też są błędy z układem paliwowym - zauważyłem, że pali ostatnio trochę więcej, z pewnością na to miały wpływ świece i pewnie ma ta cewka zapłonowa, ale czy tutaj coś jeszcze może być w tym temacie ? A i jeszcze ikonka check engine - z reguły przy podjezdzie do gory, ale nie ma reguly zaczyna migac, od momentu jak juz auto mialem to przewaznie swiecila sie ta ikonka caly czas, czasami nie pojawiala sie w ogole. Teraz jednak bywa, ze miga. Z góry dzięki za wszelkie porady :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Połącz się z samym silnikiem, bo to co wkleiłeś nie nadaje się do odczytania.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
xxfighter
Posty: 6
Rejestracja: 7 lip 20, 5:36
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Trójmiasto

#3

Post autor: xxfighter »

maniek21112 pisze: 6 sty 21, 20:22 Połącz się z samym silnikiem, bo to co wkleiłeś nie nadaje się do odczytania.
takie cos ?

Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Tak, błąd 171 - sprawdź przepływomierz, z reguły on jest przyczyną tego błędu. Zobacz jaki jest w aucie oraz pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu (105 stopni).
Kolejne dwa to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, sprawdź najpierw świecę, jak będzie ok to cewka do wymiany. W tym silniku nie ma wałka mimośrodowego.
Ostatni to czujnik położenia wału, poprawnie działa tylko oryginał.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”