błędy M52TUB25 na osprzęcie M54

Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#21

Post autor: Italian0 »

Wyskakuje tylko i wyłącznie błąd cewek, na starych cewkach wywalało zapłony, teraz takiego czegoś nie ma ale nadal są błędy samych cewek (dokładnie: 1,2,3,29,30,31 i 210). Wszystko w porządku pracuje na razie ale nadal mnie niepokoją te błędy, co może być nie tak ? Dodam ze auto sprawnie i przyjemnie pracuje i przyśpiesza
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#22

Post autor: tomx »

Jeśli zmieniałeś na wkręcane cewki, to o ile dobrze pamiętam to do tych cewek idą dodatkowe przewody masowe, "dopinają się" na skrajnych cewkach, przykręca się je tą samą śrubą i nakrętką co cewki do pokrywy zaworów, czyli cewka z 1szego cylindra i z 6go posiada dodatkowe uziemienie przykręcane do pokrywy zaworów. Masa pochodzi wtedy z bloku silnika. Tak naprawdę możesz dołączyć przewód masowy na skrajne cewki w dowolnym miejscu silnika, może to tutaj jest problem, innego pomysłu nie mam.
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#23

Post autor: Italian0 »

nie, kupiłem wciskane cewki od 3.0, zmieniłem je na wszystkie jednakowe BOSCH'owskie + świece denso, samochód śmiga jak powinien nie wypada żaden zapłon, ładnie się zbiera na benzynie i LPG, pali bardzo ładnie tylko po prostu wracają dokładnie te błędy (link poniżej) w niczym, z tego co zdążyłem zaobserwować nie przeszkadzają ale za każdym razem co jakiś czas się podłącze są te błędy i za żadne skarby nic mi nie przychodzi do głowy czemu one wracają (zaczęło się to dziać po swapie słupka z 2.2 na TUB25, sterownik ma soft M54B25 zmodyfikowany, przez jakiś czas jeździłem na sofcie z 2.2 przy słupku TUB25, zmiana softu na M54B25 też nic nie wniosła, dopiero po zmianie cewek z 3.0 ""Error frequency" jest 2,5 raza niższe). Jakiś jeszcze pomysł ? może sterownik jakoś dostał po dupie i wariuje :Search:

błedy: https://www32.zippyshare.com/v/gGbv8lkU/file.html
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#24

Post autor: Italian0 »

Tak się zapytam, czy sprzęt czymś się różni między 2.2 i 2.5 M54? Nie wiem, jakieś czujniki i inne duperele? Czy wszystko 1:1 jest to samo ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”